Hakutulokset

  1. M

    Pasilan pysäköinnistä tietävät

    Onko messukeskuksen parkkihalli tai paikoitusalue auki silloinkin, kun siellä ei ole messuja? Pitäis mennä koulutukseen Pasilan aseman lähelle ja mietinkin, että mihin MAALAINEN parkkeeraa?!
  2. M

    Punkkirokotus?

    Kuinkas monella on punkkirokotus? ME lomaillaan Ahvenanmaalla kesällä, ja otettiin koko sakille rokotukset. Löytyykö muita moisiamme? :D
  3. M

    jippu ja Samuli

    Millä levyllä se niiden Jos sä tahdot niin-duetto on? Se on niin ihana...pakko saada!
  4. M

    enkusta rintsikat, mikä on 75 tuumana?

    Mikä on siis ympärysmitta 75 tuumana, onko 32 vai mikä?
  5. M

    Niistä naislätkänpelaajista

    Mikä se uutinen oli iltalehdessä, että ne olis nakuillu jossain miesten edessä? KErtokaa, kun en viitsinyt ostaa lehteä, jäi kuitenkin kiinnostamaan:D
  6. M

    oiko Täydellisten naisten viime jakson nähdä Ruutu4

    LAittakaa mulle linkki, jos pystyy. Mä en osaa taaskaan löytää mitää,. PElastatte mun ikävän saikkuviikon! :heart:
  7. M

    ootteko ostaneet netistä jostain niitä

    magneettisanoja, josita voi vaikka runoilla viestejä jääkaapin oveen?
  8. M

    Mistä netistä ihania lasten takkejä, sellaisia "joulukirkkotakkeja":D

    Siinäpä kyssä:)
  9. M

    Kattoks kukaan sitä hääjutska ohjelmaa aamulla?

    Tuliko muille sellaista fiilistä et se mies oli ihan pikkupoika, eikä liitto varmasti kestä kahta vuotta kauemmin:D
  10. M

    Tulipahan tämäkin koettua, sairauslomalla ilman kuumetta

    Olen ahkeran työntekijän perikuva. Koskaan en ole malttanut sairastaa, ellei elohopea ole mittarissa noussut tarpeeksi korkealle. Nyt oli aamulla kuitenkin pakko jäädä kotiin, meinasin yöllä yskiä keuhkot pihalle ja räkää on joka paikka täynnä. Viikon tätä on jokestänyt, ja pahenee vaan...
  11. M

    Hunajavesi auttaa yskään!

    Muistan lukeneeni jonkun tutkimusken, jossa tultiin siihen tulokseen et lämmin hunajavesi auttaa yskään enemmän kuin yskänlääkkeet. Olen nyt yskinyt viikonpäivät ja palstaa lukiessani joku muistutti hunajavedestä. TEkaisin pari kuppia, ja melkein heti pahin yskintä helpotti. Ei muuta kuin...
  12. M

    Jos lähtisit ensi kesänä perheen kanssa aurinkolomalle

    mihin menisit? Pitäis varata joku loma, 10v hääpäivää ajateltiin viettää lomaillen lasten kanssa helposti auringossa. Mutta nyt en keksi, mihin menis:). JOs teillä on ollut kivoja kokemuksia, niin kertokaa. Kiitti.
  13. M

    Limainen kakka

    Onko muilla tullut vastaan, et lapsen (kohta 2v) kakka on liman (vihreänharmaan) "kyllästämä". Tämmösen äsken potassa huomasin, oli myös pahan hajuinen..., siis normaalia pahemman:D.
  14. M

    Tila-auto

    Minkäslaisia tila-autoja teillä on? Onko olleet hyviä? Itse haaveilen tila-autosta, mutta ei ole vielä ollenkaan selvinnyt millaisesta.
  15. M

    KAstejuhla, onko kaikki lapsenne kastettu?

    Jos mä saisin veilä yhden lapsen niin se jäsi varmaan kastamatta. Olin vasta kastejuhlassa ja mietin siinä, et ihanko oikeesti tuo pappi uskoo noihin juttuihin. OLEn entinen srkuntanuori ja kolme lastakin on jo kastettu, mutta nyt huomaan olevani aivan vieraantunut ko. uskonnosta, tai...
  16. M

    Oliks ketään unelma cupissa eilen?

    Mää olin, ja hitsin hauskaakin oli!!
  17. M

    Kuinka kauan teitin 6veet on

    omilla teillään pihalla?
  18. M

    Halusiko joku miehen?

    Krapulainen, normaalisti sisäsiisti, tienaa ihan hyvin. Osoitetta??!!
  19. M

    Kenen pikkumuksut aloittaa pkodin?

    :wave:
  20. M

    Kuinka pitkälle jaksat hölkätä?

    Aloittelin keväällä pikkuhiljaa juoksemista, siis aivan minuutti juoksua ja viisi kävelyä... Nyt on kunto kasvanut pikkuhiljaa, ja juoksukin sujuu hölkkäämällä ihan kivasti jo pitempiäkin matkoja. Jos sinä lähtisit nyt hölkkäämään, mihin asti pääsisit pysähtymättä? :)

Yhteistyössä