Hakutulokset

  1. D

    Turvaistuin 5-pistevöillä sekä selkä että kasvot menosuuntaan? Mikä?

    Meillä on myös tuo Hts be safe combi ja ainakin mun mielestä vyökiinnitteisistä sen kiinnitystekniikka kiristysräikällä on niin tukeva, että parempaa saa hakea, vaikka onkin käännettävä. Myös nenä eteenpäin matkustessa vöiden reititys on hyvin mietitty. Hinta ei kylläkään ole mikään halpa...
  2. D

    Britax Multi-Tech ja Maxi Cosi -turvaistuimet

    Kannattaa ehdottomasti käydä sovittamaan autoon istuimia ensin, varsinkin, jos on hankkimassa istuinta, jossa selkä menosuuntaan. Meidän V70 Volvoon ei lopulta mahtunut muu, kuin Hts be safe Combi (Gracoa ei koitettu), niin että vielä mahduin itse etupenkille.
  3. D

    Phil&Teds sport vs. vibe

    On juu, myös 70 cm P&T kantokassi on saatavissa, mutta hintaa on taas enempi, joten siksi itse olen suunnitellut jotain halvempa vaihtoehtoa eli kyttäillä tarjouksesta/käytettynä esim. Brioa ja Carenaa tai Emmaa saa n. 50 eurolla ihan norm. hintaisenakin.
  4. D

    Phil&Teds sport vs. vibe

    Täällä myös yksi, jota kiinnostaa Viben ja Sportin erot. Meillä kuten ap:lläkin kakkosen la elokuussa ja esikko vuoden. Kävin tänään vilkaisemassa Sporteja ja ihan ok peleiltä vaikuttivat, mutta en päässyt vertaamaan, kun Vibejä ei täällä myydä. En ajatellut sitä P&T:n omaa kantokassia hankkia...
  5. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Heh, sama homma Emma, meni tovi, että löysin sen kerhon.. Jäsenyyshakemus on laitettu sisään. Vähän jännittää, huolitaanko :D
  6. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Hoplaa! Sainpas vihdoin neidin nukkumaan. Ainakin täällä on ihan kauhea lumimyrsky ja ajattelin, etten laita vauvaa nyt parvekkeelle nukkumaan.. Noo, toista tuntia yritin nukuttaa neitiä omaan sänkyyn ja vaunuihin (sisälle), mutta loipulta oli pakko luovuttaa ja pakata raukka vällyihin ja...
  7. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    No pitää vähän vielä jatkaa kuitenkin. Noista vaativista vauvoista olen minäkin lukenut, että ovat usein isompana hyvin luovia ja siksi menestyviä :) Lauralein, mulla on vielä vierailu töihin edessä, kun yhteistä aikaa ei meinaa löytyä, mutta pelkään myös, että huuto tulee, kun...
  8. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Olikos se ainakin Ginnifer, joka testaili niitä runebergejä? Minä myöskin asiasta innostuneena löysin meidän Citymarketista peräti 6 eri versiota. Ostin nyt yhden ja heti löytyi helmi. Näissä Linkosuon tortuissa on hilloa sisälläkin :) Se on tietty makuasia, mutta musta oli hyvää. Niin...
  9. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Hei, tännehän on saatu lisää tuttuja! Mukavaa, kun löysitte tänne Piupa ja MyrskyTuuli. Tervetuloa! Enpä huomannut tuota tapaamista, mutta en olisi tänään päässytkään. Olipa Auringonkukalla vaiherikkaat ristiäiset :D Kuitenkin lapselle nimi saatiin ja monia hauskoja muistoja. Minimi...
  10. D

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Täältä Danaltakin Pötkylälle ja koko perheelle halauksia ja voimia raskaaseen tilanteeseen :hug: :'( Mukava kuulla kuitenkin, että ennuste näyttää varsin hyvältä. Pikaista toipumista myös sinulle rankan synnytyksen jälkeen. :heart: Dana ja Tiltu
  11. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Kiitos Ginnifer kestoiluvinkeistä. Täytyy varmaan tilata niitä Fuzzy..mitänenytolikaan-vaippoja. Mulla oli juuri tuollainen ä-pakkauksen kestovaippa testissä ja en tosiaan tykännyt, kun se oli ihan likomärkä ympäriinsä. Meillä mies vieritteli jo eilen keskustelua pikku-kakkosen...
  12. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Luin tuota edellistä juttuani ja aika sekavaa tekstiä taisi tulla.. :ashamed: Tarkoitin siis, että kun meillä huuto oli pahimmillaan n. 3vk ikäisestä vajaa 2kk ikään, päädyin vaan syöttämään entistäkin tiuhempaan. Tosin, kun on kunnon raivari päällä, ei syöttämisestäkään tahdo tulla mitään...
  13. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Voih, kuulin juuri, että yksi parhaista ystävistäni on saanut keskenmenon viimeyönä rv10. Tai oikeastaan sikiö oli kuollut jo 3 viikkoa sitten, mutta viimeyönä kävi vasta ilmi. Se aika tavallinen tarina siis, mutta tosi kurjaa. Minäkin lamaannuin täällä jotenkin ihan täysin :'( No, onneksi...
  14. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    No just, poistin sitten ihan omaa tyhmyyttäni koko pitkän kirjoitelmani..' Ehkä se oli teidän etu, sillä nyt tulee tiivistelmä :D Rintarepusta: Joo, meillä on koekäytössä Babybjörnin perusmalli. Neiti ei viihdy naama muhun/isään päin, mutta kun saa katsella touhuja, niin paremmin, muttei...
  15. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    :hug: Klytaimnestra Anteeksi, mutta kyllä mua vähän naurattikin :ashamed: Ei tietenkään se sormeen tullut haava. Meidänkin neidillä on ihan pituushyppääjän kynnet, mutta en meinaa uskaltaa leikata, oon vaan viilannut. Me kokeiltiin korviketta vauvalle toissapäivänä ja siitähän tuli kauhee...
  16. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    No joo.. meillä ainakin valvotaan edelleen, joten taitaa tuo 23 olla taas nykyään turhan positiivinen arvio... Isä on vaihteeks sängyn vieressä, kun alkaa jo välillä kypsyttää tunti tolkulla itse maata siellä, kun mies täällä surffailee. Notta tasa-arvoa sanon minä! :attn: Jep, eipä tässä...
  17. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Me ollaan nukutettu tyttö alusta asti omaan sänkyyyn, mutta pinnasänky on ilman toista laitaa ihan kiinni meidän sängyssä, joten on aika helppo siirrellä vauvaa syömään ja takaisin. Ihan aluksi kokeilin äippäpakkauksen laatikkoa sängyssä, mutta en laiskuuttani jaksanut nostella vauvaa laidan...
  18. D

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Ihanaa nähdä Iida-Liina taas täällä!! Onnea roppakaupalla! Pötkyläkin sitten löytyy kohta vauvautuneiden puolelta... josta halukkaat voi lukea meidänkin kuulumisia. Täytyy mennä syömään, mutta voikaahan hyvin täälläkin puolella :wave:
  19. D

    Yli 30-v ensikertalaiset

    Heipä hei! Juu, arvatkaa vaan, montako kertaa oon aikonut tulla tänne kirjoittelemaan tai sitten jopa kolme sanaa saanut kirjoitettuakin, mutta sitten on taas kutsu käynyt. Nyt päätin, että tulen ekaksi tähän koneelle ja jätän vaikka muut jutut sitten tekemättä (paitsi syömisen). Kiva, kun...
  20. D

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Joulu tulla jollottaa.. Aika lailla on kädet täynnä vauvaa, mutta yritän aina löytää jonkun välin, että ainakin ehtisi käydä teidän kuulumisia lukemassa. Minimi (mm.) oli pohtinutkin tuota menemistä synnytyksen jälkeen. Eipä sitä todella voi uskoa, miten vähäiseksi se ns. oma aika jää, kun...

Yhteistyössä