Hakutulokset

  1. T

    Haluisin liittyä siihen fb-ryhmään. tini90@msn.com

    Haluisin liittyä siihen fb-ryhmään. tini90@msn.com
  2. T

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Ilmoittaudun mukaan ! En saa tota punaista väriä nyt kun kirjoitan puhelimella. laskettu aika 21.3, toinen lapsi, miulla ikää 24 v ja synnytyssairaalla Ekks. Meillä on siis 8/2012 syntynyt tyttö ennestään ja tyttöä toivotaan kaveriksi hänelle, mutta tottakai poikakin on tervetullut :D...
  3. T

    lappeenrannan pienten vauvojen äidit

    Mie oon 23-v ja meillä on 10 kk ikäinen tyttö. :) Mutta ei taida olla enää pikkuvauva ;D
  4. T

    Te, jotka ette koskaan halunneet lapsia, mutta tilanne muuttui

    Mie en oo ikinä tykänny lapsista enkä oo ikinä lapsia halunnut. Kuitenkin elokuussa sellainen meille syntyi ja se on maailman paras asia miun elämässä <3 Mutta en edelleenkään tykkää muitten lapsista :D Ja tää äitiys se on se "miun juttu" :D Ei ois kyllä uskonu, moni tuttu ja läheinenkin sitä...
  5. T

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heiii sen verran pyydän päivitystä noihin miun tietoihin että raskausviikkoja oli 39+5, miul saattanu käydä virhe, kun puhelimella näpyttelen tänne.
  6. T

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Tii ja tyttö 3.8 3478g 50cm. Rv 39+5.
  7. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Myö kotiuduttiin maanantaina. Hyvin on menny nää pari päivää, tyttö ei turhia oo kitissy. Miun pitää vaan herättää hänet 3 tunnin välein syömään, ellei itse herää. Sairaalassa kun paino tippui sen verran paljon, ku tyttö vaan ois halunnu nukkua. Perjantaina mennään käymään neuvolassa...
  8. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Olin jo aiemmin tänään tänne kirjoittavinani mut tää puhelin ilmeisesti jökkii. tyttö syntyi 3.8 klo 04.17. Painoa 3478g ja pituus 50cm. suht nopee toimitus vissiin ainaki ensisynnyttäjäks kun puolilta öin tultiin sairaalaan. Täällä ollaan nyt siis. Oon ihan avuton tuon vauvan kanssa kun ei oo...
  9. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kotona ollaan edelleen... mutta ihan oikeesti alkaa kyllä jännittää missä oon ensi yönä. Nää supistukset on nyt tulleet niin koviksi ja kipeiksi että ihan tuskahikeä pukkaa. Tii ja masukki 39+4
  10. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Nonniiinn.. nyt kuulkaas tyhjeni maha. Ja sitä limaa tuli ja oli kyllä tällä kertaa väriltään sellasta vaaleanpunaista. Aattelin vaan kertoa tälläsen ällöjutun :D
  11. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Ristiäiset pidetään miun vanhemmilla todennäköisesti. Meillä on niin pieni tää kaksio ja raivostuttava pikku koira täällä niin ei voi pitää meillä ainaskaan niitä :D Ja seurakuntakeskukseen en halua, koska ne on miun mielestä vähän ankeita paikkoja. Ristiäistarjoiluita oon miettinyt sen...
  12. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Arghhhhhh... joo miehet !!! Siis ihan uskomatonta. Miulla nyt tullu kivuliaita supistuksia ja kaupassa kun käytiin niin piti vähän siinä himmailla vauhtia ja sanoin sitten miehelle että selkää ja mahaa koskee. Niin se vaan sano että "Joo tiiän tunteen että on itelläki selkä tosi kipee" ...
  13. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kävin tänään neuvolassa ja verikokeiden tulokset olivat ok, elikkä ei oo raskaushepatoosia. On vaan niiiiiiin raivostuttava tää kutina ! Painoa oli tullut yli 1 kg viime viikolta... johtunee suurimmaks osaks tästä järkyttävästä turvotuksesta. Neuvolan jälkeen sitten vähän niinkun unohduin...
  14. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Siiiis mie meinasin oksentaa kun tajusin että tää on meidän kuu !!! Miuta kauhistuttaa nii paljon se synnytys ja kaikki tuleva että tulee huono olo... :/ Jalkoja turvottaa ihan törkeesti. Muuten ei mittään oireita oikeestaan... onneks. Voin siten unohtaa ajatuksen synnytyksestä ja muusta kun...
  15. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Vähänkö on huono olo kun ei saa syödä mitään :/ 12.30 ois se labra-aika niihin hepatoosi verikokeisiin ja 12 h syömättä ennen sitä... voisin oksentaa. Pitää varata laukkuun pari aprikoosibonaa ja lusikka :D Ja päätäkin alkaa jo särkemään. No nyt ei muuta kun koiran kaa tonne helteeseen kävelee...
  16. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Viel kerkeee tän päivän puolella; Poksss 39+0 ! Ei tunnu missää (paitsi häpyluussa sillontällön jomottelee), eikä oo vieläkää kiire synnyttämään :) Paitsi et kyl turvottaa jalkoja tää helle... iha pökkelöt jalat. En omista nilkkoja enää.
  17. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ei jaksais yhtään kävellä tai mitään ! :/ Toi häpyluu on niiiiiiiiiiin kipeenä. Ihan tuskaa koiranki kanssa käppäillä tuolla ja äsken kävin ruokakaupassa vielä... argh. Ei kiva. Surusilmät, vähäks oon kade kun siun mies maksaa kampaajakäynnin. Itelläni ois tiistai aamuna ja senhän tietää...
  18. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Neuvolaan on nyt soitettu ja terkkari sanoi että tuskin on hepatoosia, mutta miun mielenrauhan takia laittoi kuitenkin labraan lähetteen. Eli maanantaina sitten verikokeisiin. Aika on vasta 12.30 ja pitää 12 h olla syömättä ennen sitä :D Pitää koittaa nukkuu pitkään, ettei herää millonkaan 8...
  19. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Huiiih apuaa... No pitää tunnin päästä soittaa neuvolaan. Ärsyttää vaan kun en eilen muistanu sanoo tästä. Oisin varmasti päässy tänä aamuna jo verikokeisiin ! :/ Miullakaan ei siis kädet ja jalkapohjat kutia. Oon raapinu mahaa jo 2-3 viikkoa niin että tää iho on välillä mennyt ihan rikki. Ja...
  20. T

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onko kellään todettu tuota raskaushepatoosia ? Aattelin kuitenkin soittaa tästä kutinasta neuvolaan, kun eilen unohdin asiasta mainita. En tiedä auttaako se nyt mitään kun viikkojakin on sunnuntaina jo 39 ja nyt viikonloppu edessä, niin ei verikokeisiinkaan pääse. Eilen ostin kortisonivoidetta...

Yhteistyössä