Hakutulokset

  1. J

    Äidit -76

    :wave:
  2. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsilta syvä osanotto suruunne! :'( Meille syntyi poika 23.7. Mitat 3710g ja 51 cm. Jontturi
  3. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    :flower: ONNITTELUT UUSILLE VAUVOILLE! :heart:
  4. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea Senjuska ja Titta!! :flower: Saa nähdä kuka on seuraava. Kävin tänään neuvolassa ja vauva on tosi alhaalla että tässä sitä odotellaan koska lähdetään... Huomenna taas ultra. Viimekertainen oli viime viikolla ja vauva edelleen pieni kokoinen. Jontturi + "Nelli" 36+9
  5. J

    G: vauvan painoarvio ja rv:t

    rv 33+1 1700g
  6. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Kävin viime torstaina ultrassa vauvan koon vuoksi joka oli vieläkin pieni. Oli sentään edellisestä kerrasta noussut 300g mutta vieläkin kuulemma on pieni. Painoarvio nyt 1700g. Vauva oli perätilassa ja kun tänään kävin neuvolassa tuntu olevan poikittain. Kahden viikon päästä taas uuteen ultraan...
  7. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    ONNEA SATUKA JA ELEANOR78[b] :flower:
  8. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Viime to oli neuvola. Sykkeet hyvät 150. Sf-mitta kasvanu kuukauden aikana sentin eli nyt oli 29. Liikkeitä ollut vähän ja neuvolan tätin käsiin vauva tuntui pieneltä joten kävin tänä aamuna ylimääräisessä ultrassa. Kaikki muuten hyvin mutta vauva on pieni. Uudestaan ensi viikolla, tarkkaillaan...
  9. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    RouvaSumppisuu enpä minäkään ole vielä mitään laittanut valmiiks. Ajattelin sit kun äitiysloma alkaa kolmen viikon päästä. Ei kai tässä mitään kiirettä kun siskolla on la maanantaina eikä sekään ole vielä mitään laittanu :o
  10. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Iloista vappua kaikille! Jontturi ja "Nelli" 30 :wave:
  11. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Mä en myöskään tykänny 2008 pakkauksesta. Sain eilen 2007 pakkauksen ja oli ihan kiva. Toissapäivänä mun sisko toi poikakaverinsa kanssa sellasen pehmeän kehdon jonka saa kattoon roikkuun. Oli itse tehneet äidin avustuksella. Tosi ihana! Pojatkin oli ihan innoissaan siitä. Sano jopa mulle että...
  12. J

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Tuttua tuttua! Meillä poika täyttää kesällä 5 ja on tullut iha nmahdoton. Ei usko mitään ja kiusaa jatkuvasti 3v. pikkuveljeä. Välillä leikitään nätistä, välillä pienempi tulee huutaen et isoveikka kiusaa. Saa nähdä miten käy kun tulee vauva kesällä... Meillä myös sellainen tämä 5v. etten mä...
  13. J

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    daydreams, joo mulla oli kans toisella kertaa sellanen nuori nainen. Ensimmäisellä kerralla, kuten ensimmäisen ja toisenkin lapsen kohdalla, oli Ella. Nyt onkin tän alkuviikon ollut aika myllerrystä vattassa kun aikasemmin on ollu aikas hiljasta.
  14. J

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    Miks mä aina onnistun tummentaan koko tekstin! :headwall:
  15. J

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    [b]daydreams Oletko Forssasta? Mä sain kuvat mukaan mut varmaan on ollu eri lääkäri. Mulla ainakin näillä kahdella kertaa kun olen siellä käyny niin ollu eri. Kysyin sieltä että saako ultraan tulla iteksiin niin ei kuulemma ilman hyvää syytä. Eli sit vaan odotellaan kesäkun loppuun jollon on...
  16. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Me ollaan otettu jo vakuutus. Pohjantähdessä on niin että kolmea kuukautta ennen niin on sitten heti voimassa. Toisen kanssa sitä ollaan tarvittu ja paljon. Suomalainen, mulla sama juttu että joka paikkaa särkee eikä jaksais mitään tehdä. Eilen olinkin kotona ja oksensin. Kunhan ei tuu mitään...
  17. J

    3-v. uhma?!?

    Sama juttu!
  18. J

    Parhaat lasten suusta

    Meillä on myös aikuiset ihmisiä ja lapset lapsia. Kävin yhtenä päivänä nuoremman pojan kanssa kaupassa ja ostimme kokonaisen vesimelonin. Kun isoveli tuli kotiin nuorempi sanoi "tuu äkkiä kattoon jääkaappiin, äiti osti syötävän pallon" Vähän aikaa kesti tajuta että mikä ihmeen pallo...
  19. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Äitylix3 olipa tosi hauska juttu :laugh: Täällä sen verran "kippurassa" nauroin kun kippuraan pääsee... Pörrö, kyllä ne liitoskipuja varmasti on. Mulla oli sellasia etten päässyt edes rappuja alas, nyt onneks jo helpottanu. Siitä sf-mitasta vielä... kävin tänään kuunteluttamassa sydänäänet...
  20. J

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Onko muita joilla sf-mitta menee alle alakäyrän? Mun oli viikoilla 26+1 20 kun ensimmäisestä oli samoihin aikoihin 27 ja toisesta 24. Ei neuvolalääkäri siihen kyllä mitään sanonu mut tuntu vaan jotenkin niin pieneltä...

Yhteistyössä