Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Tervehdys pitkästä aikaa! =) Kivoja ultrakuulumisia tullut tänne. Täälläkin sain tyttöololle vahvistuksen tänään ultrassa. Tosin varovaisen sellaisen, mutta kuitenkin. :heart: Kaikki oli muutenkin hyvin ja vastasi viikkoja kiertopäivien mukaan kivasti. liikkumisesta ja työnteosta ollut...
  2. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Nii jo 17+0 POKS!! :D
  3. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tervetuloa uudet! Meillä tyttö 2v 1kk. Ultra mullakin vasta 13.2. PAITSI jos saan naapurikaupunkiin neuvolan lähetteellä aikasemmin ajan. En haluais täällä kaupungissa mennä enää ultraan, kun synnytän kuitenkin tuolla naapurikaupungissa. Onneksi sinne on vain puolen tunnin ajomatka. :)...
  4. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tervehdys mammat! :) Tervetuloa uudet! NelHM kiva kun ilmoittelet itsestäsi. Meitä on täällä niin paljon että ei edes aina huomata jos joku ei ole hetkeen kirjoittanut. Että rohkeasti vaan :) Minäkin kirjottelin viimeksi ennen joulua, mutta lukemassa olen jokapäivä käynyt. Hankinnoista...
  5. L

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Tuulentytölle tsemppiä odotteluun! Täällä on käyty niin kovin keskustelua vaikka mistä aiheesta ja niitä on kiva seurata ja lukea. Osaatte kyllä niin hyvin ilmaista itseänne ja mielipiteitänne tänne. Multa se ei onnistu niin olen jättänyt aika paljon kommentoimatta ettei tule...
  6. L

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Mekään emme osallistu seuloihin. En halua stressata loppuraskautta jos sieltä mahdollisesti olis downiin viittaavia tuloksia tullut. Minäkin olin tänään tuntevinani perhosen siipien liikettä tuolla masussa. Mutta en mitenkään jaksa uskoa että olisi vauvan liikkeitä vielä. Esikoisesta tunsin...
  7. L

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Rennietä söin esikoista odottaessa rv:lta 13---> synnytyssaliin asti JOKA päivä ja varmaan joka tunti, ja yök. Nyt pelkään että tulee taas. Tosi ärsyttävää :mad: kun se renniekään aina auttanut. Ja en tiedä miksei rennietä sais syödä raskausaikana, ei se ainakaan raskauteen tai lapseen...
  8. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    soosoo pahoittelut :hug: Ikävää myös että täällä tunnetaan olonsa yksinäiseksi. :( Itse en kerkeä paljoa kirjottelemaan mutta lukemasa käyn päivittäin tai ainakin joka toinen päivä ;) Toisin sanoen olen laiska kirjottelija... Aivan mahtavia ultrakuulumisia on tullut. Onnea niistä! :heart...
  9. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Linneat tervetuloa mukaan vaan! Muistan sut tuolta clomittarista? vai? En siellä kovin aktiivisesti jaksanut olla mutta tuo sun nimimerkki jäi mieleen. Onnea myös plussasta :flower: Ollaankin samoilla viikoilla justiinsa. Ultran mukaan mulla on tänään 8+5, mutta omien laskujen mukaan ois 9+0...
  10. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    MiiJane tsemppiä kovasti! :hug: en osaa muuta sanoa kuin tiedän miltä tuntuu ja YRITÄ ottaa rauhallisesti kuitenkin. Naene onnea ihanista ultrakuulumisista! Sulla kivat viikotkin jo kasassa =) Mullakin oli tänä aamuna ultra ja siellä se pikkuinen liikkui ja sydän pamppasi kovaa vauhtia...
  11. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Ensiksi tervetuloa uusille! :flower: Mäkin uskon et se eka neuvolakäynti on turha, jos sitä sydänäänten kuuntelua ei lasketa. Olin nimittäin vuosi sitten ekalla nvla käynnillä (tm-raskaus) ja kaks kertaa kerkesin käymään "turhaan" siellä ennen vkon 12 ultraa. (jossa todettiin tm) Nyt...
  12. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    No minäkin olin jo housuja riisumassa kun alettiin ultraamaan, mutta lääkäri toppuutteli ja sanoi että otetaan vatsan päältä ja tarvittaessa alakautta. Luotan nyt sit vaan siihen että ois ultrannut alakautta jos ois epäillyt jotain olevan vinossa. Meillä täällä kaupungissa on välillä vähän...
  13. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Hei! Nyt alko vaivaan, te joilla ultrassa näkyi syke omaan silmäänkin (rv alle 7) niin ultrattiinko vatsan päältä vai alakautta? Mulla ultrattiin vatsan päältä ja sykettä en siis itse havainnut muttä lääkäri sanoi sen nähneensä? Niin nyt vaivaa se kun en sitä sydämen sykettä itse nähnyt...
  14. L

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Mites Tuulentyttö jakselee? Sokerirasitukseen jouduin esikoista odottaessa ja joudun varmasti nytkin. Suvussa on diabetestä ja ikääkin yli 30v. bmi oli mulla ennen raskautta 22,5 nyt tullut pari kiloo lisää.... Esikoista odottaessa oli bmi 20 ja kiloja tuli 27kg eli viitisen kiloa jäi...
  15. L

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Evamarialle onnea ihanista ultrakuulumisista! Ja tais siellä ainakin Teresellä olla hyviä ultrakuulumisia ja oliko vielä joku kuullut neuvolassa sydänääniä? Onnea siitä! :heart: Tuulentyttö mulla on yks kaveri joka nuorena halusi lapset tehdä, ja tekikin, kaksi poikaa vähän yli vuoden...
  16. L

    Clomittaret 2012

    Kiitos onnitteluista ja onnea teille muillekin plussanneille! :heart: mulle voi laittaa vielä tuohon että plussasin kp 37/30-35 ya 01/12 Olen siirtynyt tuonne odotuspuolelle, perjantaina ois varhaisultra ja km pelko ihan järkyttävä! (viime vuoden tm/km jälkeen...) Paljon plussia teille...
  17. L

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Täälläkin panikoidaan jatkuvasti että onko siellä mitään ja jos on niin onko se kunnossa?! Apua, mihin tässä vielä päätyy? Mullakin kummittelee toi viimevuotinen km/tm takaraivossa. Mä uskon ettei se enää tällä kertaa tm ole mutta km voi tulla ihan milloin vaan... Ja juurikin niin aattelen...
  18. L

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Rakkaudesta äiti olen hyvin pahoillani, tiedän ettei ole sanoja jotka auttavat. Paljon jaksamista sinulle ja voimia tämän asian läpi käymiseen :heart: Joku tuolla kyseli minun TM/KM viime syksyltä. :) Siellä rvkon 12 ultrassa se tm juuri huomattiin, ja minulle annettiin tyhjennyslääke...
  19. L

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Tervehdys! :wave: Vieläkö mukaan mahtuu? :) Minä tein maanantaina kolmen tunnin pisusta illalla erittäin positiivisen r.testin. :heart: Taustaa sen verran että ennestään yksi lapsi, 1v 10kk. Tämä neitokainen saatiin alulle viiden vuoden yrityksen jälkeen. Joista neljä ekaa vuotta...
  20. L

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Hei pitkästä aikaa! Olen pitänyt täältä taukoa kun ihan meinasi hermot mennä siinä yrityksessä ja tekemällä tekemisessä. Huoh, ei oikeesti pää meinannut enää kestää sitä laskeskelua ja oireiden miettimistä. Mulla ois ollut syyskuussa aika lapsettomuus plk. mutta peruin sen kun tuntui että...

Yhteistyössä