Hakutulokset

  1. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    viestini tarkoitus ei ollu kilpailla mistään tuollaisesta! Ymmärrän että tilanteita on monia, ajattelin vain josko vähän yrittäis piristää, koska olen lukenut näitä ketjuja jo niin kauan :)
  2. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hei Kaksikymppiset toiveilijat! Olen seurannut ketjuanne yli vuoden ja katsonut taivaltanne.. Olen jo pitkään halunnut sanoa, että älkää luopuko toivostanne.. itse olen haaveillut lapsesta jo kauan, mutta sen aika ei ole vielä, puolisoni on järki ja minä tunne ja olen sen kanssa sujut.. mutta...
  3. S

    Kadonnut parisuhde elämäänsä

    koska ette ole koskaan kai seurustelleet ja hän on noin.. "jaarittelija" niin kehoittaisin jättämään omaan arvoonsa.. mieti jos tulisitte läheisemmiksi ja sama meno jatkuisi, sittenhän se olisi kahta vaikeampaa? jatka elämää täysillä ja arvosta itseäsi ainakin sen verran ettet jää kenenkään...
  4. S

    "raskausoire"-ketju

    mä yritän odotella ainaki kp 30.. ku sit niitä saa tehä ja tehä, jos nyt jo ostan :) paitti jos huomen on samanlaista niin sit harkitsen aiemmin!
  5. S

    "raskausoire"-ketju

    tsemppiä Medeya! piinaavia aikoja tosiaan ja kokoajan tutkiskelee itseensä.. :) muuten laittaisin varmaan mielikuvituksen piikkiin, muttakun alkoi jo aamuyöstä ja niin voimakkaana.. ruoka kyl maistuu mut siitä jonku aikaa niin iskee taas kuvotus.. ja ku ei lähe edes intoilemalla poijes :D
  6. S

    "raskausoire"-ketju

    viime kierto, siis eka ehkäisyrenkaan jälkeen, oli 34 pv.. ja nyt on kp 25 eli en tiiä yhtään voiko tämä edes olla siitä et olisin raskaana ku eikös kierto normalisoidu parin kk:n jälkeen hormonaalisesta ehkäisystä?
  7. S

    "raskausoire"-ketju

    Tänään kp 25 ja kauhean ällö olo ollu kokopäivän aamuyöstä asti.. kauheet mahikset ei ole et oisin raskaana, mut jonku näköset kuitenkin.. tää olotila saa epäileen vaikka ja mitä.. mä kun en mahatauteja juuri sairasta ja harvoin muutenkaan on tällanen huono-olo.. jännittää samalla ja luen taas...
  8. S

    "raskausoire"-ketju

    heips! kirjottelin joulun aikoihin tänne ja olen taustaillut nyt vähän aikaa :) tulin nyt kysymään millä tavalla rinnat ovat kipeät jos olisi raskaana? kun mulla ei ole ollenkaan kosketusarat, mutta kipuilee muuten.. osaisiko joku vastata? Tänne on ilmestynyt plussiakin joillekkin, paljon...
  9. S

    "raskausoire"-ketju

    Paljon onnea hawwe <3
  10. S

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Täällä myös yksi vauvakuumeinen, muttei vielä yritystä. Mies ei ole vielä valmis, mutta on lupaillut ettei kauaa menis.. ja kohta syntyy lähipiiriin pikkuinen jota varmasti saadaan ammailla eli josko mieheenki sitten iskis pikkuhiljaa sama "tauti" ;) tai sit se loittoaa entisestään :D Ihana...
  11. S

    "raskausoire"-ketju

    Pipsapippuri: Mä käytin ennen rengasta pillereitä ja olin ihan hirvee.. itkin vaan.. nyt on jännä ku mies on enemmänki huomannu muutoksen.. Nelliellille paljon tsemppiä, toivotaan että tämä on vain kiinnitysvuotoa!
  12. S

    "raskausoire"-ketju

    Pipsapippuri: jotkuhan puhuu et olo on kuin krapulaisella kun on raskaana. Mun yhdellä tutulla oli kuulemma aivan ku ois ollu "3 kk:n krapula" ;)
  13. S

    "raskausoire"-ketju

    Tipsulle oikein paljon onnea! :) <3 Nelliellille plussatuulia, ja tottakai kaikille!! Itellä alkoi ensimmäiset luomumenkat ehkäisyrenkaan jälkeen! Miten sitä tuntee itsensä jotenki erilailla naiseksi :D niin siis, miehen kans päätettii jättää se toistaiseksi pois nyt sitten kokonaan. Itse...
  14. S

    "raskausoire"-ketju

    kp 34 ja ei oikein menkka olokaan, paitsi välillä jotain pientä.. Eilen yritin nukkuu päikkäreitä niin alavatsalla, oikealla tarkemmin sanottuna, tuntui jotain kummallista vihlontaa kauan aikaa.. Toiveet heräs taas <3 toisaalta oon jo pidemmän aikaa epäilly nivustyrää, ku joskus tulee kovia...
  15. S

    "raskausoire"-ketju

    Aunilotta: eiköhän kaikki vauvakuumeiset ole jossain määrin pimeitä, sille ei vaan voi mitään.. kroppa kun on kokoajan niin läsnä :D Menkkatuntemukset on taas hävinneet aamuisesta.. heh, aina sitä toivoa elättelee.. nyt kun oon ollu ajattelematta lähestulkoon pari päivää näitä juttuja, niin...
  16. S

    "raskausoire"-ketju

    Eilen testi nega ja nytte menkka tuntemuksia.. en ole siis muksuihin päin :)
  17. S

    "raskausoire"-ketju

    oon kai niin varma etten ole raskaana.. mutta sanokaapa, onko tää seurausta ehkäisyrenkaan lopettamisesta, mulla rasvaantuu hiukset tosi äkkiä verrattuna aiempaan? tai sittehän tää voi olla raskausoire :whistle:
  18. S

    "raskausoire"-ketju

    Moi taas! mulla kp 30 ja aamulla olin varma et menkat alkaa, mutta ei, olo meni ohi.. tosin muuten ei mitään oireita.. tai ehkä se et pitäis syödä koko ajan? En usko et olen raskaana, mutta toivoa elättelen :) r-testin oon ostanu jo viime viikolla, mutten oo vielä uskaltanut tehdä..
  19. S

    "raskausoire"-ketju

    no mä muistelen että ennen ehkäsyy oli about 30 päivää.. testin ostin senkin vuoksi, että sillon ku oli tämä hässäkkä, ettei nuvaringejä ollu koko suomessa ja jouduttii olee kuukausi ilman mitään, niin menkat tuli vasta kun olin raskaustestin tehnyt.. siis uskon et keho voi reagoida jo siihen...
  20. S

    "raskausoire"-ketju

    menin ja ostin raskaustestin eilen, mut en oo vielä tohtinu tehdä sitä.. oireita ei kyl minkäänlaisia.. tänään kp25.. Ihanaa joulua kaikille <3

Yhteistyössä