Hakutulokset

  1. P

    Ai kun mua ärsytti äsken

    ei niin pienet ootahan vaan kun muut sukulaiset rupee puhuun jo valmiiksi samalla nimella tulokkaasta :o tuttavallakin oli varma tieto ja varmaksi tiedetty mutta kuinkas kävikään tulikin toista sukupuolta eli 4d ei ollutkaan niin varma :attn: |O
  2. P

    huh huh onnistui

    jee viimeinkin onnas siis hyväksyi nikin :headwall: :saint:
  3. P

    Ensimmäisen äitiysrahan maksuajankohta???

    30 päivää sen jälkeen kun äippä loma on alkanut tai led pankki päivä
  4. P

    Matinpoika tai matintytär..

    mitäs jos pyytäsit isää valitsemaan etunimet ehdolla ettei tytär/poika nimeä käytetä ja miksi sinun sukunimi onko itselläsi harvinainen sukunimi vai onko jokin muu syy kuin esim erikodissa asuminen syynä sinun nimelle
  5. P

    Nyt äkkiä rakkaat siskot apua, teen korvapuusteja..mutta ei ole kanelia :(

    kaakaoo kanelin sijaan onnistuu oboilla ta tummalla cacaolla ja sokeri ja rasvatietty :p
  6. P

    Prisman etupäivät

    no riihimäellä on ainakin asiakas omistaja päivät ja se -15%jopa
  7. P

    turvaistuimista

    meillä muuten vaari ei edes lähde lapsen/lapsien kanssa ajamaan jossei oo istumessa kiinni ja aina irroitetaan istuimet ja isommat ottaa korokkeensa mukaan
  8. P

    Matinpoika tai matintytär..

    no juu tuohan kiilostaa ihan jansdottir tyyliseltä islannissakos nuita tytär/poika liitteitä käytettiin omalle lapselle en ikimaailmassa haluaisi tuollaista noin erilaista nimeä
  9. P

    Kutsu polttareihin,mites häät?

    hyvä kun selvisi mutta mulla on ollut aina se käsitys että kutsut häihin on jo aikaa sitten lähetetty/saatu ennenkuin polttarit pidetään voin tietysti olla väärässäkin :snotty:
  10. P

    Ne joilla ei herätyskello soi aamulla, miten lapset saa valvoa? lapsen ikä?

    meillä 5 ja 8 v pojat yleensä arkena viimeistään 21 sänkyyn nukkuvat sitten n.21.30 tytöt 1 ja 2v 19-20 yleensä joskus myöhemmin
  11. P

    Kutistaako se kuivausrumpu vaatteita?

    jos vaatteen pesu ohje sallii rumpu kuivauksen niin ei pitäs kutistaa mutta rummun lämpötilojen kanssa saa olla tarkkana ettei kuivaa liian kuumalla teholla...
  12. P

    Lapsi isän luokse kesälomalle?

    juuri näin ja ensin vaikkapa vielä päivä aikaan muutaman kerran aamusta iltaan ei vaan 2 tuntia vaan se 8h vähintään
  13. P

    En jaksa tätä mahaani,onko muilla sama ongelma

    voskos johtua ihan maitotuotteista [b]
  14. P

    Oletko koskaan pettänyt miestäsi? tai pitänyt silmäpeliä jonkun kanssa.

    pettänyt en eikä tulis mieleenkään mutta silmäpeliä kyllä
  15. P

    Onko kaikille ensi syksynä koulunsa aloittavilla jo kännykkä?

    ei meidän kakkos luokkalaisella ole vaikka kovin kärttää aina välillä kaverillaan on kolme käytössä olevaa ja toisella vaihtu yhessä vaiheessa n.1kk välein puhelin
  16. P

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    gothaur onnea synttärin johdosta ja pahoittelut isän kuolemasta... vaatteet meillä toppapuku käytössä ja lampötilasta riippuen vatteet välissä iida kun tykkää painaa maassa niin oon todennut toppa puvun parhaaksi kun maa on kumminkin viileä pyörä meillä ois ukolla ja mummulla kaksi...
  17. P

    Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

    MITEN PIDETÄÄN HULLUA JÄNNITYKSESSÄ? no palataan asiaan huomenna :headwall:
  18. P

    pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

    minä myös erään kanssa vietettiin rattoisaa iltaa ja kun rupesin kotio lähtemään niin tarjoutu seuraksi siinä sitten kysäsin että haluutko 3 lapsen isäksi (tuolloin oili vaan 3 mukulaa ny 4) niin men hiljaseksi.... olin vaan huomannut surmuksen jälen sormessa :laugh: kehoitin lähteen oman...
  19. P

    pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

    tuo oli itse asiassa vastaus mullakin ja kun tätä keskustelua tässä' seurannut niin... jotenkin tunttuu että joku on tyrkyllä/tyrkyttänyt itseään komeuskin on makuasia kuka tykkää mistäkin :p oli pitkätukkanen tai kalju niin eiköhän ne muut asiat oo tärkeempiä loppu viimex kun ulkonäkö

Yhteistyössä