Hakutulokset

  1. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    HEI MAMMAT ,MASUT ja JO SYNTYNEET VAAVIT!!! :wave: SYLINTÄYDELTÄ ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!!!! Ihanaa vauva-arkea! :heart: Meille syntyi pieni prinssi 29.5.2010 :heart: 3410g ja 49cm, rv 38+4. :heart: Eilen vasta päästiin kotiin, kun vauva kellastui. Mut vauva on tosi kiltti...
  2. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    ONNEA NIISKUNEITI !!!! :flower: Neuvolan jälkeen tullu koko päivän, noin puol seiskaan asti, napakoita suppareita 15min. välein. Ei sit tietty tihentyny ja nyt loppu kokonaan.... |O Hohhoijjaa. :kieh: Hyviä unia kaikille, koittakaahan saada nukutuks!! :hug: Maypo ja :heart: 38+3
  3. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Ripe 72 Pohjanmaalla asun, Keski-Pohjanmaan keskussairaalaan siis synnyttään. Neuvolassa käyty... Painoa tullu taaaaas yli kiloa viikossa. :ashamed: Mut onneks on turvotusta mukana, se vähän lohduttaa. Pissa meni taas viljelyyn, viime viikolla siitä tehtiin 2viljelyä..ei siinä koskaan oo...
  4. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    PALJON ONNEA Mussupussun perheelle Pyryn syntymänjohdosta!! Sullahan aivan unelmasynnytys, jos näin voi sanoa.:) Juurikin tuollaisen synnytyksen olen myös minä tilannut.:) Ihanaa ku en ole yksin tän oloni kans.. Kypsyttää niiiiiiiiin sairaasti jo tää olotila, ja mitään sanomattomat...
  5. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    ONNEA Tänttärän perheelle !!! :flower: :flower: Milkein kehto on kyllä aivan upea!! Täällä sataa vettä oikein urakalla, koko päivä oltu sisällä...kaipaan kyllä aurinkoa, paljon. Edelleen itsellä valmis olo, syntyis jo. Mut poksumaan vaan pikapikaa tulin.. Jaksuja kaikille!!!! :hug...
  6. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Voi jösses et mä sit osaaan..... :kieh: Sorge noi lihavoinnit. :laugh: B)
  7. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Iltaa mammat!! Kauhia mikä määrä tänne tulee päivän aikana tekstiä..Katotaan miten käy sitten ku saadaan nyytit syliin... :D OdottamatonOdotus samanlaisia kipuja täälläkin,ja myös minulle kerrottu et ihan ovat asiaan kuuluvia... Ihana masu [/b]PikkuVarpusella! Myntti huiii, siellä alkaa...
  8. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea minttu1 pienestä prinsessasta!!!! :flower: Kuulosti teidän alkutaival aivan meidän esikoisen ajoilta... Hällä oli myös keltaisuutta (valohoitoa otettiin useampi pvä) ja löydettiin myös sivuääni+kammioväliseinä reikä sydämestä. Reikä onneksi umpeutui vuoden ikään mennessä,kun oli niin...
  9. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Saagattarelle ja perheelle Valon syntymän johdosta!! Ihanaa että hän voi hyvin!! :heart: Suuri osanottoni Toivon menettämisen johdosta. Voimia!! :hug:
  10. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea EMMMAAA ja perhe, pienestä prinssistä! Toivottavasti hän voimistuu pian ja saatte aloittaa vauva-arjen. :flower: Ihanaa MIPSU et saitte neidin kotilomalle ja pian kotiin. On varmaan ihana fiilis!! :heart: Iiiiiiso voima :hug: kivuista, säryistä ja kolotuksista kärsiville...
  11. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    SAAGATAR; ISO :hug: Toivon vain mielettömän paljon voimia tähän ristiriitaiseen tilanteeseen. Olen sanaton. :hug: Linnea81; En taida sua elokuisista muistaa... :whistle: Meillä myös neiti odottaa kovasti vauvaa, iltaisin aina suukottaa ja halaa mahaa. Kyselee myös että miksi vauvalle on...
  12. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Iltaa mammat ja masut!! :wave: Joka päivä taas käyny lukee, mut on muka aina niiiiiiin kiirus ettei kerkeä alkaa naputtelee tekstiä. :ashamed: Ekaks ONNEA KAIKILLE SYNTTÄREITÄÄN VIETTÄVILLE!!!!!!! :flower: Ja kivuista, säryistä ja kolotuksista kärsiville ISO :hug: ! Ajatelkaa...
  13. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    TVVO; Otan osaa suureen suruunne. :'( Kyllä elämä voi olla joskus julmaa.. Vetää kyllä niin sanattomaksi. Voimia. :hug:
  14. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    ARGHHH!!!! Eiköhän mokkula pätkässy yhteyden, ni kaikki tekstit bittiavaruuteen.. :kieh: No, mutta...ei mulla erikoista.Poksumaan oikeestaan vaan tulin. :D Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!! :heart: B) Maypo ja :heart: 33+0 JEEEE!!!!
  15. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Iltaa kaikille!!! Myös minä ihailen LENNIINAN tapaa kommentoida jokaiselle jotakin. Itse unohdan aina kaiken samantien kun luen, ehkä paperi ja kynä voisi olla kaverina.:) :hug: teille, jotka kärsitte erilaisista kolotuksista/kivuista. Täällä on myös yksi, ketä kolottaa millon mistäkin...
  16. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    PALJON ONNEA MIPSULLE JA PERHEELLE PIENESTÄ PRINSESSASTA!!! Ja paljon voimia neitoselle elämän alkutaipaleelle. :heart: :flower: Kommentoin pikaisesti tohon lapsiveden menoon... Mulla meni ekalta vedet, suppareista ei ollu tietoakaan. Ja voin kertoa, et jos teillä menee vedet ihan kunnolla...
  17. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Heippa kaikille!!! Ja myöhästyneet pääsiäistoivotukset! :flower: Toivottavasti ollut kiva pääsiäinen itsekullakin.:) Me ollaan oltu ihan kotona oman perheen voimin,ja se on ollutkin parasta.Huomenna taas paluu arkeen, me ukon kans töihin ja neiti hoitoon. Mut enää neljä päivää töitä, jeee!!!!:)...
  18. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Heips mammat ja mahat!!! :wave: Mä oon ihan laiminlyönyt taas koko pinoa, en ole töiltäni kerennyt käymään. :( En siis oikeen tiedä mistään mitään, mitä kullekin kuuluu. Äsken pikasesti luin tän päivän kirjotukset, täytynee yrittää kohta lukea vähän pidemmälle. Tsemppiä teille, joilla...
  19. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    PIKINEN; Toivottavasti pikkuiset pysyisi vielä masussa, voimia! :heart: :heart: TVVO; Oli ihana lukea kuulumisiasi, olette ollu niin paljon ajatuksissani.. Toivon sydämestäni pikku Fransille, ja koko teidän perheelle voimia ja jaksamista raskaisiin päiviin. Olette ajatuksissani. :hug...
  20. M

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Pikapikaa tulin kertomaan, et sokerit oli ok.Rasituskoe oli siis aamulla. Huono-olo edelleen siitä litkusta..nyt päikkäreille. :wave:

Yhteistyössä