Hakutulokset

  1. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    Mistä päin maailmaa tilaat? Saisinko linkkiä sinnekkin?
  2. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    Mitäs kummaa miun linkille tapahtui :o ! Ei mene sinne minne pitäisi. Tuolla sivulla on sarja nimeltä kevät kukkaset. Sen kokoisia ja tyylisiä etsiskelen.
  3. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    Atelj Siinä!! Tämän tyylisiä etsin. Nyt kun vain löytyisi jostain vaihtoehtoja. Erilaisia kuvia.
  4. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    Pakkauksen mukana langat olisi ihan hyvä olla. Samoin kuin neula. Muuta ohjetta en enää tarvitse :) Mummollani on kauniita pieniä kukkatauluja seinällä mutta en tiedä mistä hän on ne hommannut.
  5. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    heipparallaa! Mahtaakohan kukaan tietää mistä löytyisi nettisivu jolta löytyisi pieniä esim. ristipistotöitä (jotka voi tehdä itse ja jotka voi kehystää soikeaan tai pyöreään kehykseen) jotka saisi ripustettua seinälle. Olen hakenut googlea apuna käyttäen sivuja mutta mitään kunnollista ei löydy.
  6. Lellu_kka

    Karmea kouluruka

    Arvostan ilmaista koulurukailua mutta kun ruoka on mitä on. Voi olla sekin osasyynä nirsoiluun että äitini on opettanut tekemään ruokaa ilman sen kummempia maustesörsseleitä (on ammatiltaan kokki). Kouluihin jos saataisiin kunnon kotiruokaa eikä näitä puoliksi kypsytettyjä höpötyksiä niin...
  7. Lellu_kka

    Pidätkö paljon mekkoja ja hameita töissä?

    Hallissa vaatetuksena haalarit. Vapaa ajalla pidän mekoista ja hameista mutta silloin täytyy olla kyllä aika lämmintä kun olen vilukissa
  8. Lellu_kka

    Miks mä puhun aina kuuroille korville?

    Itse olen huomannut saman. Ja olen tullut siihen tulokseen että nämä ihmiset jotka tykkäävän PUHUA KOVAAN ÄÄNEEN tai puhuvat jatkuvasti päälle rakastavat vain omaa ääntään. On hyvin epäkohteliasta rueta kertomaan omaa juttuaan toisen päälle ja se on äärimmäisen ärsyttävää. Itse olen niin ilkeä...
  9. Lellu_kka

    Ensimmäistä kertaa ehkä huuliherpes ja olen saattanut hieroa silmääni, huuleen koskemisen jälkeen

    Kyllähän tuo herpekseltä kuulostaa :) Joillain se puhkeaa joillain ei :) Herpes leviää ihmiseltä toiselle aika herkästi mm. ruokailuvälineiden, pusujen yms kautta. Apteekista herpekseen lääke salvaa. Itse teen herpeksen iskettyä niin että käyn ostamassa alkosta 80% viinaa. Aamuin illoin herpes...
  10. Lellu_kka

    kuka tietää milloin kisat tulee tv:stä

    Tänään hiihdetään maakuntaviesti ruotsin rajalla ja tiedän että se tulee televisiosta muttei mitään hajua minä päivänä ja mihin kelloaikaan. Vai liekkö mennyt jo? Minun veljeni hiihtää kisoissa mutta eipä meijän teinikään tiennyt milloin se tulee ulos :D Tietääkö kukaan??
  11. Lellu_kka

    No johan kolahti!

    Tämä kun ei ole karenssi vaan velvoite
  12. Lellu_kka

    No johan kolahti!

    Tarkoittaa sitä että sinun täytyy olla puoli vuotta töissä jossakin ennenkuin saat työkkäristä työttömyys korvausta.
  13. Lellu_kka

    miten te kestätte päivästä toiseen epämiellyttävässä työssä?

    En kestänyt. Kun unettomuutta, ärtymystä ja suuremman luokan vitutusta oli kertynyt tarpeeksi soitin pomolle että nyt loppui, lätkäisin puhelimen kiinni ja tuuletin :D Nyt taasen opiskelen toista alaa ja toivon saavani siltä alalta töitä. Vuosi olisi enää jäljellä joten voi kai sitä jo alkaa...
  14. Lellu_kka

    Mitä nää oireet voi olla?

    Kilpirauhasen vajaatoiminta tuli ensimmäisenä mieleen sillä siinä on nuo samat oireet.
  15. Lellu_kka

    Jos sosiaalityöntekijänä työskentelee psykopaatti...

    Itsellä ei ole kyllä omakohtaista kokemusta mutta välillä tosiaan tuntuu ettet voi tehdä mitään koska sosiaalitantat ovat jumalia. En usko että kaikkialla on tämmöisiä ihmisiä enkä tahdo yleistää mutta mitä olen sivusta seurannut niin ne joilla hätä on niin ne eivät ainakaan apua saa...
  16. Lellu_kka

    No johan kolahti!

    Mitä pitää tehdä ansaitakseen puolenvuoden velvoitteen työkkäristä?
  17. Lellu_kka

    EU on menestystarina vailla vertaa.

    Yksi iso virhe liittyä EU:hun :(
  18. Lellu_kka

    Ideoita 10v pojan synttärikakkuun (sokerimassasta)

    Nuuskamuikkunen :D tai vaikkapa juna :)
  19. Lellu_kka

    Kaupan pihassa kuultua, vähänkö nauratti :)

    No jo :D Vissiin tarkoittaneet sitä kun juoksee kovalla pakkasella niin keuhkoihin menee kylmää ilmaa ja se pistää. Itsellä on käynyt kaupan pihassa semmoinen että nainen lykkää lapsen miehen syliin siksi ettei lapsi hengittäisi tupakan savua hänen polttamastaan tupakasta... muuten hyvä idea...
  20. Lellu_kka

    Nostettu, laskettu eikä siltikään riitä!

    Minulla on semmoinen kaiku korvan takana että esimerkiksi auton vakuutuksia tai osamaksuja ei lasketa tähän touhuun ollenkaan mukaan ja niistä tulee suurimmat menot. En voi laittaa autoa poiskaan sillä muuten minulla ei ole mitään millä kulkisin koulussa tai töissä. kouluun on kuitenkin matkaa...

Yhteistyössä