Hakutulokset

  1. I

    masun laskeutumisesta...

    elikkäs olisin kysellyt teiltä jo synnyttäneiltä että kuinka kauan teillä meni mahan laskeutumisesta synnytyksen käynnistymiseen? itsellä masu laskeutu viikolla 36 ja nyt mennään viikolla 38 ja malttamattomana odottelen joskos kohta pääsis synnyttämään ja sais vihdoin sen oman nyytin kainaloon =)
  2. I

    Gessleinin kolmiryöräiset rattaat

    Löytyykö kellään kokemusta Gessleinin kolmipyöräisistä Vision Fin (Saksassa Vision S) rattaista? Malli miellyttää kovasti, mutta hieman tuo kolmipyöräisyys arveluttaa. Ovatko tukevat ja kulkevatko hyvin, vai viettävätkö kulkusuuntaan? Etsiskelemme rattaita, joiden runkoon saa turvakaukalon...
  3. I

    järkyttävät vierotusoireet !

    Söin 5 kuukautta cipraa ja kun pillereitä oli muutama jäljellä ja rahat vähissä ajattelin että en uusi reseptiä vaan puolitan loppu pillerit ja lopetan sen jälkeen. Parin päivän jälkeen lopettamisesta tuli järkkyjä hikoilu kohtauksia yks kaks vaikka vain istui tekemättä mitään,naama meni tuli...
  4. I

    Varpaisjärvi?

    Oiskos täällä ketään Varpaisjärveltä tai miksei naapurikunnistakin? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada sitä kautta myös leikkiseuraa lapselle. Muualta muuttaneena nimittäin en ole vielä saanut täältä tuttavia muista äideistä. :)
  5. I

    5-vuotiaan uhma ihan kamalaa

    Tuntuu siltä, että 5-vuotiaan kanssa alkaa keinot loppua. Miten te oikein saatte uhmaikäisenne tottelemaan ja pysytte itse rauhallisena? Minulla alkaa välillä raivo nousta itsellä kuin uhmaikäisellä konsanaan kun toinen lällättää ja jumputtaa vieressä loputtomasti. Tuntuu siltä, että lapsi...
  6. I

    Mä en ymmärrä

    millaiset vaatteet mun vuoden ikäinen tyttö oikein tarvii???? Kun haalareita ja muita on miljoonia erillaisia... Millainen päähine/hanskat sit vaikka sen välikausihaalarin kanssa jne... Auttakaa, mitä vuoden ikäinen lapsi tarvii selvitäkseen syksystä ja talvesta:)
  7. I

    Jyväskylä!!

    Hei!Täällä 28-vuotias äiti ja 7kk poika etsii uusia tuttavuuksia Jyväskylästä.Mielellään jos olisi ainakin äiti suunnilleen samanikäinen niin olisi kiva!!!
  8. I

    Huomenta kaikille!

    Kahvikupin kera taas täällä, niin ja sen pakastimesta otetun jäisen pullan! Meillä paistaa aurinko, mutta syksyä on jo ilmassa, asteita +10...syysihmiselle ihanaa aikaa :). Meillä tyttö 4 kk EDELLEEN nuhassa (nyt jo reilun vkon) ja yskä hiukan lisääntynyt. Kumpikaan, siis nuha tai yskä ei ole...
  9. I

    Vauvan yskä

    Niin, hurskastelin tuossa edellisessä kirjoituksessa, että eihän tässä ihmeitä kunhan muuten vaan kirjoittelen aktiivisesti, mutta olihan minulla kysyttävääkin! Viime viikolla meidän neitille 4 kk tuli kova nuha (josta siitäkin huhuilin neuvoja). Käytiin myös samoihin aikoihin neuvolan 4 kk...
  10. I

    Huomenta!

    Uusi aamu ja uusi viikko. Piipahdan tässä koneella usein aaamuisin kahvimukin kera, ennen hommien alkua. Ulkona ihanan syksyinen ilma, viikonloppuna saatiin suurin osa talosta maalattua, mutta hankalimmat paikat luonnollisesti vielä jäivät. Eipä minullakaan muuten mitään ihmeempiä...
  11. I

    Huomenta!

    Ihana syksyinen aamu, kuppu kuumaa kahvia ja uusi aamu.. Tänään olis neitin 4 kk neuvola, viime yönä tuli ihka eka nuha ja kun esikoisesta on kyse, niin kovasti huolissaan oltiin. Lämpimästä säästä huolimatta, neiti oli varmasti eilen liian kevyesti puettu(pitkäh.body, housut, sukat)ja pääsi...
  12. I

    Läheispula!

    Heippa kaikille! Kysyisin itselleni läheisestä ja kipeästäkin aiheesta, läheisten vähyydestä. Olemme pieni perhe, äiti, isä ja vauva 4kk. Tilanteemme on seuraavanlainen; mieheni vanhemmat ovat molemmat menneet pois ja toinen omista vanhemmistani, toinen vanhempani on vakavasti sairastunut ja...
  13. I

    Miten sitä sais miehen huolehtimaan...

    itsestään. Haluisin teiltä miehiltä kannan asiaan. Onko turha yrittää muuttaa epäsiistiä hoitamatonta parempaan suuntaan? Suututteko jos vaimo yrittää "muuttaa" teitä? Vai onko sitä vaan kestettävä tai vaihdettava puolisoa???
  14. I

    Haluan tietää et.....

    :p Onko teidän miehien mielestä nainen ruma vai kiihottava/kaunis raskaana ollessa?Pelottaako teitä ajatus rakastella raskaana olevan naisen kanssa? :ashamed:
  15. I

    mahdoton äiti

    mitä mä tekisin mun äidin kanssa. se ryyppää illat pitkät ja me muut sisarukset saadaan huolehtia pikkuveljen unille laitosta. pelkään että pikkuveljilleni (10 ja 4 ) tulee jotain traumoja siitä, että äitini joka ilta "örveltää" ja on riitaisa ja haukkuu kaikkia, myös veljiäni.isäni on monta...
  16. I

    Uusia sivuja

    Kesäkuista sunnuntai pvää! Tässä rupesin taas mainostelemaan . Eli käyppä kurkkaamassa Äitiliinit sivuilla. Sinne on tullut paljon uutta juttua. Siellä on... - keskustelupalsta, jossa sekalaisia pvän juttuja voi kirjoitella - lasten suusta, johon voi laittaa oman lapsen tai muiden lasten...
  17. I

    HUOMIO

    Moikka! Tässä taas mainostelen. Eli käyppä kurkkaamassa Äitiliinit sivuilla. Sinne on tullut paljon uutta juttua. Siellä on... - keskustelupalsta, jossa sekalaisia pvän juttuja voi kirjoitella - lasten suusta, johon voi laittaa oman lapsen tai muiden lasten kivoja tekemisiä - kuvia, tänne...
  18. I

    5-6kk vauvojen mammoja?

    asutko pääkaupunkiseudulla j.pää,kerava,vantaa?kaipaatko uusia ystäviä?jos sinulla olis noin 5kk ikäinen vauveli niin ilmoittele itsestäsi!

Yhteistyössä