Hakutulokset

  1. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    mä yritin laittaa Ronjaliinalle kutsua mut se ei toiminu.. mä voin vinkata tuolla ryhmässä asiasta..
  2. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Ronjaliina tässä linkki tonne kaksplussan keskusteluun, vaan siellä taitaa olla aika hiiren hiljaista http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/vauvat-0-12kk/2009076-noin-kolmekymppiset-ekakertalaiset-vauvautuneet/ suurin osa keskustelee facen ryhmässä.. pyydä tuolla keskustelupalstalla linkki...
  3. myymeli82

    perhepeti vs oma sänky

    mua kiinnostaa että miten te jotka olette päätyneet perhepetiratkaisuun, että onko teillä kumppanin kanssa parisuhdeaikaa/seksielämää? en siis halua kritisoida vaan mua vain kiinnostaa. meidän neiti nukkuu omassa sängyssä ja vajaa 3kk iästä eteenpäin se oma sänky on ollut omassa huoneessa. mun...
  4. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    intoilija, mulla oli aika loppumetreillä keuhkoputkentulehdus ja alkava keuhkokuume ja niihin antibiootit, eikä niistäkään ollu vauvalle haittaa. normi flunssa ei oo vaarallinen.. se keuhkokuume ois ollu jos sitä ei ois hoidettu.. mutta ole siis huoleti :)
  5. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Taika i feel your pain... meidän neiti synty 41+2, ja joka ikinen hetki mikä meni yli sen lasketun oli yhtä piinaa.. ja mulla meinasivat sitä käynnistystä viivyttää vaikka kuinka pitkälle. hermot kireellä ihan koko ajan ja jatkuvasti vaan vahti kroppaansa jos vaikka jotain merkkejä tulis että...
  6. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Ronjaliina, mä en käynyt mitään kursseja synnytyslaulusta, sen verran vain tiesin että mikä siinä on idea. vaan en tiiä oisko kurssista ollu silleen hyötyä, kyllä se äänenkäyttö auttaa, mutta tuntui että luontokin ohjasi "laulamaan" ja se äänen käyttö, vokaalien ulospäästäminen helpotti ja...
  7. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    intoilija, kysyt takas et monennellakos viikolla sä oot, jos kyse on sellasesta siis joka ei oo raskaana.. no joo, ehkä vähän liian ilkeetä... muistan kans miten v**utti noi ihmettelyt.. "sä oot varmaan jo viimesilläs" oli yks kommentti kun laskettuun oli kolme kuukautta. ja tuota kaksosjuttua...
  8. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    heipsan! tulin pitkästä aikaa vilkasemaan mitä teille tänne puolelle kuuluupi :) hui miten pitkällä kaikki jo on, jotka oli ihan äsken vasta alkutaipaleella :D ihanaa että teillä on sujunu kaikki ok :) joku tuskaili pahoinvointien kanssa, älkää huoliko, harvoin ne koko raskautta kestää.. mä...
  9. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    mä käyn täällä edelleen välillä lueskelemassa mitä teille kuuluu :D sori.. mutta siis intoilija se menkkajomotus lienee normaalia, vaan en kyllä kuollaksenikaan muista millä viikoilla se mulla alko... voisit neuvolassa tietty varmistaa että onko se jo noilla viikoilla ihan ok.. meillä...
  10. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Vissyliini närästyksestä sen verran, että jos nyt jo noin närästelee, niin luultavasti se on kymmen- ellei satakertaista 30+ viikoilla.. mulla oli ainakin. söitpä tai joitpa ihan mitä tahansa niin oli suunnilleen oksennus kurkussa. välillä ei sit tehny ees mieli syödä mitään kun kaikki närästi...
  11. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    RauRau ihana ylläri tollanen! ois mustakin ollu kiva tollaset vauvakutsut :) niin, jos tässä nyt ois aikaa siihen synnytyskertomukselle, kun tyttökin nukkuu.. mulla oli siis ollut tosi epäsäännöllisiä suht kipeitä supistuksia jo maanantaista lähtien. torstaina ne sit alko olla jo säännöllisiä...
  12. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    täällä ollaan nyt reilu vuorokausi oltu kotosalla neitin kanssa. mä en voi uskoa että tää vois olla näin helppoa! neiti nukkku neljä tuntia putkeen, syö, jaksaa hetken hereillä ja sit vedellään taas unia nelisen tuntia :D toivottavasti ei myöhemminkään tulis mitää vatsavaivoja ym.. tosiaan...
  13. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tuna no se anestesialääkäri kämmäs, pisti ilmeisesti neulalla ensin väärään kohtaan, josta seurauksena se että siitä reiästä vuotaa selkäydinnestettä joka kerta kun nousen pystympään asentoon.. en pysty yksin käymään vessassakaan, koska viimeistään takas tullessa kipu on jo niin valtava että...
  14. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    heip, voisin myös ilmoittautua tällekin puolelle. meille syntyi 30.6. tyttö, rv 41+2, painoa 3300g ja pituutta 50cm, pikkusella oli synnytyksen jälkeen hieman käynnistymisvaikeuksia, joetn vietiin heti tarkkailuun, mutta ei onneksi sitten mitään vakavaa ja pikku neiti voi nyt hyvin :) tosin äiti...
  15. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    meille syntyi pieni prinsessa 30.6. klo 23.29, rv 41+2, painoa 3300g ja pitutta 50cm <3 neitillä oli alkuun hieman käynnistysongelmia, mistä syystä vietiin tarkkailuun, mutta nyt onneks pienellä kaikki hyvin. äiti taasen voi huonosti. epiduraalin laitossa tuli komplikaatio ja jos nostan päätä...
  16. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    jokohan täällä VIHDOIN alkais tapahtua.. aamu kuudesta eteenpäin enempi tai vähempi supistellu, puolen päivän jälkeen ei oo enää ollu 10min pidempää väliä, vaan edelleen on epäsäännöllisiä.. välillä on sen 10min, seuraava saattaa tulla jo 4min päästä ja sitä rataa.. jos nää vielä tästä loppuu...
  17. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    RauRau EDELLEEN yhtenä kappaleena... supistelee, ei supistele.. ja sitä rataa. tänään ois äitipolilla käynti, saa nähä miltä paikat näyttää.. alkaa jo ottaa hermojen päälle tää jatkuva oireiden ja kropan vahtiminen siinä toivossa että jotain alkais tapahtua.. limatulppa irtos eilen, onhan se...
  18. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    hyvää juhannusta kaikille! täällä juhannus menee supistuksia toivoessa... yks supistus päivään ei oikeen riitä :D myymeli & pikku neiti 40+1
  19. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    birdcherry onnittelut tyttösestä! täällä näköjään kypsytellään paikkoja piiiiiiiitkän kaavan mukaan.... huoh. eilen jo supisteli aika kipeesti, mutta harvakseltaan ja epäsäännöllisesti, ja nyt aamu kuuden jälkeen ei oo tapahtunu mitään.. tää on tosi turhauttavaa, ja omalla tavallaan aika...
  20. myymeli82

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Vissyliini onnittelut plussasta! :) kyl ne sieltä neuvolasta puhelimessa sit kyselee mitä tarttee.. kysyyvät ainakin edellisten menkkojen alkamispäivän muistaakseni.. täällä edelleen yhtenä kappaleena, turhauttaa. vaikkei laskettu oo ees menny ohi vielä.. mitähän tää sit on jos yli...

Yhteistyössä