Hakutulokset

1. P

Laukku-Leena kiertää Päijät-Hämeessä (ess juttu)

mä oon nähnyt kyseisen ihmisen... miettinyt monesti et miksi niitä kasseja raahailee yms. :) mutta jokainen elää omalla tavallaan. tosin uskoisin et tuo on tavallaan raskastakin joinaki aikoina.
  2. P

hohhoijaa...

:popcorn:
  3. P

PALSTAKIUSATKAA minua

mun mielestä kiusaaminen on aina kiusaamista, oli se sitten täysin tuntematonta kohtaan tai ei niit tuntematonta. aina kannattaa ajatella sitä et muillakin saattaa olla ne tunteet ja ne saattaa kärsiä siitä et niitä nälvitään.. ja se et internetin välityksellähän on viime aikoina kiusaaminen...
  4. P

Kiusaamisesta.

kertokaa mitä mieltä olette kiusaamisesta? onko sallittua missään vaiheessa? ja omia kokemuksia jos haluatte? ja sit jos olette kiusanneet jotakin niin oletteko saaneet siitä kenties jotain "nautintoa"? ja sitten tietenkin ihan tämä pilkkaaminen, onko se teidän mielestä kiusaamista? mun...
  5. P

Silsa? Älä avaa jos et halua nähdä..

kyllä kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä. selviää siellä paremmin.
  6. P

Silsa? Älä avaa jos et halua nähdä..

ettei olis psoriasis? (vai miten kirjoitetaanka) tekee myös meinaan tuollasia punasia läikkyjä joissa sitten vaaleeta päällä.
  7. P

Tää hullu villitys on nyt sitten meilläkin

uskon että on mukavia päällä :) kotona voiski harkita käyttämää, mutta ehkä vasta kun villitys olisi ohi. kun kuljen aina villitysten perässä :D
  8. P

Tää hullu villitys on nyt sitten meilläkin

lapsille nuo sopivat. mutta itse en suostuisi päälleni laittamaa
  9. P

Miehen "ajattelutauko" suhteessa

mä en antaisi ollenkaan ajatteluaikaa.. joko ollaan tai sit ei olla. mitäs sitä sen enempiä miettimää.
  10. P

Käytätkö lapsella talvisin pitkiä kalsareita?

kyllä käytetään, syksy-kevät välinen aika, kun itsekkin on aina legginsit farkkujen alla ni sit on lapsillakin. :)
  11. P

mitä ruokana tänää ?

ruokaisampi kanasalaatti ja yrttipatonkia. :)
  12. P

elatusapu

mua tässä kiinnostaisi se että jos on vuonna 2011 tehty suullinen sopimus elareista, niin eihän silloin periaatteessa nuo korotukset ole pakollisia??? toisesta lapsesta kela maksaa koko summan. nuoremman lapsen kohdalla tehty suullinen sopimus kun kuitenkin seurustellaa mutta asutaan...
  13. P

Käytätkö poikalapsella legginsejä?

itse en pojallani pitäisi legginsejä, ainoastaa hätävarana kalsareina jos ei muita sattuisi olemaan.
  14. P

Toivottavasti mun "kiristys" onnistuu..

ohhoh. :popcorn:

Yhteistyössä