Hakutulokset

  1. P

    Mitä päälle Helsingin yöelämään?

    Pärjääkö neuletakilla vai kannattasko ottaa takki? :)
  2. P

    Mitäs tänne?

    Muistaako kukaan ees mua, viimeks tainnut olla täällä...öööh, tammikuussa? :D
  3. P

    Kokemuksia vaunuista...

    eli mietinnässä on, millaiset kärryt meille tulee...Joten plussia ja miinuksia haetaan:) Näitä ollaan ajateltu: Brio Kombit http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/tuoteesittelyt/brioakombi.html Ora Jovi Air http://www.babytown.fi/products/381 tai Ora Saaga...
  4. P

    Kotikonsteja närästyksen poistoon...

    Onko niitä? *Ei jaksas lähtee ostaa Rennietä tai vastaavaa*
  5. P

    Vietättekö pikkujouluja?

    Itse työporukan kanssa ensi perjantaina, syödään ja muut sitten juokin:D Hyvien ystävien kanssa piti/pitäis käydä syömässä ja leffassa, mutta saa nähdä ehditäänkö ennen joulua...Tuntuu et alkaa olla niin paljon hässäkkää tässä... :xmas:
  6. P

    Lasketut ajat pinoon :)

    15.5.09 :)
  7. P

    Hyvissä ajoin jo kyselen :) Mutta antakaas hyviä joululaatikkojen ohjeita :p

    Kiitokset :flower: :) *haaveilee jouluruuasta* :p
  8. P

    Tykkääkö teiän lapset olla yökylässä?

    Mun tytöt tykkäävät (5v ja 4v). Usein kyselevät milloin pääsevät sinne ja tänne yöksi. Nuorempi kysyy nykyään itse mummolta että voiko tulla sinne hoitoon, nauttii kovasti siellä olosta :)
  9. P

    Äitillä on rokkihousut

    sanoi 5v tyty mun leggareista :laugh: Pakko vetää sellaset housujen alle kun lähden lenkille :D Moikkelis :wave:
  10. P

    Muita itkupillejä paikalla?

    Tänään jotenkin ollut mieli herkällä, etenkin näin illalla kun alkaa väsykin painaa. Mietin että hulluuta tää on odottaa tätä kolmatta lasta, kun saa pelätä että miten raskaus sujuu, ettei mee kesken tai jotain :ashamed:
  11. P

    Mikä olisi tulevan lapsesi nimi tämän generaattorin määräämänä:)

    http://www.perhekerho.net/oppaat/nimi_vauvalle.htm Mulla, Milla Anniina Josefiina ja Ville Joel Mooses :D
  12. P

    Musta oli aika lutusta...

    kun mies oli käynnyt ostamassa tulevalle vaaville puvun lastentarvikeliikkeestä ihan ominpäin:heart: Ja etenkin kun koko raskauskin on niin alussa...Olin ihan ihmeissäni :D Tosin en tiedä millasen puvun se sieltä on ostanut(:laugh: ) kun ei oo tullut vielä kotiin...Ehkä myöhemmin sitten rutisen...
  13. P

    Millasia kiukku/itku ym "kohtauksia" teillä on ollut raskaana?

    Kun hormoonit on hyrränneet :)
  14. P

    Kuka meinaa katsoa tänään Idolsia??

    :wave:
  15. P

    Olo on kuin ensimmäistä odottas...

    kaikki tuntuu niin "uudelle" kun nuorimmaisenkin odotuksesta on jo aikaa :) Joten kertokaas: - Millä viikolla kuuluu varmasti sydänäänet? - Millä viikoilla voi tuntea vauvan liikkeet? - Milloin teillä on alkanut massu näkymään selvästi ja ootte alkaneet käyttää äippävaatteita? - Milloin...
  16. P

    Kumpaakohan kannattas lähteä ostosmatkalle Ideaparkiin vai Tuuriin?

    Kummassakaan en oo käynnyt :wave:
  17. P

    Jos menkat on ollut aina säännöllisen täsmälliset...

    niin kuinkahan monta päivää jaksas niitä odotella ennen kuin testailemaan alkaa?-tänään piti alkaa-
  18. P

    Ei tainnut lapsilla olla yhtään ikävä äippää...

    kun kerta puhelimeen ei suostuneet, vai soitinkohan vaan huonoon aikaan kun tuli lastenohjelmat;)...To-Su "lapsivapaata"...ihanaa, mitähän sitä tekis? :)
  19. P

    Hej, antakaas reseptejä mihin piimää voi käyttää?

    Koska meillä ei sitä kukaan juo, ja yhteen maailman ihanimpaan rahkapiirakkaan sitä tarvitsi :p Ei menis hukkaan...

Yhteistyössä