Hakutulokset

  1. N

    Saitko seksiä hääyönäsi ?

    ei jaksettu!!! hääyönä oltiin sviitissä vastan neljän aikaan aamulla. Mutta sitten kun herättiin niin suoriuduttiin siitäkin ;)
  2. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Jaahas, täällä on alettu keskusteleen tuosta synnytyspelosta ja täytyy liittyä mukaan :| Mä en jännittänyt esikon synnytystä ollenkaan, kun tietenkään ei tiennyt mitä on tulossa. Synnytys oli tosi nopea (3h) enkä ehtinyt saamaan mitään kipulääkityksiä, niin siitähän ne pelot sitten tietenkin...
  3. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Tuhinatyttö mun mielestä yli 35-vuotiaat saa kaksi ultraa, muusta tarkemmasta seurannasta en tiedä. Itse ajattelin mennä siihen ensimmäiseen ultraan, näkee sitten ainakin sen että kaikki kunnossa ja montako tulokasta masusta oikein löytyy. Meillä myös paljon kaksosia suvuissa ja tää maha on jo...
  4. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heippa vaan :xmas: Täälläkin pikkuisen huimailee, verenpaine tuppaa laskemaan liian alas. Muita oireita ei sitten vielä olekkaan, paitsi että maha on ihan turvonnut pallo jo nyt. Oon kyllä tutuilta kuullut, että toisen lapsen kohdalla se maha tosiaan näkyy jo paljon aikaisemmin kuin esikosta...
  5. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heippa kaikille! Nyt voin liittyä itsekin seuraanne, kun oon jo monta kuukautta halunnu tänne päästä. Nyt vihdoinkin tärppäs, tänään aamulla tein testin ja hailakka plussahan se siellä :D Vastailen tässä näihin aloittajan kymysyksiin: 1. Olen 28v ja mieheni "hieman" vanhempi, eli 36v...
  6. N

    2-vuotiaiden pituus ja paino

    Tyttö on 81,5cm ja 11,5kg. Pieni ja pippurinen tapaus, joka vaihtelevasti tykkää käydä potalla. Ei ole vielä päivä- eikä yökuiva :)

Yhteistyössä