Hakutulokset

  1. E

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Moni on käynyt ultrassa taas ja onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Ultrassa tuli käytyä itsekin tänään ja kyllä helpottui olo, kun näki, että siellä masussa tosiaan on elävä vauva. Vauva ylipäänsä. Ja raskaus onkin 6 päivää pidemmällä ultran mukaan, joten laskettua aikaa...
  2. E

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Coco, mä joudun ainakin harva se yö nousemaan syömään, kun alkaa paha olo vaivata. Tuntuu, että kahden tunnin välein on pakko syödä läpi päivän ja just ja just yöllä menee pidemmällä välillä. Iltaisin on pakko syödä ihan viimeiseksi just ennen nukkumaanmenoa ja aamulla syödä aamupala saman...
  3. E

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Vanella, mulla ainakin on taaksepäin kallistunut kohtu ja omalla kohdallani voin sanoa, että maha on tullut kyllä aikaisin näkyviin :).. Kyllä näillä viikoilla on varmaan esikoisen odotusta lukuunottamatta ollut jo muille selvää, että tuo nainen on raskaana. Ainoa, mihin kohdallani on...
  4. E

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Hei kaikki! Liittyisin mielelläni joukkoonne :)! Elokuisiin liityinkin vastikään ja nyt huomasin tällaisenkin ryhmän, jee! Olen turkulainen 34-vuotias odottaja, neljäs tulossa. Laskettu aika mulla on 4.8. ja huomenna on eka ultra. Jännittää ihan kamalasti! Ekaa kertaa mulla tulee mies ultraan...
  5. E

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Paulina, juuri noin, että Kelalla on kolmen vuoden sääntö (kaksi lasta kolmen vuoden sisään): Kela - Äitiysrahan määrä Tämä koskee kyllä vain työtuloja, eli että äitiysraha ekasta on maksettu palkasta, eikä mistään etuudesta. Itseäni tuo harmittaa suuresti, sillä olin ennen kuopuksen...
  6. E

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Heippa kaikki! Liittyisin mielelläni joukkoonne, jos huolitte. Olen tätä ketjua käynyt lukemassa siitä saakka, kun plussaa testasin ja varmistui, että meillekin elovauva tulee. Piti sitä varten nyt ihan tänne sivustollekin kirjautua, että pääsisin joukkoonne :wave: . Olen neljättä lasta...

Yhteistyössä