Hakutulokset

  1. C

    Milloin viimeksi nauroit ihan täysillä?

    No gölgille tietysti... :D Ja tosi kivaa oli miehelle selittää kun se kysyi, että mikäs nyt noin naurattaa...
  2. C

    Kysely - Guns N Roses

    1. C 2. Estranged, Paradise City, November Rain... 3. Lähestulkoon kaikki biisit hyviä, laulajan uniikki ääni ja mieletön lahjakkuus. Sekä henkilökohtainen historia, muistoja aina 6-vuotiaasta asti liittyen bändiin. 4. Ekaa kertaa itse näin livenä männä kesänä ja tykkäsin! <3 19 vuotta sitten...
  3. C

    Lapset isoilla ikäeroilla

    Meillä on kolme lasta isoilla ikäeroilla, eli vanhin nyt 11, keskimmäinen 5 ja nuorin nyt 1. Ja voin sanoa, että ainakin meillä kaksi vanhinta tappelevat jatkuvasti, mutta pienin on molempien silmäterä, ja kumpikin tykkää leikkiä pienimmän kanssa. Eli meillä ei kolmas ainakaan hankaloittanut...
  4. C

    Te naiset joilla ei ole omaa tyttöä..

    Ja vielä tuosta erilaisesta kasvatuksesta; en usko että peruskasvatus eroaisi kovinkaan paljon, vaikka meillä poikakin olisi, mutta tunnetasolla luulen, että vanhempien suhde lapsiin on jotenkin erilainen sukupuolesta riippuen. En siis tietenkään voi olla varma, mutta näin luulen. Eikä...
  5. C

    Te naiset joilla ei ole omaa tyttöä..

    Me ei asuta maalla, mutta mies on myöntänyt, että olisi halunnut (ainakin) yhden pojan. Ei tosin niin paljoa, että haluaisi vielä yrittää.. :D Meillä siis kolme tyttöä ja lapsiluku täynnä. Tyttäriäänkin mies kyllä jumaloi. <3
  6. C

    Te naiset joilla ei ole omaa tyttöä..

    Mulla on "pelkkiä" tyttöjä joten en osaa sanoa olisiko pojan äitinä erilaista, mutta olin aina nähnyt itseni ennemmin poikien äitinä kuin tyttöjen. Joka raskauskerralla poikatunne on ollut vahva, mutta niin vaan tyttöjä tuli... :D Nyt on kuitenkin lapsiluku täynnä ja rakastan tyttöjäni yli...
  7. C

    Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

    :flower: Näillä periaatteilla kun muutkin toimisivat... Taitaa tosin maailman rauha olla todennäköisempää kuin edellä mainittu toiminta palstalla! :headwall:
  8. C

    Mitäs kaikkia riskejä perätilasynnytykseen kuuluu? Onko kukaan täällä synnyttänyt näin ja miten meni?

    Juu, mullakin ultrattiin vielä ihan silloin kun menin synnyttämään, että varmasti kaikki ok. Ja ambulanssilla mentiin kun synnytys käynnistyi vesien menolla. Oli kyllä tavallaan onni, ettei siihen aikaan ollut mitään nettipalstoja, en ainakaan seurannut. Ei tullut paineita päätöksenteon...
  9. C

    Onko noissa "tyttö- ja poikamahoissa" mitään perää??

    Juu ei ole... Mulla ollut kaks kertaa ns. poikamaha, kerran tyttömaha. Sykkeetkin kaikilla poikasykkeet, (matalat) ja ultrassakin vielä kaks tyttöä ja kerran poika. Ja meillä tosiaan kolme tyttöä eikä yhtään poikaa! :laugh:
  10. C

    Voi jumal*uta!!!!! eikö toi ääliö tippaakaan vois kunnioittaa,

    Ai että menis hermot! Voin niin kuvitella ton tilanteen! :mad:
  11. C

    Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

    :flower:Tää on kyllä tosi hieno, ihanan erilainen koristelu! Ja onnea Eemilille komeasta nimestä!
  12. C

    Hellyttävä näky tienvarressa, harakat auttoi oravaa ylös, joka oli väsynyt..

    Aww, tää on kyllä aina vaan niin ihana ketju <3
  13. C

    pahalta kyllä näyttää

    Miä taas tykkään, että on vähän meno rauhoittunut. Olen kuitenkin enemmän tai vähemmän täällä pyörinyt jo neljä, viisi vuotta ja aika tympeeksi alkoi meno mennä loppuaikoina... Onhan täällä kyllä vieläkin noita "joka ketjuun jonkun mieltä pahoittamaan" -tyyppejä, mutta onneksi ei enää niin...
  14. C

    Mitäs kaikkia riskejä perätilasynnytykseen kuuluu? Onko kukaan täällä synnyttänyt näin ja miten meni?

    Juu ja vielä, mulla aika samankokoisia lapset olleet kuin sulla (eka ja toka 2,6 kg ja kolmas 2,4) Ja meidänkin typy viihtyi tosiaan alusta asti perätilassa, muutaman kerran kierähti oikein päin, mutta loppuajat viihtyi tosi tiiviisti väärinpäin. Ja oli muuten täydellinen perätila, eli peppu...
  15. C

    Mitäs kaikkia riskejä perätilasynnytykseen kuuluu? Onko kukaan täällä synnyttänyt näin ja miten meni?

    Ja mulla muutenkin oli kyseessä ensimmäinen lapsi, eikä mulle oikeastaan muuta vaihtoehtoa edes ehdotettu. Käännöstä kyllä yritettiin, mutta turhaan. Mutta siis, tosi hyvin varmistettiin kuitenkin ennen synnytystä, että mahtuu varmasti tulemaan. Mm. lantio kuvattiin röntgenillä ja tietty...
  16. C

    Mitäs kaikkia riskejä perätilasynnytykseen kuuluu? Onko kukaan täällä synnyttänyt näin ja miten meni?

    En osaa riskeistä sanoa mitään varmaa, mutta itse olen synnyttänyt perätilalapsen ja mulla ainakin meni kaikki paremmin kuin loistavasti. Millä viikolla olet nyt ja kuinka kauan vauva on perätilassa viihtynyt?
  17. C

    Taas kulttuurimme rikastui? (nainen valehteli tulleensa mamun raiskaamaksi)

    Itse olin juuri tuohon aikaan viereisessä rautakaupassa ja mietin kotona uutisen luettuani heti, että tässä on jotain hämärää. Ensinnäkin, siihen aikaan Anttilan parkkiksella on yleensä aina niin paljon porukkaa, että aika mahdoton olisi huomaamatta ketään puukolla uhaten pakottaa mihinkään...
  18. C

    Kuuluuko vanhempien kustantaa lapselle autokoulu?

    Ei kuulu, mutta aion maksaa kaikille lapsilleni. Myös mulle on maksettu, II-vaiheen tosin maksoin itse.
  19. C

    Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

    Paljon voimia! :hug:
  20. C

    illan teemaan galluppi: missä iässä ostaisit tytölle stringit?

    Juu, en miäkään ostaisi, ostakoot itse sitten kun kokee niitä haluavansa. Mutta tähän liittyen tuli mieleen mun ekat omat stringit. Sain kavereilta 18-vuotislahjaksi mustat stringit, joissa oli se takaosa pitsiä, ei siis olleet ihan narustringit. No kun ei mulla ollut tosiaan kokemusta ko...

Yhteistyössä