Hakutulokset

  1. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Mut voi poistaa listalta. 2 viikkoa sitten ei enää löytynyt elon merkkejä ja sen jälkeen on läpikäyty lääkkeellisestä tyhjennyksestä kaavintaan monenmoista.
  2. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Esteri76 Mulla ensimmäisessä raskaudessa nousi kans melko hitaasti HCG arvo, pissasta näytti haamua vasta 4+6 vkolla, sitä HCG:tä seurattiin ja melkein jo km langetettiin, mutta tuollahan tuo täystuhotermiitti nyt vetää unta balloon. <3 Toisilla vaan HCG nousee hitaasti, mutta onhan se hyvä...
  3. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Varovasti kurkin tänne puolelle... Just vasta plussasin ja nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin. La olis 13.8. ja toinen lapsi tilauksessa. Mäkin olisin kiinnostunut face-ryhmästä, mutta en ihan vielä taida uskaltaa sinne. Vasta, kun on ultrassa käyty. Toivottavasti silloin ei ole ryhmä...
  4. T

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Äippälomasta; se täytyy aloittaa viimeistään 30 arkipäivää ennen laskettua aikaa, mutta sen voi aloittaa varhennettuna ilman mitään lääketieteellistä syytä jo 50 arkipäivää (tai ihan minä muuna päivänä tahansa tuossa välissä) ennen laskettua aikaa. Ne päivät siihen alkuun siirtyvät sieltä...
  5. T

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Pikaisesti ilmoittaudun mukaan, pidemmät turinat myöhemmin. Olen 27v ja esikoista odotellaan syntyväksi 6.9. Synnytyssairaalaa vielä mietin... Oireita on ja voimistuvat päivittäin, oksentelua ja rinnat ihan tajuttoman kipeet!!

Yhteistyössä