Hakutulokset

  1. P

    huh huh onnistui

    jee viimeinkin onnas siis hyväksyi nikin :headwall: :saint:
  2. P

    minipillereistä kysyisin

    eli kuinka kauan teillä on kestänyt minipilsujen lopettamisesta (cerazette) että menkat on alkanet... mulla on nyt 1,5 kk kun otin vimoan pillerin ja eilen tein testin ja toivottu nega tuli niinkuin pitäisikin mutta menkoja ei vielä kuulu kertoisitteko koke muksenne? kiitos etukäteen jo
  3. P

    kysymys millä vois korvata kananmunan

    eli millä voin korvata kanan munan esim lätyissä tai pannarissa typykkä kun reagoi tuohon kanan munaan osaisko kukaan kertoa?
  4. P

    yliaktiivistenlasten vanhempia paikalla? (adhd)

    Meillä on poika lähes 8v . poika syö adhd lääkkeitä jotka ovat auttaneet... joskos löytys muita vanhempia vaihtamaan ajatuksia senverra vielä et adhd liiton sivuilla oon käynyt myös
  5. P

    pääsettekö te muokkaamaan tietojanne

    kun mulla heittää vaan tuosta muokkaa tietajasi niin rekisteröidy homman :headwall:
  6. P

    voisiko kuitenkin olla allergiaa tai yli herkkyyttä

    siis meidän 1v tyttö nukkuu öisin muutenhyvin paitsi jos on syönyt itse keiteetyjä vilja puuroja neljän vijan ja kaura.... mutta esim valmis puurot ei aiheuta samaa ongelmaa eli yö valvomista.....
  7. P

    kuin kas aikaisin pitikään

    ilmoittaa työn antajalle raskaudesta....tai siis viimeistään... oliko se 2 kk ennen la:ta? kun ei nyt muista ollenkaan :ashamed:
  8. P

    takkuaako muilla nää sivut

    täällä ainakin on tök tök ja tök \|O \|O
  9. P

    hei apuja javascrip

    mistäs sais ladattuu ilmasex netistä javascriptin.... jos jollakulla ois osote mistä saa hyvän googlee koitin mutta ei oikei osaa päättää mistä senlatais :ashamed: :snotty: joskus sain hyvän osoitteen täältä rupes kaikki catit toimiin kunnolla :D <br><br>
  10. P

    huh hurjaa

    Miltäköhän esikoista oottavasta mahtaa tuntuu nää jutut kun niitä kolmen synnytystä kokeneenakin saa väristyksiä :ashamed: vaikka ei ne itelläkään helppoja ole synnytykset olleet vaika eivät pitkiä olleetkaan :ashamed: :D
  11. P

    Aattelin kysästä et mitä ad-hd

    lapsenne harrastavat jos siis on harrasteita mietitty mihin meitin 6v adhd poikaa vietäs... kun kaikki tuntuu kiinnostavan :/ :) <br><br>
  12. P

    voipi olla väärä gategoria mut kysäsen silti

    eli onko muilla käynyt niin et rakenne uä:ssä todettu et toista munuaista ei näy....ja annettu uusiaika tarkistukseen ....... onko seuraavassa uä:ssä näkynyt kumpikin munuainen...... meillä ei näkynyt kun toinen mut lääkäri sano et ei kannata murehtii et "vauvalla" on virtsaa rakossaan...
  13. P

    kuinka monen heinä allergikkolapsen

    iho oireilee risti allergiasta .....siis esim porkkana tomaatti yms..... meille selkis et pojan punaiset poski läiskät johtuu luutavasti porkkanasta tai tomaatista....toivottavasti ei vehnää tarvi karsii pois..... :(
  14. P

    tulipa tässä mieleen että.....

    te jotilla tehdää 6-7+ viikoilla uä niin käyttekö yksityisellä vai kunnallisella kun meillä riihimäellä tehdään mieluiten uä:t 13 ja 21 viikoilla näin mulle ainakin hoitaja sano kun aikoja oon varannut
  15. P

    kysymys mummuille ja vaareille ja ....

    siis kun lapsen lapsi/et tulee kylään (yöksikin) nin pyrittekö noudattamaan suurinpiirtein samoja sääntöjä kun kotona on? :/ meillä on adha poika joka kärsii myös tarkkaavaisuus häiriöstä....mummulla ja ukolla saa juosta sisällä (joskus siihen jopa yllytetään) kotona seon kiellettyä....päivä...
  16. P

    jos olet...

    30-v niin kumpaan kastiin 20-30 vai 30-40-v äidit luet itsesi???? :/ :/ :/ :/ :/ ...miettii 30 kesänen mamma :whistle: :whistle:
  17. P

    onko muita astmaatikko lapsen/ten äitejä

    meillä 2,5-v poika astmaatikko muutettiin jo toistamiseen tänä vuonna lääkitystä edellisn kerran tammikuussa :/ meillä kun kärsitään jatkuvasta flunssasta :o :( :/
  18. P

    tiesitkö että kela....

    ...on tiukentanut hoitotuen maksua ainakin neurologisten sairauksien puolella...kuulin sen sairaalan sosiaalityöntekiältä kun olin häneen yhteydessä...lääkäreille oli painoteetu että pitää yksilöidä ongelmia mahdolisimman tarkasti ja vanhempien myös. :attn: Siis taistelu hoitotukien...
  19. P

    riihimäen suunta huhuu

    ...onko täällä ketään riksun paikkeilta =)

Yhteistyössä