Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Hei! Kerkeempä nyt tännekkin :) Eli meille syntyi pieni poika 31.8 49cm 3210g Poika syntyi suunnitelmallisella sektiolla, nyt olla oltu kohta viikko kotona ja hyvin on alkanut menemään ja veljet nauttii myös pikkuveikan seurasta :) Mulla on sektiohaava vähän tulehtunut ja huomenissa...
  2. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Moi! Eipäs ole taas pitkään aikaan tullu täällä kirjoteltua, vaikka olen teidän kuulumisia käynytkin lueskelemassa :) Synnytystapa-arvio takana ja niinhän se on, että tämä pieni ihminen (-> Muuten pojaksi nyt varmistettu :D ) syntyy suunnitelmallisella sektiolla viimeistään 31.8...
  3. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Hei! Ne jotka ovat facebookissa; Voisitteko laittaa kakaalle viestiä, että olen laittanut noin kuukausi sitten hälle täällä yksityisviestiä halukkuudesta liittyä ryhmään. Kiitos :) Minttura
  4. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Hei kaikki ja tervetuloa uusille :) Emäntä82 Mulla on kans ollu kohdunsuu auki yhdelle sormelle koko raskauden ajan. Sanoivat että on ihan normaalia uudelleen synnyttäjälle. Älä huolehdi liikoja, varmasti sinunkin kohdalla ihan normaalia :) Auto Meillä pitää ostaa nyt sitten uusi auto tai...
  5. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Kakaa: Laitoin sulle yksityisviestiä :) Minttura
  6. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    POKS 30+0 :heart: Minttura :D
  7. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Täällä huomenna 30 viikkoa täynnä :) Vauva liikkunut jotenkin todella vähän viime päivinä... mutta liikkuu kuitenkin "tarpeeksi". Kävely on hidasta ja jotenkin vaivanloista, maha on kasvanut ihan hurjasti. Ummetus: Itse käytän neuvolalääkärin suosituksesta Mangnesiummaitoa, autta...
  8. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Tänään poksuu 29+0 :D Täällä on keskusteltu sektioista: Mulla on takana siis kolme synnytystä. Ensimmäinen kiirellinen sektio 24 tunnin synnyttämisen jälkeen, toinen vaikea imukuppisynnytys ja kolmas suunniteltu sektio -> Lantioni suosii väärää tarjontaa ja siksi vauvat ei ole mahtuneet...
  9. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Kylläpäs on ollut omituinen viikko, kun lapset, kaikki kolme, ovat olleet mummun ja papan kanssa lapissa lomailemassa :) Jotenkin ollut sellainen olo, ettei ole mitään tekemistä... ja jotenkin tarpeeton :O Mutta onpahan ainakin saanut levähtää mahan kanssa kunnolla :D Maha-asukki on kyllä ihan...
  10. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Wasabi: Mulla nyt siis neljäs raskaus ja kahdessa raskaudessa ollut kohdunpohja todella korkeallla jo keskiraskaudessa ja silti seurannassa ollut kaikki todella hyvin. Ei varmastikkaan mitään hätää, kun ultrassakin mitat vastanneet viikkoja :) Joillkakin kohdun pohja nousee vaan toisia...
  11. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Moi! Biba: Meillä ollut kolmella lapsella Oran Jovit ja olen tykännyt tosi paljon :) Tänään kävin ostamassa Oran Jovi Airit 2012, kun sai sadesuojan ja hoitolaukun kaupan päälle :D Suosittelen, matka taittuu hyvin isoilla renkailla vaikka loskassa!! Muita hankintoja olen tehnyt vain vähän...
  12. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Tulin vain poksumaan :D Minttura+piilottelija 25+0 :heart:
  13. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Niin kuuma (22 varjossa) ja siitepölyallergia :snotty: Mitenköhän tämän mahan kanssa jaksaa koko kuuman kesän, kun nyt on jo näin vaikeeta :( Mulla on alkanu tää järkyttävä turvotus ja kädet ei toimi kun rannekanavat on tukossa... Joo tulipahan taas valitettua... Käänetään kielelle...
  14. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Käväisin tänään vielä uusinta käynnillä äitipolilla ja kaikki vauvalla edelleen hyvin ja lapsivedenmäärä pysynyt normaalina :) Vauva oli potkinut kaiken napanuoran jalkojensa väliin, niin sukupuoli jäi sitten arvoitukseksi syntymäpäivään asti... jännää :) Kai ne vaunut täytyy ostaa sitten sillä...
  15. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ihana tuo beibiboxi, mutta taidan sittenkin ottaa rahana äitiyspakkauksen, niin saa siitä vaunuihin :) Kaktuspiikille: Onnea huomiseen ultraan, hyvin se varmasti menee :) Minttura, joka poksuu huomenna 22+6
  16. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Elämäntilanteesta: Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja asutaan tällähetkellä omassa rivari asunnossa, joka on kyllä tällaiselle suurperheelle aivan liian pieni. Omakotitalot on niin kalliita mutta ehkä myöhemmin sitten sellainen :) Meille on tosiaan tulossa nyt sitten neljäs lapsi, ennestään on...
  17. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Jännitys on nyt loppu! Vauvalla kaikki oikein hyvin ja lapsivettä normaali määrä :heart: Lääkäri ihmetteli, että miksi kätilö on minut niin pelotellut ja miten hänellä on jäänyt näkemättä kaikki rakenteet :( Ensin kyllä hoitaja äitipolilla kyseli kaikki, että mitä jos on näin ja mitä jos on...
  18. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Huomenna aamulla on nyt se odotettu, mutta pelätty aika uuteen rakenneultraan. Toivon niin kovasti, että vauvalla olisi kaikki hyvin ja lapsivettä olisi jostain ilmaantunut. Tällä viikolla olen alkanut tuntemaan liikkeitä paljon enmmän ja tuntuisi kamalalle, että vauvaa ei saisikaan syliinsä...
  19. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Kaktuspiikki: Oli puhe, että voi johtua myös huonosta istukan toimivuudesta, siitä että lapsiveden määrä vaihtelee sen uusiutumisen mukaan. Että joku päivä vettä voi olla vähän ja joku päivä taas suht normaalisti... no tää on tällasta spekulointia, mutta maanantaina on sitten viisaampi taas...
  20. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Kaktuspiikki: Juu nyt rakenneultrassa kätilö sanoi, ensin että kun istukka on etuseinämässä niin ei näe kunnolla ja kun on vatsanpeitteitä niin ei näe kunnolla, mutta sitten se sanoi että täällä on kyllä todella vähän lapsivettä ja siksi näkyvyys on huono. Muutama läntti sitä lapsivettä oli vain...

Yhteistyössä