Hakutulokset

1. E

Avomies petti kaverini kanssa

metsäpeikko, en tosiaan tullut tänne foorumille lukemaan tuollaisia säälittäviä herjauksia, vaan kyselemään kokemuksia tällaisista tilanteista. jos saat jotain ihmeellistä ja kieroa tyydytystä siitä että voit *ittuilla sellaisille ihmisille joilla menee muutenkin jo huonosti, suosittelen sinulle...
  2. E

Metsäpeikko: vai ei ole pettämistä? mun mielestä kaikki seksuaalinen kosketus muihin kuin puolisoon on pettämistä. Suuteleminen on mun mielestä aika intiimiä touhua.sä olet itse tainnut syyllistyä kyseiseen touhuun kun sitä noin puollustelet, "se kuka ensimmäisen älähtää, siihen kalikka...
  3. E

Tiedätkö yhtään millainen tilanne oli? Kuka teki aloitteen, kuinka vahvassa kännissä kukin oli, oliko kyseessä yksi suudelma vai nuolemista jne. -> tiedän tasan tarkkaan miten se koko ilta siellä baarissa meni, ystäni oli heti älynnyt että näillä kahdella oli muutakin mielessä kuin puuro. Se...
  4. E

Mitä ihmettä mä teen. Mies petti minua kaverini kanssa, julkisella paikalla kaikkien ystävieni nähden, pussailivat siis intohimoisesti baarissa. Minä koen tämän todellakin pettämisenä ja suurena näyryytyksenä ja en tiedä miten tästä selviydyn. Minua on petetty kahdessa muussakin suhteessani...

Yhteistyössä