Hakutulokset

  1. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Kyllä ryhmään pääsi vielä ne mukaan jotka oli ajoissa laittaneet kutsun :)
  2. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mulle ei ainakaan Kuutyttö ole tullut yv:tä ja mää taidan olla ainut joka on jo hetken aikaa ainoana lisännyt faceryhmään :) Ryhmähän suljettiin jo Perjantaina..
  3. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Hellurei! Marraskuisten fb-ryhmä on paisumassa jo turhankin suureksi, ja vaikka alunperin oli tarkoitus pitää ryhmä auki vielä tämän kuun loppuun, olemme yhteistuumin päättäneet ryhmän kanssa sulkea sen jo ensi perjantaina. Eli nyt viimeisetkin halukaat mukaan porukkaan ennen perjantaita! :)...
  4. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mulla on aina nt ultra ultrattu sisäkautta ja rakenne ultra vattan päältä :D
  5. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Ei vaan tehdään sisäkautta :) Saatetaan kurkata päältäkin.. Rakenne ultra tehdään sit yleensä vattan päältä :)
  6. Ä

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Heippa kaikille! Mulle voi tästä eteenpäin laittaa viestillä sähköpostiosoitteensa jos tahtoo mukaan fb ryhmään!! :) Tämän kuun ajan pääsee vielä mukaan.. ÄitiliiniX5 ja Jorma-Liisa 11+3 <3
  7. Ä

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mulle voi päivittää La 18.11.14 ja ikää mulla on 31v, 7:s lapsi ja TAYS olis synnytys sairaala :)
  8. Ä

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Täällä ilmoittautuu suurperheen äiti mukaan joukkoon.. Tämä on yllätysraskaus, tuplaehkäisystä huolimatta 4 testiä näyttää positiivista :) 7:s lapsi olis siis tulossa meidän perheeseen :) Ikää minulla on 31 ja TAYS on synnytyssairaala.. Lasketusta-ajasta ei ole ihan tarkkaa tietoa, mutta...
  9. Ä

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Onkos tämä ryhmä jääny ihan kokonaan??? :whistle: Itse tässä ketjussa viime vuonna plussasin ja sain 2kk sitten pienen prinsessan :heart: Ennestäänhän meillä on 5 prinssiä ja nyt tuli kauan kaivattu prinsessa :) Plussatuulia!!! :kiss:
  10. Ä

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Minä täällä käyn joka päivä kurkkimassa josko Iloksi olisi päivitellyt itsestään :heart: Onnea vauvautuneille :flower: ja tsemppiä viime metrin kärvistelijöille :hug: Itsellä täällä tuhisee 7vko ikäinen Milla tyttö 5 veljen jatkeena :heart:
  11. Ä

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meidän pieni Hilma prinsessa syntyi rv 38+3 14.1 klo: 17.05 mitoin 3340g 46cm :heart: Äiti ja vauva voi hyvin :) Synnytys oli kamala :D
  12. Ä

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    HeiHäMä joo se on normaalia uudelleen synnyttäjällä, että ulkosuu harotta auki vähän, mutta se EI ole normaalia että kanava olis hävinny!! Hopi hopi synnärille!!!
  13. Ä

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    HeiHäMä nyt oli pakko tulla sulle kommentoimaan, että ei todellakaan ole normaalia, että on kohdunkanava hävinny ja auki vaikka oot uudelleen synnyttäjä!! Soitapa synnärille! Neuvolalääkäri ei ole sit kyl osannu hommaansa!!
  14. Ä

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Voi ei possumunkki :heart: Paljon onnea pienestä pojasta!! :flower: Mää muistan kans tuon kun eilisen kun mun esikoinen syntyi rv 31+3 ja painoi 1555g :heart: Onnea onnea onnea!!! :)
  15. Ä

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heeeeiii :) Pitkästä aikaa käyn kuulumiset kertoon :) Radi todettiin tossa hetki sitten :( Muuten olo on ihan ok, lukuunottamatta tiätysti perus raskausvaivoja, kuten närästys ja liitoskivut... :) Vauvan sukupuolikin selvis vihdoin ja viimein, eli mulle voi päivittää TYTTÖlupauksen :heart...
  16. Ä

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Zarix Jos sulla on nyt viikot 21+0 niin olet 22 viikolla raskaana etkä viikolla 21 :)
  17. Ä

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Hei :) Mää tuun tuolta Tammikuisista nopsaan kyseleen täältä, että mites Iloksi voi? Olis kovin kiva kuulla sinusta :) Olet ollut paljon ajatuksissa :) :hug:
  18. Ä

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Heippa! Josko minäkin kuulumisiani tulisin välillä tuolta naamakirjan puolelta tännekin kertomaan :) Täällä voidaan siis muuten hyvin, mutta supisteluita on ollut jo pitkään ja sairaslomalla olenkin ollut 10.7 alkaen ja oon äitiyslomaan asti.. Kohdunkanava mulla on lyhentyny lääkärin...
  19. Ä

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    12+0 poks <3 eka raja ylitetty :) Maanantaina olis np ultra ja meidän 1v hääpäivä <3 P.s. En vieläkään pääse kirjautuun koneella.. Koneen IP osote on bannissa..
  20. Ä

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Hei moi hei :) Se pissatesti (tyttö vai poika) tuli tänään....... Tein sen....... sen mukaan (värikartan) 100% varmuudella (tuli siis niiiiiiiiiiin selvä tulos kun olla ja voi, värin tummuudesta siis katsotaan prosentit) niin tämä vauva on: TYTTÖ :heart:

Yhteistyössä