Suurin osa naisista ei jaksa panostaa enää omaan ulkonäköönsä, kun ovat päässeet vakituiseen suhteeseen. Perhe mahdollisesti perustettu ja mahdollisesti menty naimisiin = tilanne vain pahenee. Sitten valitetaan, kun ei saada seksiä riittävästi. Luulevatko naiset tosiaan, että joku jaksaa panna...