Hakutulokset

  1. D

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Itse en oo facebookissa lainkaan, senkin takia tuumin etä ehkä tällainen foorumi voisi olla hyvä tutustumiseen/vertaistukeen. Toisaalta pitäisi varmaan alkaa harkita tota naamakirjautumista oikeasti, kun tuntuu että monet hyvät jutut tapahtuu vain sitä kautta, ja onhan se toki näppärä tapa pitää...
  2. D

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Kiitos memmeli! Onnea myös oman pikkuisesi johdosta (ja muillekin vauvan saaneille). Meille tuli poika, kuten odotusaikana arveltiinkin.
  3. D

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Hei kaikille! Olen odotusaikana toisinaan tänne kaksplussan sivuille eksynyt (varmaan perinteisesti googlailemalla jotain "rv18, sormessani on näppy, onko normaalia?! :D) ja nyt päätin vihdoin rekisteröityä ja alkaa osallistua keskusteluun. Olisi nimittäin sangen mukavaa tutustua muihin...
  4. D

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei kaikille. Olen seurannut anonyymisti tätä ketjua viime keväästä asti. Kaikki 40 sivua olen kahlannut läpi, ja olen kokenut saaneeni vertaistukea ja lohtua jopa itse keskusteluun osallistumatta. Myös meillä kärähdettiin seulassa niskaturvotuksen vuoksi, joka oli 3,6 mm. Raskaus oli...

Yhteistyössä