Hakutulokset

  1. M

    Kuka korvaa??

    Mä olen tätä samaa pohtinut,ihan vaan varalta kun meillä kaksi narttua, taajama-alueella aidattu piha jossa en ole kyllä koko ajan silmä kovana vahtinut. Tässä alueella kulkee kuulema usein isohko uros irrallaan, käy paskomassa muiden pihat jne, kerran oon sen vilaukselta nähnyt autolla ajaessa...
  2. M

    Tuttavat aikoivat järjestää "venetsialaisen illan", mitä syötävää viemiseksi?

    Siinäpä se kysymys tulikin, ei varmaan ole mitään tarkkaa määritelmää mutta ehdotuksia jostain helposta ja hyvästä viemisestä otetaan vastaan =)
  3. M

    Auttakaa mua perustelemaan miehelle miksi 6-vuotias ei voi istua pelkällä koroketyynyllä!

    Meillä kohta 6v istunut jo n.vuoden turvavyöistuimessa ja tulee istumaan niin kauan kuin mahtuu. Pikkusiskonsa reilu 4,5v istuu vielä turvaistuimessa mutta on vongannut turvavyöistuinta itselleen ja lupasin hälle sen kunhan 15kg tulee täyteen, tyttö ikäisensä mittainen mutta hoikka rimpula. No...
  4. M

    harvinainen sukunimi

    15:sta tällä hetkellä sukunimellä joista meidän perheessä 4...
  5. M

    Kuka tietää mikä tämän koirarodun nimi on?

    Chodsky pes " Tsekin paimenkoira " on ensisijaisesti upea monikäyttöinen perhe-seura-harrastekoira ja sopii hyvin myös aktiivisille ihmisille joilla on aikaa puuhastella sen kanssa mm. agility. Chodsky pes sopii myös palveluskoiraksi harrasteluun mm. jäljelle ja hakuun . Mutta ensisijaisesti...
  6. M

    Lapsen päiväkastelusta tullut ongelma..

    Meillä oli tytöllä samaa. Tosin sen laukaisi päiväkotiryhmän muutos. Oli jo päivä ja yökuiva ollut jonkin aikaa. Yhtä märkää housua päivät ja unipissailut tuli takaisin. Pissat testattu sun muuta mutta mitään ei löydetty. Välillä parempia kausia, välillä ihan jatkuvaa kastelua. Yöt useimmiten...
  7. M

    Pelottaa... Selittäkää nyt joku, mitä viime yönä tapahtui

    Jäniksiäkin saa metsästää vielä ens kuun loppuun muistaakseni
  8. M

    Huuhteletteko aina vessanpytyn asioinnin jälkeen?

    Mullakin on putkimies ihan kotona ja ei todellakaan pieni huuhtelu tuki jos ei sitä paperia tosiaan hölvää sitä puolta rullaa yhden kusen mukaan. Ja sellanen uus "kaikenkestävä" paperi tukkii kyllä äkkiä vaikka huuhtelis aina isolla.
  9. M

    Olen rakastunut naimisissa olevaan mieheen

    Mikäs siinä sitten, mutta miksi se mies on edelleen naimisissa toisen naisen kanssa jos on sinuun niiiin palavasti rakastunut?
  10. M

    Miksi TYTTÖVAUVAT on toivotumpia?

    No mulla kaksi tyttöä joita en pois vaihtas, kaikki olettaa vaan että "tehkää se kolmas niin jospa tulis se poika". Ihan sen takia en edes halua kolmatta ettei kaikki luule että me sitä poikaa yritettäis vaikka ihan sama se meille olis kumpi sieltä tulisi jos saataisiin kolmas. Meidän lapset ei...
  11. M

    Kankaista tietävät

    Onko kangaskaupoissa saatavilla sellaista likaa hylkivää ja kestävää kangasta? Koirille pitäisi saada makuupaikat jotka helposti pyyhittävissä.
  12. M

    Kehtaatko sanoa/tehdä näitä asioita samalla katsoen miestäsi silmiin?

    No ehkä tuo kolmoskohta on sellanen jota en tee, mutta jos tilanne vaatis että pakko olis samassa tilassa olla niin tuskin tuota häpeilisin, kyllä mun mies tietää mitkä kuukautiset on.
  13. M

    Onko normaalia että koira syö omaa ulostettaan?

    Meidän koira on alkanut syömään meidän toisen koiran (pentu) jäätynyttä kakkaa. Ei siis syö jos kakkavahinko tulee sisälle vaan syö ulkona kun on jäässä ja joskus yrittää tuoda pökälettä suussaan sisälle :x
  14. M

    Ummehtunut haju pesuhuoneessa

    Kosteusvaurio/hometta?
  15. M

    Asumistuki ja toineetulotuki pois ja rahat hyödyllisempään.

    Mua ei ärsytä jos ihmiset tarvitessaan saa tukia jotka on verorahoilla kustannettu. Mua ärsyttää ne ihmiset, jotka käyttää näitä tukia väärin.
  16. M

    Paljonko teillä on sisälämpötila?

    19-21, enemmän silloin kun takassa tuli. Mutta tuo 19 riittäisi mulle vaan ukko haluaisi yli 20. Mulla on sillon jo vaikee nukkua.
  17. M

    Siis mä olen niin katkera sille PPSHP:n OYS:n lääkärille joka sanoi sukupuolen ultrassa väärin! :(

    Näinpä. Meillä kaksi tyttöä, toinen tykkää vihreästä ja keltaisesta vaatteissa ja eikä välitä kovin paljon vaaleanpunaisesta eikä pitsihörhelöistä varsinkaan arkikäytössä. Leikkii päiväkodissa mieluiten poikien kanssa, välillä autoilla ja välillä kotileikkiä. Ja toinen haluaa olla aina...
  18. M

    KOIRAIHMISET! kennelliiton omakoira-palvelusta kysyttävää...

    Ellen väärin muista niin rekisteritodistuksessa on...? Muoks. Taisikin olla siinä osassa rekisteritodistusta jolla pystyi postitse rekisteröimään koiran omiin nimiin...
  19. M

    Voi kun tätä taloutta voisi pyörittää makuulta käsin, mä en halua kävellä tai olla muutenkaan pystyasennossa?

    Mulla tuli haavan kylkeen kiitettävä verenpurkaus, ei siinä paljon makuulta noustu, onneksi oli esikoinen ja mies isyysvapaalla niin joutu kyllä reilun viikon tekemään ihan kaiken mitä en maaten voinu :D
  20. M

    Maitoallergisten vauvojen äidit tai muuten asiasta tietävät. Mielipiteitä pian!

    Ei kaikille tule oireita hetkessä vaikka olisi pelkästäänkin iho-oireinen. Meillä kaksi lasta jotka molemmat olleet vauvana maitoallergisia, esikoisen aikaan diagnoosi viivästyi kun verikokeessa allergiaa ei näkynyt enkä osaanut mitään altistusta vaatia kun moisesta silloin tiennytkään...

Yhteistyössä