Hakutulokset

  1. L

    TILAISKO JOKU MEIDÄN PERHE LEHDEN

    Mielestäni lehti on erittäin laadukas ja hyvä. Siinä on eri ikäisistä ja erilaisista elämäntilanteista juttua. Itse olen ollut siihen erittäni tyytyväinen ja aina kannesta kanteen lukenut lehden. (välilä useamminkin) Jos sinä tilaisit lehden minun kauttani, saisin 5 muumimukia, joita en...
  2. L

    TILAISKO JOKU MEIDÄN PERHE LEHDEN?!

    :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mä haluisin 5 ihanaa MUUMI MUKIA!!!! :saint: 15kk / 64e Ilmoittele vaikka yyveellä jos kiinnostaa! :whistle: *odottaa yleisö ryntäystä* ;)
  3. L

    YLLÄRI YYVEET KEHIIN!

    Näin sadepäivän kunniaksi heitelkää toisianne ylläri yyveillä. Itse laitoin n. 30 henkilölle menemään runonpätkän... Muakin saa paiskata yyvellä! Tyhjensin jopa postilaatikon... :D :D :D :whistle:
  4. L

    KERTOKAAS MULLE MITÄ LEGOJA NÄÄ ON!?

    Ei harmainta haisua minkä mä laitan huutikseen näille nimeksi!? Voinko laittaa vain että Lego paketti!? (isoja legoja? dubloja?!) Ja paljonko mä laittasin näille hinnaksi!? Minä kiitän ja kumarran! :hug:
  5. L

    TULIN JUURI MUSTIKASTA!

    :kieh: Siis tää on ihan pimeetä. Aloin puolen yön aikaan siivoomaan mun 10l mustikka sankkoo kaverin kanssa. Saatiin ne 4 aikaan siivottua ja päätettiin lähtee takasin mustikka mehtään. Käytiin parisen litraa molemmat keräämässä! Nyt valvon,että saan isännälle keitettyä aamukahvit. Sitten...
  6. L

    OLISIKO KELLÄÄN YLIMÄÄRÄISIÄ BONA JA PILTTI PISTEITÄ!?

    Haluiasin niin kovasti ne kirjat, mutta en taho saada pisteitä kasaan. Poika ei enään niin kovasti välitä noita soseista. Jos jollakin on tosiaan ylimääräisiä niin laittele yyviestiä. Superkiitokset!!! :hug: :hug: :hug:
  7. L

    THE TITITYY....sulle on YYVEETÄ!

    Käyhän lukee....
  8. L

    KEHONKUVA TESTI

    Tää oli aika kiva... http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl?session_id=bdf2095baff24e5704e1fc69a5440979[/url ...ei luule liikoja itestä, ku het tyrmätään! Ei vaan osas sitä itse laittaa juuri oikein. :D :D
  9. L

    Auttaisko joku kuvan laitossa...

    Elikkäs haluaisin saada tuohon huutis osioon laitettua pari kuvaa aina kohteestani. Miten mä sen teen. Eilen yritin linkittää aijaa.com linkin tähän, mutta ei se näkyny!? Miten sen saa näkyville? Suuret kiitokset!!! :flower:
  10. L

    piprane ema

    Kiitos kun vastasit tohon huutis juttuun....mut osaatko auttaa mua enemmän!? Eli kuinka saan monta pientä kuvaa vierekkäin ja niin että ne siis näkyvät heti. Laitan aijaa.com yhden kuvan....ja apua siinähän on 5 eriosoitetta. Sen viimesen linkin tiedän....eli siinä tulee näkyviin vain se linkki...
  11. L

    AUTTAKAA HUUTONETIN KUVISTA

    Auttakaa, kuinka saan huuto nettiin pienet kuvat esille. Aijaa comin kautta vai? Kiitän!

Yhteistyössä