Ennen kun sanotte että mene lääkäriin niin soitin tästä tänää lääkäriin, mutta siellä sanottii vaa että jos oireita tulee lisää nii sit vasta on järkee tulla.
Elikkä siis. Mulla alko toissapäivänä sellanen tunne et ois pissahätä, ei sellanen siis et ois kauhee hätä ja meinais pissata housuun...