Hakutulokset

  1. Zalmiakki

    Oltermanni-kupu/kansi?

    Saitköhan mun yv:n? Meillä siis tällainen Aijaa.com - 10280187
  2. Zalmiakki

    "leivos" pipo

    Helsingin Sanomissa oli eilen sivulla A11 kuva tytöstä, jolla oli aivan ihana leivos pipo. Eli pipo oli kudottu näyttämään leivokselta ja päällä oli vielä punainen tupsu ikäänkuin kirsikkana. Tietääkö joku, mistä sellaisia pipoja voi saada vai onkohan se itse tehty?
  3. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Hei! Minun osalta synnytys käynnistettiin tiistaina raskausmyrkytysoireiden takia ja samana iltana, eli 22.6. syntyi tyttö klo 23.55. Painoa neidillä oli 3510g ja pituutta 51cm. Rv:t oli silloin 38+6. Tänään päästiin kotiin, jouduttiin olemaan hieman pidempään osastolla, kun neidin...
  4. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea taas kaikille vauvan saaneille :heart: Minäkin edelleen olen yhdessä koossa. Aamulla kävin Kättärillä, mutta eipä siellä sen kummempia sanottu. Maanantaina pitää mennä taas uudelleen ja huomenna taas aloittaa vuorokausivirtsan keräys :/ Esikoinen reagoi tosi vahvasti mun...
  5. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Onnea tsjil ja Jane69 prinsseistä! Maira, mä olen myös miettinyt tuota liina-asiaa. Olis varmaan aika kätevä systeemi ihan kotioloissakin, kun esikoisen kanssa pitää kuitenkin touhuta. Jos liinassa onnistuisi imettäminen, niin se helpottais arkea tosi paljon. Hankin esikoista...
  6. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Onnitelut taas kaikille vauvan saaneille :flower: Minulla on huomenna taas käynti äitipolille ja sitä varten on menossa vuorokausivirtsan keräys :/ Neuvolassakin pitää käydä nyt kaksi kertaa viikossa. Onneksi miehellä alkaa ensi viikolla loma, niin ei tarvii aina ottaa...
  7. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Onnea vauvan saaneille :flower: Esikoinen on tätinsä luona kyläilemässä, niin mulla on täällä mukavan rauhallista :) Maira ihanaa, kun sait uudet suklaat :) Meillä ei isäntä muista millään lahjuksilla, joskus harvoin tuo kukkia. Ja viimeksi kun sain ruusuja, niin ne piti...
  8. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Hei :wave: Onnittelut tvvo:lle plussasta! Tsemppiä Lenniinalle tositoimiin! Minulla jatkuu lepoviikko. Aamulla vein pojan päiväkotiin, metsäretkelle olivat lähdössä. Onneksi täällä on hyvä ilma. Eväätkin käytiin eilen ostamassa Prismasta, poika halusi pillimehun, voisarven ja omenan...
  9. Zalmiakki

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

    Heippa! Minäkään en ole aikoihin kirjoitellut mitään tähän ketjuun :ashamed: Minulla on todettu raskausdiabeteksen lisäksi myös raskausmyrkytyksen oireita. Kaikki alkoi verenpaineen nousulla, sitten tuli proteiinia pissaan ja alkoi päänsärky ja näköhäiriöt. Kävin to-pe välisen yön...
  10. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: On taas viime käynnin jälkeen nyyttejä ilmestynyt monelle. Minä suoritin vielä viime viikolla opiskeluihin kuuluvaa näyttöä, mutta oli pakko jättää se kesken kolmen päivän jälkeen. Mulla on olleet verenpaineet koholla muutaman viikon ja proteiinia...
  11. Zalmiakki

    Missä kaupassa ootte nähneet näitä?

    Prismassa
  12. Zalmiakki

    ***HELMIÄISET 2007***

    Heippa! Minulla alkaa olla pikkukakkosen odotus loppusuoralla. Vielä pitäs ensi viikko jaksaa työharjottelupaikalla näyttöä tehden ja sitten alkaa äitiysloma =) Tässä raskaudessa on ollut kaikenlaista vastusta, iskiaskivut, raskausdiabetes ja nyt on verenpaineet koholla. No, näillä mennään...
  13. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa pitkästä aikaa :) Onnea kaikille jo vauvan saaneille :flower: Minulla on jälleen pitänyt kiirettä opiskelun kanssa, viimeiset neljä viikkoa ovat kuluneet työharjoittelussa päiväkodissa ja illat olen istunut koneella tekemässä joko miljoonia koulutehtäviä tai sitten...
  14. Zalmiakki

    Gallup odotusajan muutoksista/terveydentilasta!

    1. Ikä ja ammatti? -28, lähihoitajaopiskelija 2. Monesko raskaus? Kuinka monta sikiötä? Monesko raskausviikko nyt ? -kolmas raskaus (ennestään yksi lapsi ja yksi km), 1 sikiö, rv 26+5 3. Onko terveydentilasi ollut raskauden aikana mielestäsi parempi vai huonompi? -huonompi 4...
  15. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Heippa! Opiskelun kanssa on taas pitänyt kiirettä. Näyttöä pitäisi mennä antamaan sinne vanhainkotiin ja sitä varten olen tehnyt näyttösuunnitelmaa yötä myöten. Ei kiinnostaisi yhtään :/ Omanapaa kirjoittelen, kun en ole ehtinyt lueskella tätä pinoa kuin pari sivua taaksepäin :ashamed...
  16. Zalmiakki

    Tietääkö kukaan lähihoitajan näyttötutkinnosta?

    Joitain pakollisia kursseja voi saada hyväksiluetuksi esimerkiksi edellisten koulutusten takia tai jos on paljon työkokemusta.
  17. Zalmiakki

    Tietääkö kukaan lähihoitajan näyttötutkinnosta?

    On pakollisia kursseja, mitkä pitää olla suoritettuna ennen näyttöön menemistä.
  18. Zalmiakki

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Hei! Onnittelut tvvo:lle ja perheelle pikkumiehestä :flower: Jaksamista teille ja voimia pikkuiselle kasvamiseen. syyshortensiameillä on myös ollut huono tuuri Emmaljungan rattaiden kanssa. Ihan normaalissa käytössä ovat rattaat olleet, mutta silti yksi pyörä irtoaa niistä helposti. Monta...
  19. Zalmiakki

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

    Heippa! Pitkästä aikaa... Tsemppiä kaikille loppumetreillä oleville ja muille jotka sitä tarvitsee! Minä vietän hiihtolomaa, vielä ensi viikko olisi työharjoittelua jäljellä :/ Rakenneultrassa käytiin ja siellä näytti kaikki olevan ok. Neuvolassa olin tänään, ja siellä taas ei...
  20. Zalmiakki

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Heippa! Tsemppiä kaikille loppumetreillä oleville! marsu, meillä on la:t ihan lähekkäin, mulla on 30.6. Minulla on edelleen menossa työharjoittelu vanhainkodissa ja täytyy sanoa, että aika rankkaa on. Jatkuvasti kamala väsymys päällä. Onneksi tuolla harjoittelupaikassa minulla on mukava...

Yhteistyössä