Hakutulokset

  1. TaJo

    Kuinka usein vaihdat lapsen vaatteet?

    meillä on tosi sotkuinen 5-vuotias tyttö, vaatteita menee vaihtoon sitä mukaa ku sotkua syntyy.. paitsi kotona ollessa ei nyt välttämättä joka tahran takia vaihdeta paitaa. :D Joka päivä vaihdetaan alushousut ja sukat, muuten joka toinen päivä kun käydään pesulla/saunassa.
  2. TaJo

    onko jollain liberopupua???

    Meiltä löytyy kaks Liberon pupua, mutta molemmilla kyllä punaiset pöksyt.
  3. TaJo

    meandi vaatteet

    Täältä voi ainakin tilata; http://shop.meandi.se/fi/ Ruotsin me&i;n sivulta voi tilata ihan kaikkia tuotteita, myös niitä tämän kevään vaatteita, mut Ruotsista postikulut Suomeen tulee olemaan aika paljon sitten.. Eivät kyllä minustakaan ole oikeasti hintansa arvoisia, meille ainoat me&i;t...
  4. TaJo

    STEINER KOULU VS NS."NORMAALIKOULU"

    OIKEAAN KOULUUN ehdottomasti! Steinerkoulussa yhtä huono ja löysä opetus kuin Ruotsin kouluissa! Jos olisi mahdollisuus ainoastaan steineriin niin ottaisin lapsen kotiopetukseen ennemmin kuin laittaisin johonkin hihhulikouluun. Anteeksi vaan, tämä on minun mielipide, jokainenhan tekee itse oman...
  5. TaJo

    Mistä okt vuokralle?

    kyllä ainaki Karjalaisen sivuilla areenassa on useasti omakotitaloja vuokrattavana. Ja jos ei ole pakko pysyä ihan kaupungissa, niin esim. Polvijärveltä, kontiolahdesta, Liperi/ylämylly alueelta saa halvallakin vuokrattua talon. Monet kaverit asuu itse asiassa joensuussa/lähialueella...
  6. TaJo

    ekologisia vaatteita edullisesti!

    Shoppaile hyvällä omallatunnolla ja edullisesti, kaikki puodin tuotteet on valmistettu käsityönä kierrätysmateriaaleista. Myös tilaustyönä tilaajan omista kankaista tai puodin varastossa olevista kankaista. Tilauksesta myös kestovaipat ym. tuotteet joita ei puodin tarjonnassa vielä ole...
  7. TaJo

    kuinka monta pukua on teillä lapsille

    meillä tytöt 3,5v ja 8v, molemmilla on ulkovaatteita kyllä kymmeniä... muuten ois aina kaikki pesussa varsinkin kevät/syksyn kurakeleillä. Kenkiä myös useammat, kummallekin parit sellaset "rönttö"lenkkarit ja sit yhet paremmat lenkkarit ja tietty kumpparit. Tosin uutena en ikinä mitään osta...
  8. TaJo

    meandi vaatteet

    Mä luulen että kyllä voi tilata, mutta et saa vaatteiden mukana laskua vaan maksat ne esittelijälle silloin kun noudat tilaamasi vaatteet häneltä? En ole kyllä ihan varma... mutta noita meandin vaatteita saa nettikaupoista paaaaljon halvemmalla kuin kutsuilta ;)
  9. TaJo

    Pientä kyselyä autoistanne

    Meillä ollut nyt kohta pari vuotta BMW 525D turbo touring vm-03, kaikilla mausteilla. Tarpeeksi tilaa neljälle, menee vielä rattaatkin taakse, muttei kuitenkaan jää 'liian isoksi' sitten, kun rattaita ja mahdollisesti turvaistuimia ei enää tarvi. Nahkasisustus on ainut mikä välillä ketuttaa...
  10. TaJo

    ekaluokkalainen ja läksyt

    Meillä myös neiti on välillä itkua vääntämässä läksyjen kanssa... joinakin päivinä saattaa tulla kolmesta kirjasta läksyä ja kaikki pitää olla seuraavaksi päiväksi... jokaisesta kirjasta 1-2 sivua ja vielä lukuläksy siihen päälle. Turhautuu kun niihin menee aikaa puoli tuntia, joskus tuntikin...
  11. TaJo

    osaako teidän 6-vuotiaat

    Meidän vanhempi (nyt jo 7vee ekaluokkalainen) osasi hiihtää, luistella ja ajaa pyörällä ilman apurattaita jo joskus 4-5-vuotiaana.. 5-vuotiaana sai ekat rullaluistimetkin. Esikouluvuonna oppi uimaan (kävi uimakoulussa joka viikko koko eskarivuoden koulun kanssa). Ehkä se on perinyt isältään tuo...
  12. TaJo

    Rääkkylä & lähiseutu!?

    Löytyykö täältä seudulta ketään, jota kiinnostaisi ehkä ulkoilu, kahvittelu ja leikkiseura (3v ja 7v tytöt meillä)? Muutimme vasta Rääkkylään enkä tunne täältä ketään, tuttuja ja ystäviä asuu Joensuussa, mutta sinne kun on matkaa.
  13. TaJo

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    ilmoittaudunpa minäki, Joensuusta vielä toistaiseksi, minä-84 ja tyttöset -02 sekä -06. Kuukauden päästä kotipaikka Örebro, Ruotsi. Perheessämme myös isukki. =)
  14. TaJo

    Onko Joensuussa yksinäisiä äitejä?

    jos kaipaat ulkoiluseuraa! Äiti-84 ja tyttönen-06, ollaan päivät 9-15 kaksin ja välillä tooosi tylsää... Vanhempi tyttö-02 viettää päivät viskarissa. Heitä mailia tainajohanna @ gmail.com (jätä välilyönnit pois). Asumme keskustassa.
  15. TaJo

    Mites toi surullisen kuuluisa Piltti/Bonaetikettien keräys?

    löysin tämän ketjun ja pakko on ihmetellä! Siis miten jotkut etiketit ei muka kelvanneet?? Minä keräsin ihan mitä sattuun piltti-bona etikettejä, kaikenvärisillä teksteillä ja kuvilla, sekä puuropakettien kansia ja KAIKKI lähettämäni kelpasi! Sain jopa kaikkia keräämääni kolmea kirjaa vahingossa...
  16. TaJo

    Meeting JOENSUU

    Joensuussa tulevana sunnuntaina 1.8 järjestetään Joensuun äitien tapaaminen! Kaikki halukkaat on tervetulleita JOKIASEMALLE klo.16.00 alkaen. =) Lisätietoa allekirjoittaneelta mailitse; tainajohanna@hotmail.com
  17. TaJo

    Joensuuuuuu....

    Joensuun mammoilla on ensimmäinen tapaaminen nyt SUNNUNTAINA Jokiasemalla KLo. 16.00 alkaen! =) Sinne vaan kaikki halukkaat! Lisätietoa; tainajohanna@hotmail.com
  18. TaJo

    Joensuu-tapaaminen!!

    Aiemminkin jo oli täällä "puhetta" järjestää Joensuuhun kahvittelu/ulkoilu tapaamista äideille ja lapsille. Nyt laitetaan vielä kertaalleen, josko saataisiin enemmän väkeä kuin kaksi... :) Elikäs, kaikki Joensuun mammat pistäkää mailia tulemaan tainajohanna@hotmail.com !! Tarkoitus olisi järkätä...
  19. TaJo

    JOENSUU vielä kerran...

    Vielä kerran kaikki JOENSUUN nuoret äiskät pinoon tähän! Jos saataisiin enemmänkin porukkaa vaikka yhteiseen puistoretkeen tms. :) Minulle voipi mailata: tainajohanna@hotmail.com
  20. TaJo

    lapsesi letkaukset..

    Niin tuli vielä yks mieleen. Tämä on aika kauhea toisaalta mutta silti ah, niin hauska. :D Kummityttöni on vähän yli 3vee. Hänen pappa kuoli ihan hiljattain. Noh, kummityttö oli ollu hautajaisissa ja oli sitten minun tätille selittänyt ihan vakavana että "me pantiin kukkia ukin arkun päälle...

Yhteistyössä