Hakutulokset

  1. P

    Rotikkapojat päivitys 4.12. Rambo muuttaa tänään, joten kuvia voi tulla paljonkin :)

    ei voi muuta sanoa kuin tai itse asiassa nostaa hattua sinulle Borkku, moni koiranomistaja saisi ottaa sinusta mallia miten pitää toimia.Minusta ei olisi ensinnäkään kätilöksi saatikka sitten että osaisin hoitaa noin pieniä koiravauvoja.Sylillinen ruusuja sinulle kun tavataan, vaikka sen...
  2. P

    Pyynnöstä pari kuvaa koirista

    ei ole koiraa karvoihin katsomista ei..ylimmäinen koiruus on suorastaan upea jo todella komea alimmainen haukku tuskin tekee kärpäsellekkään pahaa. Meidän treenihommissa samanlaiset koirat käyvät verijälellä..mietin vaan että aika miesmäinen laji =) , mutta mitä syömiseen tulee niin tuskin se...
  3. P

    Iltaa arvon äiteet ja isit

    minä suoraansanoen kettuunnuin valtioon ja minulta mitään kysymättä lävästiin loma paikkaan mikä oli mahdoton..vaikka viime vuonna oli sopimus että minä saan pitää heinäkuussa..ei mennyt kuten oli sovittu..minä otin virkavapaata ja siitä saivat..eurot oli säästössä ettei tullut paniikkia mutta...
  4. P

    Iltaa arvon äiteet ja isit

    miten tässä ns laman aikana..onko sitä vai ei? no kuitenkin..jäisitkö palkattomalle lomalle jos sinulla tai kumppanillasi olisi siihen ns rahkeita? palkaton loma voi olla siis virkavapaa tms.minen noista yksityisistä tiä enkä yrittäjistä..ite olen nyt ollut kesäkuusta vapailla ja lomilla ja...
  5. P

    11 vuotta sitten olin reilun tunnin ollu äiti Synttärit ohi *pyyhkii hikeä*

    no ohan sitä sullakin vilinää ja vilskettä. Reiska on ruskea ja Taavi valkoinen ja Paavo musta ruskeine tassuineen heinäkuussa näyttelyyn lapukoitten kanssa ja Paavon kanssa syyskuussa yhteensä noita lapukoita on 5 jotka on jokapäivä tekemisissä enemmän ja vähemmän.ja voin kertoa että on...
  6. P

    11 vuotta sitten olin reilun tunnin ollu äiti Synttärit ohi *pyyhkii hikeä*

    meilläkin *talous kasvanut* maxi koira pääsi koirien taivaaseen viime marraskuussa, tilalle tuli Reiska/lapukka, sitten Taavi/lapukka ja nyt vielä mäyris Paavo. Ihania otuksia ei voi muuta sanoa.
  7. P

    11 vuotta sitten olin reilun tunnin ollu äiti Synttärit ohi *pyyhkii hikeä*

    :) moikkelis , niin se aika vaan menee.
  8. P

    Railakasta toukokuun loppu puolta

    tutuille terveisiä =) hengissä ollaan ja eteenpäin mennään kovaa vauhtia.
  9. P

    Iltapäivää

    muistatteko vuodelta kivi ja kanto ku pinotettiin palstalla..toimiikohan se juttu vielä täällä..on tainnut nikit vaihtua yhdellä sun toisella..mutta terveisiä tutuille jotka tunnistaa minut =)
  10. P

    guut iivning

    :) se on nyt silläviissiin et meillä .ai kellä meillä? ..no meillä meillä..mulla on ihana uusi .(paukulla) .ai mikä?..no se joka vie hermot ja syö pikkulinnut ja paskoo lattialle ja tekee ties ja mitä ja ite asiassa on äärettömän sulonen,,vaikka sen nimi onkin Reiska...tuo maksanruskea...
  11. P

    Koira..

    höh ja olin ruskeaa miettinyt..musta on ...matkalla .....maille joissa ruoho on makeaa
  12. P

    Koira..

    musta? maksanruskea? keltainen? mikä näistä väri vaihtoehdoista? vanha musta pysyy rinnalla ...
  13. P

    Jos sotku kotona ärsyttää, tässäpä terapiaa

    tähänhän passais ne kaks touhutätiä siivoomaan.ne jokka kolmosella siivoo sokeripaloilla ties ja mitä! kuhan eivät puudelia ja junnua kuuraa =)
  14. P

    Pakkastilanne?

    aamul näytti miinus 6 meitin perällä ..kuulemma..käänsin tyynyä ku nti läks koiraa lenkittää...
  15. P

    Pakkastilanne?

    :) ei harmainta hajua mutta kai sitä ainakin se aste on jos toinenkin.
  16. P

    missäs teitin lastenne isi

    \ kuule opettele ajattelemaan omilla aivollais..jos niitä on (profiilin kuvan mukaan ..onko?) haloo..tässä sulle siensaksaa fdsljkdfsjklfdsfdkjkljdfsjlkjs,,suksi mäntyynpoiwpoiåpolölölkdslk..kurkoita kuustafdkljfdjkjkfdjkl..
  17. P

    do di

    se o nyt sillee .. te saatte viettää iltanne täällä,mä otan ja suunnistan Trillin kans köökkiin ja tehen medium piffin suloisilla lisukkeilla kynttilän valossa,aamulla nousemme reippaana lenkille 600 km päässä toisistamme. toivotamme siis hauskaa illanjatkoa teille palstalaisille. kevättä...
  18. P

    ja mikä on lihasta paras

    kjy´llä mä piän lupaukseni..varaa pannu valmiiksi,,lento on tilattu ja siivet laskeutuu ...ja siihen kyytipojaksi ties ja mitä.....
  19. P

    ja mikä on lihasta paras

    saamas pitää ala Paukku *tuo jumalainen kokki joka tainuttaa sut hurmokseen* <br><br>
  20. P

    ja mikä on lihasta paras

    nautaa sikaa sisäfile ulkofile pekoni kasleri jauheliha koko ruho

Yhteistyössä