Hakutulokset

  1. L

    Vieläkö mun pitäs laihduttaa?

    Näinpä!!
  2. L

    Vieläkö mun pitäs laihduttaa?

    Noissa mitoissa painoindeksi on 22,3 , normaalin yläraja on 24,9..eli ei oo ylärajoilla lähellekkään vielä!
  3. L

    Missä vaiheessa maha näkyy toisessa raskaudessa?

    Mä ostin toisessa raskaudessa ekat mammahousut jo rv 11 ja niita aloin pitää. Oli sellaset kivat samettifarkut henkkamaukalta, ihan normihousujen näköset + se kangaskaistale =)
  4. L

    Onko teidän mielestänne 20-vuotias liian nuori äidiksi?

    Riippuu niin ihmisestä! Itse olin 20 kun esikoinen synty (19 ku aloin odottamaan) ja olin kyllä ihan valmis. Omasta mielestä olisin ollu jo aikasemminki.
  5. L

    minimi äpvraha ja kotihoidontuki...

    Ainaki täällä Oulussa kuntalisää alkaa nimenomaan saamaan vasta kun jää kotihoidontuelle, äippäraha-aikana ei saa :) Kotihoidontuen perusosa on muutaman euron alle 300e (olikohan 294,jotain) ja sitten miehen tulojen mukaan voi saada lisäosaa (kelan sivuilta löytyy ne tulorajat). Ja jos on...
  6. L

    minimi äpvraha ja kotihoidontuki...

    Siis kun jäät minimiäippärahalta kotihoidontuelle niin paljonko muuttuu, sitäkö tarkotat?
  7. L

    Julkinen palstaKIITOS Lumenneidolle!!!

    Heh, eipäs kestä :) Pittää kiittää palstaa ku ei varmaan tiiettäs toisiamme ilman tätä (ja näin ollen en ois tienny sun nimeä enkä ois osannu soittaa jne) ;)
  8. L

    Aijaa.com+huutis-kyssäri

    Sain toimimaan, kiitoksia!! :flower:
  9. L

    Aijaa.com+huutis-kyssäri

    Otetaanko se koko ketju siihen..ku siinä on noita <A HREF-juttuja ja moneen kertaan se osote?
  10. L

    Aijaa.com+huutis-kyssäri

    Tätä on varmaan kysytty sata kertaa ennenki mut ei oo aikaa alkaa ettiin.. Miten saa aijaa.comista laitettua huutikseen kuvan niin, että ilmotuksessa on pikkukuva ja ku sitä painaa niin avautuu isona? Siis sinne tekstin sekaan.. tiiän kyllä miten sinne laitetaan kuva mut en oo saanu selville...
  11. L

    Onko kukaa kaipaillu mua? :D

    Tuntu et aina ku täällä oli ni tuli paha mieli jostain keskustelusta, aina vaan jonku haukkumisia ja muita ikäviä juttuja.. ja toiseksi, tää koukutti niin pahasti että hyvä että sai kotityöt tehtyä :D :D
  12. L

    Onko kukaa kaipaillu mua? :D

    Oi ihanaa että joku muistaa :wave:
  13. L

    Onko kukaa kaipaillu mua? :D

    Ei varmaankaan..liekkö kukaa edes muistaa mua :) Mutta jos vaikka joku onki huomannu niin oon rajusti vähentäny palstailua tai oikeestaan lopettanu kokonaan.. Mutta jos jollakulla on asiaa mulle niin voi ja saa laittaa yksityisviestiä, käyn ne aina sillon tällön ku muistan ni kattomassa!
  14. L

    montako viikkoa synnytyksestä kun olette pystyneet sekstaileen?

    Juu niin mekin mutta silti sitä jotenki pelkäs..ja olihan se verenvuotokin melkoista vielä siinä vaiheessa. Mut tosiaan tolle joka ei uskonut niin kommentoin vaan et on se mahollista :)
  15. L

    montako viikkoa synnytyksestä kun olette pystyneet sekstaileen?

    Kyllä mekin oltais haluttu ja ois pystynytkin jo noin pian mutta ei uskallettu ihan tulehduksen pelossa.
  16. L

    Onko suklaa vaarallista koiralle/muulle eläimelle?

    Mun vanhempien koira sai pari joulua taaksepäin aika paljon suklaata (kiitos mummini joka sitä aina salaa syöttää vaikka on kielletty) ja jotenkin sillä meni suolisto ihan tukkoon, näytti et koira kuolee. Nyki ja kouristeli.. en muista miten sitten siitä tokeni mut ainakin öljyä piti sille syöttää..
  17. L

    montako viikkoa synnytyksestä kun olette pystyneet sekstaileen?

    Ekasta jaksettiin odottaa 3 vkoa, toisesta 2.
  18. L

    Tyhmä kysymys vauvan nukkumisesta pinnasängyssä

    Meillä ainakin toimii, vaikka poika liikkuu jo paljon (on puolivuotias). Ilman makuupussia kääntyilee kyljelleen ja mahalleen mutta makuupussissa ei yritäkkään. Ja eihän sitä vetoketjua oo pakko ihan ylöasti vetää.
  19. L

    Onko kukaan laihtunut aloitettuaan työt/opiskelun

    Mun mies oli aikanaan puolisen vuotta työttömänä, sitten kun meni töihin niin 12kg pois tuosta vain vaikkei ylimäärästä edes juurikaan ollu =) Ja yksi tuttuni myös aloitti työt parin vuoden kotona olon jälkeen ja hänellä lähtenyt 8kg pois :)

Yhteistyössä