Hakutulokset

  1. K

    Seksiä toisen naisen kanssa

    Mies tietää sen siitä, että asiasta puhutaan ja tehdään selväksi, mistä kumpainenkin pitää ja mistä ei. Ei kaikki naiset -eikä miehetkään- ole samasta muotista valettuja, onhan se ihan yksilöllistä, mikä kiihottaa! Ja minusta on kyllä oikein mukavaa, että mieheni haluaa usein ihan vain panna...
  2. K

    Naiset kertokaa!

    Minusta nämä kaksi lausetta eivät oikein sovi yhteen. Kuinkas hän on sua hyväksikäyttänyt, kun on heti alkuun näyttänyt, millainen on, eikä ole siitä miksikään muuttunut? Kuvittelitko tosiaan, että muokkaat neitsyestä itsellesi sellaisen naisen kuin haluat, vai miksi sä koet hyväksikäytetyksi...
  3. K

    Naiset kertokaa!

    Onko vaimosi ollut samanlainen (siis ei ole halunnut puhua näistä) koko yhdessäolonne ajan? Jos on, niin varmasti hän on kuvitellut kelpaavansa sinulle sellaisena, koska olet hänen kanssaan yhteen halunnut ja yhdessä ollut. Eihän kenenkään kanssa voi yhteiselämää alkaa sillä ajatuksella, että...
  4. K

    Naiset kertokaa!

    Helpompi, joo. Ehkei vaan kaikki pienet osatekijät osu kohdalleen, jos ei saa? Jos esim. tekemättömät kotityöt painaa mieltä, niin yksistään jo se riittää pilaamaan mahdollisuudet virittäytyä orgasmiin. Eli sinänsä orgasmiin on kyllä edellytykset ja mahdollisuus, mutta joku ulkoinen tekijä sen...
  5. K

    Naiset kertokaa!

    Pakko kommentoida tätä. Siis onko sulla ihan tutkittua tietoa tuosta, että vain harva? En usko nimittäin olevani siinä suhteessa harvinaisuus ;)
  6. K

    Naiset kertokaa!

    Hankalaahan se on alkaa seksistäkään puhumaan, jos mistään muustakaan ei oikein osata keskustella. Onko teillä muuten läheisyytä, eli huomioitteko toisianne ihan arkipäivässä, halaatte ja suukottelette ihan ohimennen, katsotte leffaa sylikkäin, ym? Itse ainakin tarvitsen sen tunteen, että...
  7. K

    Onko joku kokeillut, 2 miestä ja 1 nainen?

    On kokeiltu. Istuimme iltaa parin oluen äärellä, minä, mieheni ja kaverimme. Mies on tuntenut tämän kaverin jo ties kuinka kauan, ja minäkin sen vuosikymmenen, kun olemme mieheni kanssa yhdessä olleet. Jotain pientä flirttiäkin silloin tällöin on ollut minun ja kaverin välillä. Kuitenkin olin...

Yhteistyössä