Hakutulokset

  1. K

    kirjeenvaihtoa

    Täällä olis 37 vuotias 4 pojan äiti joka kaipailis pitkäaikaisia kirjeystäviä.jaksathan kirjotella muutamaa kirjettä kauemmin! harrastan käsitöitä, kirjeenvaihtoa ja lukemista. perheeseen kuuluu myös mies ja 3 kania,pari akvaariota ja kääpiöhamsteri.
  2. K

    Äidit vm-70 minkä ikäisiä lapsia?

    pojat: 5/ 93 6/95 9/97 11/02
  3. K

    Yksin lähteminen aamulla kouluun?

    meillä herätin muksut kun lähdin ja illalla laitettiin jokaisen kännykkä soimaan kun piti lähteä. joskus saatoin soittaa ja tarkistaa oliko jo lähdetty. hyvin toimi eikä kukaan myöhästynyt =)
  4. K

    pupun kynnet

    nyt olis ajankohtaista leikata pupuilta kynnet. olisko neuvoja miten onnistuu ja m iten sitä pupua pidetään kynnen leikkauksen aikana
  5. K

    suurperheitä?

    meillä 4 lasta
  6. K

    ja sitten 1970 äipät =0)

    tervehdys satakunnasta :wave:
  7. K

    pupuista kysyttävää

    saatiin 2 hermeliinikania uros ja naaras. ovat entisessä paikassa olleet sylissä.ovat olleet meillä nyt 4 päivää ja ollaan niitä silitelty ja annettu haistella. ovat arkoja( toinen enemmän). olisko vinkkejä miten saadaan ne tottumaan meihin niin etteivät lähde karkuun kun niitä ollaan hetken...
  8. K

    murkut kerho

    tervetuloa sitten kerhoon!!!
  9. K

    murkut kerho

    uusia jäseniä halutaan!!! aina elämä murrosikäsen kanssa ei ole ruusuilla tanssimista. tule jakamaan ilot ja surut muiden kanssa.
  10. K

    murkut kerho

    se on tuolla kerhot osastolla. keskustellaan murkuistamme ja jaetaan ilot ja surut.elämä murkun kanssa ei aina ole ruusuilla tanssia.kevennetään sydäntämme kun murkku raivostuttaa, ilostuttaa jne. toisilta samassa tilanteessa olevilta voi saada hyviäkin neuvoja murkun kanssa olemiseen. mukaan...
  11. K

    murkut kerho

    murkut kerhoon kaivattaisiin uusia jäseniä. on tarkotettu vanhemmille joilla on murkkuikänen. jaetaan huolia, ongelmia ja iloja toistemme kanssa ja ehkä saadaan viisaita neuvoja toisiltamme1 :wave:
  12. K

    Tahtoo kirjekamun

    minäkin ilmottaudun vaikka ikä ei ole toi vaadittava. toivottavasti ei haittaa. lapsia 4.kovasti tykkään kirjeiden kirjottelusta! :wave:
  13. K

    Tahtoo kirjekamun

    minäkin ilmottaudun vaikka ikä ei ole toi vaadittava. toivottavasti ei haittaa. lapsia 4.kovasti tykkään kirjeiden kirjottelusta! :wave:
  14. K

    Tahtoo kirjekamun

    minäkin ilmottaudun vaikka ikä ei ole toi vaadittava. toivottavasti ei haittaa. lapsia 4.kovasti tykkään kirjeiden kirjottelusta! :wave:
  15. K

    sänkyyn pissasuoja?

    meillä on muovitettua froteeta patjan ja lakanan välissä. ihan kangaskaupasta ostin ja hyvin on meillä toiminut
  16. K

    kirjeystävä haussa

    sarkku voisitko laittaa osotteesi y-viestinä sillä jostain syystä sulle lähettämäni viestit ei mene perille :attn:
  17. K

    kirjeystävä haussa

    täällä olis 36v.äiti ihminen joka toivos lisää kirjeystäviä.mulla on 4 lasta,kolme koululaista ja nuorin alotti just kerhon.olen suurimman osan aikaa kotona niin aikaa riittäis kirjotteluun.siispä kaikki kirjotustaitoset ottamaan yhteyttä.
  18. K

    Postit liikkeelle

    mulla on 4 lasta, 3koulussa ja nuorin täyttää marraskuussa 4. tänään alotti kerhon.kirjekavereita kaipailisin.olen 36.vuotias äiti.olen avoin luonneja kirjeiden lisäksi harrastan lukemista ja käsitöitä,paljon muille ei aikaa jää näitten lasten kanssa.Elämäni tärkein asia ovat lapset ja olen...

Yhteistyössä