Hakutulokset

  1. S

    Mitä mä voisin leipoa tänään?

    Mummon marjapiirakka <3
  2. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Huisp: mullakaan ei löydy vaatteita nyt kun syksykin kolkuttaa ovella.. ja aina kun saan "fiksummat" vaatteet päälle, niin onnistun vähintäänkin itse sotkemaan sen pikaisesti maitooni - sitä kun niin tulee, ei melkein maidonkerääjien tilavuus riitä. Jollei maito sotke, niin muksut sotkee -...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Harmillisen vähän tulee täällä enää käytyä. Onnea kuitenkin tässä kuussa vauvautuneille! :flower: Siiseli ja Janssu: Kamalia tapahtumia teillä molemmilla, toivottavasti kaikki menee jatkossa hyvin :flower: Täällä vauva on jo kuukauden ikäinen ja saa nimensä kahden viikon päästä. Aivan...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvautuneille!!! :flower:
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täälläkää ei voi vielä sanoa löytäneensä vauvan rytmiä, kun on niin nuori tapaus, mutta tuntuu että neiti nukkuu koko päivän ja valvoilee yöt. Itse en ole vielä kyennyt nukkumaan silloin kun vauva nukkuu joten aika zombiena elellään. Maitoa tulee tietty ihan sikana, kun öisin täytyy lähes koko...
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Nonniin, eilen tulin kotiin, mutta empä viitsinyt aikaani koneella vietellä. Kuitenkin olen kumman energinen koko ajan, vaikken ole nukkunut montaakaan tuntia viimeisien päivien aikana. Jospas nyt kertoisin tuon mun synnytyskertomukseni. Eli aloin supistelemaan to-pe välisenä yönä klo 03...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Määääki synnytin eilen! Eli aloin kuitenkin supistelemaan käynnistystä edeltävänä yönä ja tytsy näki päivänvalon 20.07.2012 klo 12:42. Veikkaan että ilman poliaikaa ei oltais keritty paikalle ajoissa, koska supistukset olivat ihan siedettäviä alkuun ja saivat silti homman käyntiin. Kirjoittelen...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Nuttukitty: Olen käynyt äitipolilla jo kuukauden viikottain (kiva lasku :whistle: ), ja joka viikko olen saanut päättää käynnistetäänkö. Viime viikolla sitten sanoivat, että "laitetaan tänne nyt reilusti lasketun ajan yli, että silloin käynnistellään jos ei ole vielä tullut". Mäkin suostuin...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    ninnax: joo, tuttuja kommentteja kaikki. Oikeestaan kaikkee mitä itse sanoo, niin niitä vähätellään "no, ei tuo nyt enää kauaa kestä.", "nauttisit nyt vaan tuosta ajasta". Ja vaikka kuinka sanon, että kyllä mä sitten ilmoitan kun muksu tulee, niin silti kehtaavat kysellä joka päivä "joko?!"...
  10. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Hyvä että muillakin alkaa olla kiukunsekaisia tunteita. Itsekin tosiaan stressaa sitä, että tuntuuko liikkeitäkään ja onko kaikki oikeasti kunnossa. Mä en oo tosiaan käyny vaa'allakaan 28.6. jälkeen, kun ei viitti kotona ittiään painolla kiusata ja kun -ketään- äippäpolilla mun paino ja...
  11. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Nonni, mä taidan olla se viiminen joka saa muksunsa :'( . Joka saamarin yö tuntuu olevan pettymys, kun ne supistukset ei alakaan (ja kun yöllähän ne yleensä alkaa).. Mä en halua mennä perjantaina käynnistykseen, koska niinhän sitä sanotaan että "kyllä se vauva sieltä tulee kun se on valmis"...
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Perkeles 41+0 poks (eikä tuntemuksia, kuin vain jalat on järkyt ja kädet on puuduksis, eli normiaamu)! SiinaS
  13. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täälläkin ollaan vielä yhdessä koossa, ettette epäile että olisin johonki päässy synnyttelemään :(. Ei vieläkään mitään fiilistä ja äitikin aamulla soitteli kiukussa (?), että kuinka kauan meinaan päästää yli.. Jessus. Tänään mun vieraat lähti ja vaikka koko viikonlopun on ollut aktiviteettia...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvautuneille!! :flower: Aramsamsaa: Ties vaikka ollaan perjantaina samaan aikaan käynnistyksessä, koska mullakin on silloin aika varattuna :). Toivottavasti silti tulis ennen perjantaita! Ei tullut nyt sitten viikonloppuna, ei tarttenu edes hetkeäkään jännittää : /. SiinaS 40+5
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvautuneille!! :flower: Itselläni ei edelleenkään muutoksia olotilassa. Kaveri tuli kyläilemään viikonlopuksi, niin ei haittaakaan nyt vaikkei juuri näinä päivinä syntyisikään (hassua nyt aatella näin :D ). Ollaan Maijamehi varmaan sun kans laitoksella pian yhtä aikaa. Käsi on ihan...
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvautuneille!! :flower: Itse nousin tänään jo puol kuusi kun päätä jomotti niiiiiin paljon. Empä tiedä miksi, mutta verenpaineita epäilen (joita ei oo varmaan 3 viikkoon mitattu). Jännä kun äitipolilla ei mun verenpaineet kiinnosta lainkaan ja omassa neuvolassa ei tarvitse käydä - kun...
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea jälleen vauvautuneille!! :flower: Itsellä tänään poksuu 40+0 ja olinpas vaihteeksi äitiyspolilla toteamassa, että "mitäs tässä". Aika käynnistykseen varattiin sitten ens viikon perjantaille jolloin olis sitte 41+3, jollei tämä taapero nyt itsenäisesti tulis. Paree olis! Vähän "söis...
  18. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Nuttukitty ja Maijamehi: Mä söin kans eilen vain herneitä ja mansikoita ja join älyttömästi vettä. Ei oo ruoka maistunu ja vatsa on kuralla. Enää en kyllä usko että tuokaan on merkki synnytyksen alkamisesta. Alan olla niin epätoivoinen - niin vahvasti uskoin tämän tulevan ennen laskettua aikaa...
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvautuneille!! :flower: Minäkin tahtoisin jo omani. Yö meni aivan valvoessa ja nyt oon jotenki superliikuttuneessa tilassa ja kuuntelen musaa. Kaikki kuulostaa niin ihanalle, että on aivan tippa linssissä :). Ylihuomenna on sitten se laskettu aika, ei taida ennen sitä tulla. SiinaS...
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Mä luin eilen sairaalalukemiseksi tarkoitetun kirjan :D, ostin sen maanantaina. Yöllä näin parikin lapsivesi-aiheista unta, tosin toisessa unessa auton tankki täytettiin lapsivedellä (?) ja toisessa unessa pohdin kuinka lasten pumpattavaan vesialtaaseen pitäisi laittaa lapsivettä. Vettä lapsille...

Yhteistyössä