Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Facebookryhmä on nyt tempastu valmiiksi!
  2. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    niin ja jos joku on kiinnostunut niin voisin luoda sen salaisen ryhmän facebookkiin,mihin ei tosiaan pääse kukaan muu kuin ne jotka sinne ylläpitäjän kautta liitetään.Meillä on samanlainen ryhmä maaliskuussa syntyneille ipanoille jossa on n.40 emäntää,jutustellaan siellä kaikesta vauvanhoidosta...
  3. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    heippa minultakin! esikoinen on päikkäreillä ja varmaan herää nyt kun mami alkaa jotain omaa tekemään,kuten yleensä.. mulla oli moniakin kelle mun piti kirjottaa vastauksia mut unohtelin nimimerkkejä sitä mukaa kun uusia asioita tuli,oli niin paljon luettavaa. masennuksesta jotkut muutkin jo...
  4. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Mulla oli keskenmeno ennen esikoista rv 5+3.Oltiin juuri tehty plussat ja seuraavana yönä oli todella kovat alavatsakivut,ihan joutui painamaan mahaa että se helpotti hieman..seuraavana iltapäivänä alkoi kova vuoto,josta sitten kolme päivää sairaalassa rampattiin kun homma ei mennytkään ihan...
  5. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    handed ainakin täällä meillä koillis-helsingissä saa itse valita terveyskeskuksen ja neuvolan jos oma alkaa tökkimään.Meidän oma neuvolantäti on ollut jo edellisessä raskaudessa ihan hirveä ja pahoitin mieleni monestikin ja oikein odotan että päästään muuttamaan ja vaihdan sitten neuvolan,en nyt...
  6. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Lavelyn meillä vähän sama juttu,asutaan tokassa kerroksessa,ei hissiä,neljät rappuset saa raahautua esikoisen kanssa..hyvinä(huonoina) päivinä mulla on ollu itellä huono olo,kantanu 11kg(plus toppavarustus) painavan pojan,kauppakassit ja vielä raahannu kaks koiraa mukanani..huh huh!lasken päiviä...
  7. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kökkönen,24v,toinen lapsi ja NKL synnärinä,LA 20.7.[COLOR="#FF0000"][/COLOR] kokeillaanpa nyt vielä tuleeko tää punasella vai ei.....yritän siis mukaan tunkea :)
  8. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Moikka,saakos tänne joukkoon astua mukaan 24 vuotias mami,esikoinen on maaliskuussa 2011 syntynyt,elikkä pienellä ikäerolla toista odotellaan.Kolmas raskaus,keskenmeno oli ennen esikoista ja se olikin melkoinen kokemus jota en toivo koskaan omalle enkä muiden kohdalle,ei mennyt ihan oppikirjan...

Yhteistyössä