Hakutulokset

  1. J

    Minkä-ikäisen hiuksiin shampoota?

    ihan vauvasta asti ollaan käytetty shampoota,täällä jo sairaalassa synnytyksen jälkeen pestiin vauvan hiukset. riippuu ehkä kuinka paljon on hiuksia,mutta itseäni kauhistuttaa lukea kun on vasta kaksi vuotiaana käytetty ekan kerran shampoota... :o
  2. J

    tutti pois -sormet tilalle?

    kannattaa kyllä antaa tutti takasin koska siitä on helpompi luopua sitten myöhemmin kuin sormista. meillä 1,5v. tyttö on vauvasta asti syönyt sormia aina nukahtaessaan ja nyt kun olen yrittänyt vierottaa niistä niin aika hankalalta näyttää...tutti ei kelpaa mitenkään...
  3. J

    Hammastahna ?

    eikai se niin vaarallista ole jos vähän sitä nielee,koska onhan ne kuitenkin tehty lapsille.luulen että varoitus tarkottaa että ei ihan tuubi kaupalla tarvitse syödä :D kaupan hammastahna kyllä varmasti kelpaa :)
  4. J

    iv4kk oma tahto / itkuraivarit

    meillä sama homma...1,5v. tyttö tekee ihan samaa jos oma tahto ei mene läpi,meinasin neuvolastakin kysyä että onko tää joku tilapäinen mielenhäiriö mutta ihan normaalia kuulema... ei anna ottaa syliin eikä mitään kun on "kohtaus" päällä,joten annan huutaa aikansa ja rupeaa leikkimään sitten.
  5. J

    Iskeekö tautikierre päikkärissä?

    rela tuotteita on ainakin tippoina ja tabletteina... käyypä katsomassa apteekin sivuilta:) odotan itse kans kauhulla että joko työ tyttö alkaa sairastelemaan kun lähtee eka päivä tarhaan...kun ei ole ikinä ollut kipeenä 1,5vee...
  6. J

    päiväkoti vai perhepäivähoito...

    päiväkoti ehdottomasti,siellä on ammattitaitoiset hoitajat ja useampi yhdessä ryhmässä,joten lapsille riittää myös yksilöllistä aikaa. itse en nykypäivänä uskaltaisi laittaa pphlle. meillä 1,5v. tyttö alottaa nyt 1.9 päiväkodin ja jännittää jo kovasti :D
  7. J

    1v unet

    meillä mennään illalla nukkumaan klo 9aikaan aamulla herätään 8-9aikaan.päiikäreitä on ainakin yhet siinä 12-13 aikaan suurinpiirtein ja jos on ollut touhu päivä niin 16-17aikaan tunnin unet.
  8. J

    nurkka asiasta

    minkä ikäisiä olette laittanut nurkkaan rangaistukseksi pahoista teoista tai huonosta käyttäytymisestä?tyttöni on 1,5v. ja on välillä todella rasittava kun ei usko mitään mitä hänelle sanoo ja on tullut mieleen että pitäisiköhän ottaa käyttöön tuo nurkka asia? :/
  9. J

    koska pikkulasten sänkyyn?

    meillä neiti siirtyi 1-vuotis synttäreitten aikaan omaan sänkyyn kun tuskaili aina pinnasängyssä kun ei itse päässy pois.välillä nukkuu äitin vieressä mutta hyvin on viihtynyt omassakin,antaa lapselle aikaa tutustua siihen uuteen ihan omaan sänkyyn ni kyllä se siitä sitten lähtee:)

Yhteistyössä