Hakutulokset

  1. M

    Äidille ja pojalle ystäviä(Vantaa/läh.alueet)

    Moikka! Täällä kanssa Länsi-Vantaalta 1v8kk ja 9kk poikien äiti kaipailee ystäviä. Me ollaan myös vasta muutettu eikä tunneta täältä ketään.. Olisi kivaa saada vähän seuraa itselle ja lapsille :)
  2. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Ei oo tullu käytyä täälläkään aikoihin.. Meille kuuluu oikein hyvää. Esikoinen konttaa hullua vauhtia ja nousee joka paikassa seisoskelemaan, tukea vasten ottanut pari askelta mutta muuten keskittyy siihen seisoskeluun. Raskaus on sujunut oikein hyvin, ollaan käyty arpiultrassa ja arpi näytti...
  3. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Moikka! :) Meillä on sujunut kaikki vallan mainiosti, ei mitään ongelmia oo ollut ja välillä ihan unohtaa et en kanna pelkästään omaa ruhoani.. Ultrassa ne katto mun arpea taas ja näytti oikein hyvältä, ei pitäis mitään ongelmia ainakaan näillä näkymin tulla. Kesää kovasti odotellaan...
  4. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Meillä ihan neuvolassa kysyttiin kun mulla oli jälkitarkastus, että meinataanko tehdä nyt toinen vai aloitetaanko pillerit/laitetaanko kierukka. Mulla se haava parantu ihan älyttömän nopeesti, mulla ei todellakaan ollu siitä mitään vaivaa. Mä luulin, että menis monta kuukautta että se haavakohta...
  5. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Voisin liittyä, vaikkakin harvemmin kirjottelen mitään, kun en koskaan muista käydä täällä ja jos käyn, lukaisen nopeesti vaan läpi kaiken :) Elikkäs, meillä esikoinen 10 päivän päästä 6kk ja nyt menossa rv 19+1.. :) La siis tulokkaalla olis 12.9. Ikäeroa tulis siis suunnilleen 10,5kk. Kaikki on...
  6. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hmm.. Josko kehtaisin liittyä mukaan.. Olen siis vasta äskettäin saanut esikoiseni, lokakuun lopulla 2011 ja nyt näyttää siltä että olisi uusi tuloillaan ? Saa nähdä miten tämä raskaus menee, ensimmäinen oli loistavan oireeton raskausmyrkytykseen asti, jonka takia käynnisteltiin ja mentiin...

Yhteistyössä