Hei!
Tässä loistava esimerkki, miten nuorta ja oman polkunsa löytänyttä "kannustetaan" työkkärissä/lakipykälissä..
Olen alle 25v nuori, vain peruskoulun läpi käynyt ja yli vuoden ikäisen lapsen äiti. Olen opiskellut äitiyslomalta saakka etälukiossa ja saanut aikuislukion kursseista kohta...