Hakutulokset

  1. Omppuf

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Olen aikani seurannut tätä keskustelua sivusta (mietin jopa joskus liittyväni tänne kun oma la on ensi kuussa kanssa. Tulin kuitenkin pian toisiin ajatuksiin ja ihmettelenkin, että miksi te haluatte synnyttää etuajassa? Mitä hienoa/tavoiteltavaa siinä sitten on? Viimeksi raskaana ollessa jouduin...
  2. Omppuf

    Klexanea käyttäneitä?

    Viimeraskaudessa 27+3-36+4 vuodelevon takia. Nyt aivoinfarktin jälkeisessä raskaudessa rv5+ ja jatkuu synnytyksen jälkeen 6 viikkoa.
  3. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Heippa kaikille. Kirjoittelin täällä viimeksi toukokuussa, oli niin hiljainen palsta että kirjoitukset sitten omaltakin osalta hiipui. Toivottavasti tämä nyt tästä vilkastuisi.. myös niiden plussien osalta ;). Meillä ollaan siis yritelty viime vuoden lokakuusta, eli parin kk:n päästä vuoden. Ei...
  4. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Nyt alkaa jo ärsyttää. Tänään on kp 37 ja ei vieläkään menkkoja?! Testit on niin negativisia kun voi, edes silmät kierossa en saa toista viivanalkua näkymään. Voi elämä... mitenkähän kauan tässä taas odotellaan vuotoa. >:(
  5. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    pahoinvointilääkkeistä: Viimeks ei auttanu mikään. Laattailin pari kk ja olin tipassakin asti. Ensimmäisessä raskaudessa oli vain lievää pahaa oloa ajoittain. kp 25 yk 6, ei oloja ja negaa pukkaa. Taitaa mennä tämäkin kierto tässä vaikka ahkeria ollaan kyllä oltu talletusten osalta.
  6. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Niisku-rouva: Onnea paljon :flower: pepa: muutama päivä siis vielä ja testiä kehiin! ;) piinasteleva: Tervetuloa joukkoon :) mussukka93: Tervetuloa mukaan :) Miten kauan tuommosessa ruiskeessa kestää poistua elimistöstä? Me ollaan pikkuhiljaa vinkkailtu lähipiirille, että toiveissa olis...
  7. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Ajattelin vaan ilmottaa (en tiedä lukeeko tätä ketjua enää kukaan), mutta meilläkään ei vielä tärpännyt nyt mennään jo kp 8 yk 6. Viime kierto oli ihmeekseni vaan 31? päivänen.. Niin ja päivittämättä jättäminen ei haittaa. Yritän pitää omaa kalenteria ajan tasalla :). Pepa toivon tärppiä...
  8. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Ärsyttää. En oo edes testannu kun olen ihan varma, ettei ole tärpännyt. Mulla on viimiset 2 kiertoa olleet melkein 40 päiväsiä, joten uskon tästäkin tulevan. Toivottavasti ei ainakaan tästä pitene enää! Ei ole yhtään minkäänlainen olokaan, ei vihlo mistään kohdasta.. lämmötkin ihan normaalit...
  9. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea maisakaarina :flower: Nyt mä tunnen sen kp17 ja vasemmalle puolelle alavatsaan vihloo! :) onkohan auttamatta liian myöhästä tallettaa tänään, viimeks olikohan toissapäivänä? Lämmöistä: Mulla on oviksen jälkeen nega-kierroissa laskenu lämmöt siihen 36 pintaan. Sitten kun on sattunut...
  10. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea vauvahaave! :) mymosa: vau mikä viiva! En oo kyllä koskaan noin vahvaa o+ nähny :) nyt vaan tärppionnea. tervetuloa iltatähtönen :)
  11. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    marrasmasu:toivotaan joulupakettia sinne! :) emilia: Miten kävi? muillekkin plussasadetta ja malttia testailuihin. Eikait niitä haamujakaan näy ennen dpo 10 vai olenko väärässä? Mulla näkyi tosi hailu päivää ennen menkkojen alkamispäivää kaksosistakin. :o (.) vuoto loppui tuossa...
  12. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    kp 1 yk 5. Me asutaan komiossa, ainakin toistaiseksi. Ihan hyvin mahdutaan, eipähän ole niin paljoa siivoamista. ;)
  13. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Hei kaikki! Meillä on pitkä sairastelukierre takana tässä. 3 viikkoa flunssaa/mahatautia, milloin kenelläkin. Ei ole tainnut tänne uusia plussia ihan hetkeen tullakkaan? Pitänee kahlata tuota vanhaa pinoa siihen asti kun on viimeksi käynyt lukemassa. Mymosalle parempaa onnea uuteen yritykseen...
  14. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    ollut alamaha tässä vähän kipeä. Joko se on ovis näin myöhään tai kohta alkaa menkat. Mä olen varautunut yli 30 päivän kiertoon tälläkin kertaa. Ahkeraan on tullut talleteltuakin. Tervetuloa Pepa! :)
  15. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Ihania uutisia mymosa! toivottavasti ultrassakin kaikki hyvin :)
  16. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    marrasmasulle ja emilialle onnittelut o+:sta! :) Toivottavasti siittiöt on sitkeetä laatua, olen ainakin kuullut niiden voivan säilyä jopa viikon. Joku mielenkiintonen dokumenttikin tuli aiheesta pari vuotta sitten. Mymosa: minusta tuo näyttää jo hienosti vahventuneen. Mä en ole koskaan...
  17. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Ansukalle lämpimät onnittelut! :) Mymosa: vau kun on jännää! Toivottavasti siellä pikkuinen kasvaisi ja ensi ultrassa saisitte niitä ihanimpiä uutisia :). Lokavauva hän sitten olisi? Loppuvuoden vauvoista: Meiltä löytyy marraskuun viimeisenä päivänä syntynyt tyttö. Kaksosetkin meinasivat jo...
  18. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Jee! Tänään on vihdoin kp2 yk 4. Tuli tuossa tuhlattua muutama testikin ihan turhaan. Toivottavasti ansukalla tärppää!
  19. Omppuf

    Tuplamammat 2013-2014

    Hei pitkän tauon jälkeen taas. Meillä on pitänyt vähän kiirettä :D. Kävelemään opettelun kanssa. Päivässä on se 3 tuntia omaa aikaa+ illalla pari (mutta sillon koomaan sohvalla ja tuijotan telkkaria). Oon yrittänyt päivällä jäävän ajan käyttää liikunnan parissa, kun on tämä minimaalinen...
  20. Omppuf

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Kas: Toivottavasti saat hyviä uutisia :) Mulla jatkuu edelleen tämä sama kierto, tänään uusi nega ja ehkä oikein kuulostelemalla vähän vihloo..

Yhteistyössä