Hakutulokset

  1. M

    "raskausoire"-ketju

    Joo saapikas, kun tähän tuntojensa tutkiskelun pyörteeseen joutuu on kyllä vaikee päästä enää pois! :D Taitaa olla liikaa luppoaikaa.. mitenkä pääsis takas siihe että unohtaa mikä kp se tänään nyt olikaa kunnes huomaa vahingossa että onkin viikon myöhässä :stick: :D Tein kompromissin itteni...
  2. M

    "raskausoire"-ketju

    Mulla on iha samanlaisii oireita ku saapikkaalla, huonovointinen olo ja vilu ja ihan törkee väsymys. Kuitenkin on just jotai vatsaflunssiakin liikkeellä... Ja tekis ihan kauheesti mieli testailla :D onneks mul ei oo yhtään testii, tänään siis kp 26 ja viime kierto oli vaan sen 25pvää. Nyt...
  3. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Nallukan onko sulla eka kierto kans pillereiden jälkeen? Toivotaan että alkavat siis pian tai ilmaantuu jotain iloisempaa! ;) Mulla ei oo nyt oikeen kokemusta noista pitkistä kierroista ja enemmänkin oon alkanu murehtiin et jos oma kierto onkin liian lyhyt ja näin ollen luteaalivaihe jää...
  4. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Voit että, ihania uutisia täällä, onnea Piikikäs ja Karole:flower: Toivottavasti tullaan pian perässä! :)
  5. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Typy85 ihanan lyhyillä kärsimyksillä selvisit! Mullaki loppu eilen ekat luomut ja tosiaan kivut oli kyl kauheet siinä ekoina päivinä, mut sellast se vissii sit oli enne pillereitäki, ei vaa haluu muistaa, onneks kumminki ainaki viel oli suht niukat ja sen 4pvää, kun muistan et on ollu ilman...
  6. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Harmi että noita negoja nyt vaan täällä piisaa! Kaikesta päätellen mäkin pääsen ens viikolla toiselle yrityskierrokselle. Näyttis kuitenkin että kroppa toimii, vaikkakin kierto jäi melko lyhyeks, 25pvää. Muistelen et se on ollu jotai 28-30. Nooh ainakaa ei ny tarvinu yhtää testii viel tuhlata...
  7. M

    "raskausoire"-ketju

    Mä laitan nyt tänne näitä mun havaitsemia oireita, mitä ne sitten lieneekää :D Oon ollu jo jonku viikon ihan tukkonen, ei sillä tavalla normaali nuhanen ja räkänen vaa nenä on vaa tukossa. Sitte ois tää turvotus, okei toisaalt oli just joulu mut oon kyl syöny jo sen jälkee iha normaalisti ja...
  8. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Joulu meni kyllä ihanasti, eikä toi lumettomuuskaan hirveesti haitannu kun muuten oli kiva tunnelma, mut mitenkähän pääsis eroon tästä hirveestä mässäilystä taas, koko ajan tuntuu tekevän mieli jotai. Ei auta yhtään että töissäki on vielä kaiken maailman suklaat tarjolla. Ymmärrän cattibrie...
  9. M

    Plussaa

    Voi että, Onnea hirmuisesti!! Toi antaa toivoa niin monelle täällä :)
  10. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    No voi harmi Apina25 mutta ainakin pääset nyt rentoutuun joulun viettoon ja jänskäämään taas sitten ens vuoden puolella!;) Mulla on tunne että 2012 on huippuvuosi! :) Pitänee käydä kurkkimassa täällä vielä viimestään tapanina josko ois positiivisia joululahjoja saatu.. Me lähetään joulun...
  11. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kiitos Piikikäs! :) Se on kyllä ihan totta, että ois jo ihan loistavaa sekin että kierto normalisoituis nopeesti ja tietäis että kroppa toimii. Kuitenkin kun vauvakuumetta on ollu jo kohta vuoden päivät ja vihdoin mies näytti vihreetä valoo marraskuussa ja sano että on ihan okei jättää pillerit...
  12. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heivaanhei, Täällä ilmottautuu 25v. nainen mukaan ketjuun iloiseen! :) Oon jo pidemmän aikaa taustalla seuraillu foorumia ja vihdoin aattelin uskaltautua mukaan. Tosin mietin viimeseen asti et ei ei enhän mä, koska stressaan muutenkin asioista aina liikaa etukäteen ja mietin liikaa niin tää...

Yhteistyössä