Hakutulokset

  1. J

    puutarha höpinöitä

    Täällä puolestaan innokas kaupunki puutarhuri. Kun ei itellä ole parveketta kummoisempaa paikkaa laitella, häärään kaiket kesät (minkä veneilyltä ehdin) vuokra-maalla palstaviljellen. Kasvussa on nytkin jos jonkinmoista taimea palstalle siirtoa varten. -Vielä ne saa ainakin tuommoiset...
  2. J

    Lempibändi/-laulaja?

    RED HOT CHILI PEPPERS on kolahtanut aina, samoin LED ZEPPELIN ajattomuudellaan. Zeppelinien Robert Plantiakin olen käynyt keikalla katsastamassa. Miehen ääni on edelleen upea.
  3. J

    Kotiäitejä?

    Kotiäitinä puuhailen nyt toista vuotta. Sitä edelsi opinnot kätilötyössä ja työt eril. lastenhoitoinstansseissa. Nautin suunnattomasti kotiäitiyden tuomasta vapaudesta. Päivät perheen pienimmän kanssa ovat säännönmukaisia ja turvallisen rutinoituja ja kuitenkin meillä on mahdollisuus leikkiin...
  4. J

    Mitkä ovat teidän arjen "henkireiät" ?

    Minä nautin täysin siemauksin kotiäidin roolista. Akkuni lataan leipoen tai erilaisia käsityö- tms. askartelutöitä näperrellen. Maalaankin joskus. Veneilykauden lähetessä mielen täyttää taas veneenlaitto ja kalastuspuuhat. Omaa aikaa on sekin, kun herään pikkutunneilla; luen aamulehden...
  5. J

    Onks meidän pimu ihan mini?

    Meiltä löytyy kanssa pieni, mutta energinen keijukaistyttö. 1-vuotistarkastuksessa puntari näytti vain 8kg 860g. En kuitenkaan ota asiasta paineita, tyttö on pirteä ja hyväntuulinen aina, eikä juurikaan sairastele. Kasvetaan sitten omilla käyrillä, nyt kun allergiatkin on seulottu pois. =)
  6. J

    Mikä sinulle nimeksi?

    Minusta piti tulla Kirsi tai Minka. Oikea nimi onkin toista lähellä...
  7. J

    Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

    pitkiä yöunia yösyöttöjen sijaan
  8. J

    Missä joulu

    Tuleva joulu kulunee lokoisasti kiireettä ja omassa rauhassa. Lähdemme nimittäin jo hyvissä ajoin ennen joulunpyhiä mökille Turun saaristoon. Jouluruokia laitellaan sitten perheen kesken vanhanajan leivinuunissa, lämmitetään puusaunaa ja avataan muutama paketti. saattaa olla, että perheen...
  9. J

    Mites olis sheltti?

    Kannattaa todellakin varautua siihen, että koiraan saattaa mennä paljonkin rahaa, mikäli se sairastuu... :\| Meidän koira maksoi 1200 euroa (laskeutumattomasta kiveksestä saatiin alennusta 400 euroa..) eli koira maksoi 800 euroa. Puolen vuoden kuluttua koita joutui silmäleikkauksen (maksoi...
  10. J

    kaikki joiden koti on priima kunnossa..

    Meillä kaksi teini-ikäistä lasta, yksi taapero ja koira. Koti pysyy järjestyksessä, koska tällä hetkellä kotiäitinä hääräävänä minulla on aikaa siistimiseen riittävästi. Pidän järjestystä yllä pienellä päivittäisellä siistinnällä. Keittiön imuroin lähes päivittäin, sillä 1-vuotias harjoittelee...
  11. J

    Kuinka monella mies nuorempi?

    vuoden päivät on minua nuorempi Itse olen 35, mies 34.
  12. J

    Kivoja keskustelufoorumeja

    vauvatarella on kivat keskustelupalstat sivu taitaa olla vauvat.net jos ei löydy, niin ainakin www.vauvatar.fi sivun kautta pääsee. Tosi ihanasti laaditut ja laajat lapsiaiheiset keskustelusivut :)
  13. J

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Toistaiseksi vielä Keravalla asustava juuri 1v-täyttävän äiti ilmoittautuu. Uusi, isompi asunto koko ajan haussa Helsingistä.
  14. J

    Poltatko ja kuinka paljon?

    En polta enkä koskaan ala. Voin pahoin tupakanhajustakin jo.
  15. J

    pino -71 syntyneille

    Pääkaupunkiseudulla mamma 71. isä 72 Lapset 93,95 ja 05
  16. J

    Mitä harrastatte?

    Tällä hetkellä palstaviljelyä:kukkia ja vihanneksia koetan kasvattaa Talvisin teen käsitöitä, leivon usein ja luen kirjoja Lenkillä käyn aina kun saan jomman kumman isoista tytöistämme seuraksi
  17. J

    Vieläkö perheen lisäystä?

    Meillä on kolme touhukasta neitiä; ikää nyt 13v, 11v ja 11-kk. Toivon että vielä yksi ihana piipero saadaan parin vuoden sisällä. Mies taitaa toivoa sitä vielä minua enemmän. On niin onnessaan pesueestaan.
  18. J

    Kuinka moni on MLL:N jäsen?

    mll -ssä oltu mukana jo 15 vuotta. Lapset liitin kanssa porukkaan jo vuosia sitten.
  19. J

    Kuinka monella mies nuorempi?

    Vuoden nuorempi siippa minulla ja hyvältä tuntuu... 35/kohta34
  20. J

    Jos yksi toiveesi toteutuisi..

    tiedän että saisi esittää vain yhden toiveen,mutta...haluaisin vielä yhden lapsosen lisää sekä koko perheen iloksi kesäpaikanTurunmaansaariston suojista. Sitten olisi elämä täydellistä.

Yhteistyössä