Hakutulokset

  1. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Meille tuli suunnitelmiin muutos, valitettavasti en tapaamiseen pääse. Ehkä toisen kerran. Mukavia treffejä teille muille =) :flower:
  2. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Keskiviikko sopii hyvin. =) No aikaa, 11?? Mulle sopii mikä vaan, ajattelin tulla ihan yksin, kun mies sopivasti lomalla.
  3. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Juu ja kaikki mukaan vaan!!! =) =) =) =)
  4. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Juu kaupungin hese sopii. =) Ja ens viikkokin, kunhan ei maanantai, kun anoppilasta palailemme vasta silloin takaisin kotiiin. Ehdottakaa jotain muuta päivää. Mulle muuten kyllä sopii. =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) Iltaa vai aamua???
  5. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Tapaaminen kuulosta oikein kivalta!!! :wave: Olen 22 vuotias, mies saman ikäinen. Tyttö 3 ja puol vuotta ja poika melkein 9kk. Kotona olen lasten kanssa ja opiskeluja pitäisi alotella joskus parin vuoden päästä. Eli siihen asti aion lasten kanssa kotosalla puuhastella ja uudet tuttavuudet...
  6. M

    2005

    Poika syntynyt 26.marraskuuta. =)
  7. M

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Olin 19 vuotta, kun esikko syntyi ja kakkoselta 21 vuotta.
  8. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Sopiii =)
  9. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Minäkin lasten kanssa kotona olen. Tyttö 3,5vuotta ja poika melkein 9kk. Uusia tuttavia mielellään ottaisin vastaan =) =) =) =) =) =) =) Tässäpä vielä minun s-postini, jos joku rohkenee ottaa yhteyttä :flower: :attn: hopsoli@luukku.com :attn:
  10. M

    Mammat kokkolan lähiseuduilta

    Täältähän näitä kokkolan äitejä löytyi =) Itse olen 22 vuotias äiti Kokkolasta. Ja mielelläni ottaisin uusia äiti ystäviä vastaan!!! Meillä on tyttö 02/2003 ja poika 11/2005. Jos kiinnostuneita löytyy niin s-postini on hopsoli@luukku.com
  11. M

    Kokkolasta äitejä?

    Täällä äiti 22v. Tyttö 3,5v. ja poika 9kk. Mielelläni ottaisin uusia ystäviä vastaan!!! =)

Yhteistyössä