Hakutulokset

  1. T

    Suurperheelliset Odottajat

    Heip. Täällä kirjottelee 27v 4 lapsen äippä ja viides masussa tuloillaan. Vanhin on 9v ja nuorin 3v. Rakenneultraan menossa ens tiistaina ja hiukkasen alkaa jo jännittään :D Kunhan vaan kaikki ois kunnossa. Haluaisin mukaan myös tuonne fb ryhmään, laitoin viestiä # en muista nimimerkkiä...
  2. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Sanle: Jaa`a siinäpä hyvä kysymys. Yhtä oottelua koko homma. Ja juu 11 otettiin viimenen arvo. Ja nämä pari muutakin isomahaista jotka samaan aikaan olivat siellä niin heilläkin meni yhtä kauan. Ekan arvon jälkeen mentiin vielä ootteleen ja sen jälkeen katottiin toinen ja juotiin litku. Ja ja...
  3. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Mulla tehtiin ekassa raskauessa sokerirasitus ja mulle ainakin oli kamalaa. Ensin oltiin syömättä klo 20.00 siiheen aamu kaheksaan jolloin eka näyte. Siittä oottelin tunnin ja otettiin uus näyte ja litku juotiin ja taas ooteltiin. Tunnin päästä taas uus näyte ja ootteleen. Viimeinen näyte...
  4. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Ensiksi onnittelut kaikille ultra kuulumisista! Ekaa kertaa tuli tähän raskauteen sit oksennettua aamusta. Luulen kyllä et johtui tästä samperin kauheasta flunssasta. Joka paikka tukossa. Sai limaakin oksentaa. Mulla ei koskaan aikaisemmissakaan raskauksissa ole tarttenu oksennella. Vaikka...
  5. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Aamu valkeni ja viikot 12 tuli täyteen. Edelleen kauheassa flunssassa ja astmaki näytti pintansa. Olipas harvinaisen mukava ilta sai yskiä ja yökkiä limaa niin et masu tuli kipeeksi. Aamulla jumalaton päänsärky. Josko se tästä antautus ei kovin montaa yötä jaksas valvua ja rykiä. Ja...
  6. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Minä voisin kans liittyä fb-ryhmään. Aamu meni todella huonosti. Nokka täynnä räkää ja yskitti ni maan perk.... Kauhia olo. Nyt se vielä flunssan pukkas päälle. Onneksi mies on saikulla kun loukkas koipensa hypättyään monttuun. Meilläkään ei ole kenellekään kerrottu vielä ei edes lapsille...
  7. T

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Hei kaikille. Minäkin liityn joukkoonne. Odottelen viidettä lasta syntyväksi 1.8. Aikaisemmat ovat syntyneet kaikki keisarinleikkauksilla. Asuttaan täällä Oulusta 40km etelään, keskellä ei mitään :D Tänään oli np-ultra aamusta ja huh kaikki oli hyvin. Saatiin hyviä kuviakin vaavista. Omistaa...

Yhteistyössä