Hakutulokset

  1. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Super suuret onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa että pino alkoi kasvaa oikein rytinällä! Kova tsemppi päällä että päästään me muutkin sinne. Greippimehua menee litratolkulla ainakin täällä. Vielä pitäis malttaa viikko omaan testaamiseen,jännittää. Ja tervetuloa uusille taas munkin...
  2. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ja paljon onnea plussauksesta Sonjalle munkin puolesta! :flower: =)
  3. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ippu: Esikoisesta plussasin 21-vuotiaana ja kun tyttö syntyi niin 5päivän päästä täytin 22v. Nyt olen siis 22, loppuvuodesta täytän 23 vuotta. Ai niin ja kolmannesta kierrosta tärppäsi. Nyt on toinen yk menossa ja jänskättää miten käy. :)
  4. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Pikaisesti kirjoitan. Miljoonasti onnea Afulle!
  5. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Höh,ei oo reilua,mä en nää tuota Afu-82:n kuvaa. Ei kone taho aukasta sitä. :/ Pidetään peukut pystyssä että viiva vahvistuu. (Näkis vaan ekankaan kuvan) ;) :D Huisia. B) Täti jätti vierailunsa tällä erää,toivottavasti piiitkäksi aikaa. Nyt alkaa täällä täkit huljuamaan. :D :laugh...
  6. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mun kiertopäivät listassa on hypänneet kp7 vaikka tänään on menossa kp5/28.. :whistle: Paljon onnea Mammutti-mammalle. :flower: =) Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
  7. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Kiitokset Hissukalle. :flower: :)
  8. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta. Joukko kasvaa mukavasti koko ajan. :) Hilipati Tuuthan sit heti kertoon mitä testissä näkyy. Ei me malttamattomia olla. :D Hoksasin kun tarkemmin laskeskelin minun kiertopäiviä että mun kiertohan kestääkin 28 päivää eikä 29. Jos joku taas...
  9. V

    Pinoon kaikki rh-

    Täällä myös yksi A- Seuraavana päivänä esikoisen syntymästä sain piikin pebaan. :)
  10. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täti saapui tänä aamuna ja ihan kunnolla tulikin. Kierto on näköjään aivan sama luomuna kun pillereiden kanssakkin. Tänään sit mulle voi päivittää tiedot: kp 1/29 ja yk 2, kiitos. Parempaa onnea ensi kerralla.. Viikolle 23 kun jaksaa odottaa niin pääsee taas testaamaan. Sormet ja varpaat...
  11. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Minja ei oo aikaan näkynyt sinua. Miten sen sun papa-kokeen laita,onko tullut selvyyttä? Minä soitin tänä aamuna tulokset ja pillahdin onnesta itkuun. Koepalassa ei ollut pahanlaatuisia soluja ja papa-koekkin oli palannut luokkaan 1. :) En malttanut olla tekemättä testiä..huomenna olis kp...
  12. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hyvää päivää vaan kaikille pitkästä aikaa. :wave: Lukemassa oon kyllä käyny joka päivä teidän juttuja mutta hiljaisella tuulella itse ollut. Nyt alkaa jännittää jo aika paljon. Keskiviikkoon meinasin odotella testiä,katsotaan pitääkö itsekuri sinne saakka. :whistle: Alunperin mietin...
  13. V

    Perätila ja ennenaikaisuus

    Mulla oli vauva jalkatarjonnassa ja syntyi vähän yli kolmea viikkoa ennen laskettua aikaa.
  14. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hilipati: Kyllä mä käyn ainakin aina peseytymässä pupuilun jälkeen ja raskaaksi tulin,joten ei siitä mitään haittaa ole raskaaksi tulon kannalta. Ne simpat kyllä löytää tiensä perille joka tapauksessa. ;)
  15. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ ONNEA IIDA83!! :heart: :flower: Mulla on tytön syntymän jälkeen papa ollu nyt luokka 3. Ennen on aina ollut puhdas. Eilen oli taas lääkäri ja tehtiin kolposkopia. Kohdunsuulle solukkoon oli ilmestynyt vaalea alue,josta otettiin sit koepala. Nyt ootan taas kaksi pitkää viikkoa että saan...
  16. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Paljon onnea Emminmammalle! :heart: Ihanaa kun tänne alkaa ehkä pikkuhiljaa jo plussatuulahduksia kuulua. Toivottavasti me muutkin kuumeilijat tultais kans perässä kovaa vauhtia. :D Eilisestä lähtien mulla on nippaillu masua ihan kummallisesti,vois ehkä olla ovis.Siihen tulokseen ainakin...
  17. V

    voisko tää olla positiivinen??(KUVA)

    Suuret onnittelut! :flower: :D Yritetään täällä itsekkin tulla samaan rataa perästä. :wave:
  18. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täällä ilmottelen vaan kp:t. Eli tänää 16.4 mulla on kp 6/29 ja yk 1 siis. Vähän hermostuneena odottelen sitä ensi maanantain lääkärireissua mitä ne sieltä tuumaa ja sitäkin hermostuneempana odotan sit niitä tuloksia. :/ Ei muita uutisia tällä erää. :wave:
  19. V

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Alicia: Otitte kuukauden varaslähdön.Ei kai se kuukausi niin pahaa tee vaikka oliskin..? :D

Yhteistyössä