Hakutulokset

1. P

Missä vaiheessa vaatteet alkaa kiristää?

vko 35+ menossa ja yhtäkään mammavaatetta en ole ostanut. matalavyötäröiset farkut tai legginsit ja pitkä paita ovat riittäneet ihan hyvin. Kolmas raskaus menossa. Tältä lihonut vähiten, mutta maha saman kokoinen kuin kahdelta aiemmaltaki.
  2. P

~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

Itsellä taas on enemmän sitä, että maha on pieni eikä kaikki edes huomaa minun olevan raskaana. Kiloja tulee hitaasti, vasta neljä kg tullut lähtöpainoon nähden. Vaan kait se on ihan ok ettei liikaa kiloja tule. ja onhan se helpompaa olla pienen mahan kanssa ku pieni on muutenkin. :-)...
  3. P

Itse en tykännyt kyllä olla siellä osastolla ja jos vain on mahdollista eli mulla ja vauvalla on kaikki kunnossa ku synnytys on ohi, niin lähen kyllä meneen sieltä. Kakkoselta olin yhen yön ja se oli riittävä. Sitten on vain Lysy- käynti pari päivää synnytyksen jälkeen ja uskon sen riittävän...
  4. P

Muistaakseni siellä soitin oli. Mulla meni niin nopeasti synnytykset, etten edes ehtinyt ajatella mitään musiikkia tai muutakaan. Varsinkaan kakkosen kohdalla kun käväsin sen neitin siellä vain punnertamassa pihalle. Mutta tosiaan siellä se amme on parissa salissa ja mistä itse olen tykännyt on...
  5. P

Moi! Olen muutamaan otteeseen käynyt täällä kirjoituksia lukemassa, ja ajattelin nyt itsekin esittäytyä. Olen ennestään 6- vuotiaan pojan ja kaksi vuotiaan tytön äiti ja nyt kolmatta odotellaan rv 21+1. Rakenneultra oli tänään ja tyttöä odotellaan toukokuussa saapuvaksi. Ultraajan mukaan...

Yhteistyössä