Hakutulokset

  1. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Millä ehdoilla neljät häät-ohjemassa saadaan unelmien häämatka?

    Siis onko jotkut tietyt Finnmatkojen kohteet tai rahasumma tms.? Miehen kanssa jäätiin asiaa pähkäilemään :D
  2. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Jei! Tänään on se päivä...

    Kun tenavat menee mummolaan ja me miehen kanssa hotelliin naatiskelemaan :heart:
  3. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Onko normaali määrä läksyä kakkosluokkalaiselle?

    Läksynä yhdelle iltaa: - matikan tehtävä ja uuden kertotaulun opettelu huomiseksi (nämä siis testataan ja pitäisi saada aina 10/10 oikein) - 1 sivu käsialavihkosta kaunotehtäviä - Astrid Lindgrenin satukirjan lukeminen vanhemmalle ääneen (aikaa meni 45min) Mun mielestä tosi paljon...
  4. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Millä korvaan siirapin sämpylätaikinassa?

    Hunajaakaan ei oo :D Kiitos jo etukäteen jos osaat vinkata :)!
  5. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Vauvalle suoraan rattaat?

    Oon tässä miettinyt viimein noita vauvan kuljetusjuttuja ja tuli mieleen et oisko sitä mahdollista pärjätä rattailla joissa saa selkänojan alas asti. Onko sellaisia edes olemassa? :D Yhdistelmät mulla oli esikoisella ja koppa niissä vain 3kk käytössä. Muutenkin kun asutaan kaupungissa niin...
  6. Juon Kahvini Miten Sattuu

    RV 28 ja alavatsakivut

    Tää on mun toinen raskaus mutta ilmeisesti olen hieman tyhmä joten kertokaa viisaammat :D Mulla on ollut parina päivänä kovasti alavatsakipuja. Sellaista menkkamaista särkyä. Eilen koko alavatsaa repi kovasti kun kävin lenkillä koiran kanssa ja tuli kiire kotiin ennen kuin esikko kotiutuu...
  7. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Ensimmäinen pommiin nukuttu aamu takana ja toinen koulupäivä tytöllä menossa XD

    Kellon olen ilmeisesti ladannut kiinni 6.30 eikä mitään muistikuvia. Onneksi tyttö heräsi itse ennen kasia niin kerettiin hirveellä kiireellä ja stressillä kouluun :ashamed: :| Puolustaudun raskauden vuoksi päin peetä kääntyneellä unirytmillä ja sillä että miskään ei ollut tajunnut potkia...
  8. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Tää helle tekee musta ihan hirveän...

    Siis pakko tunnustaa tää raskaus yhdistettynä näihin helteisiin tekee musta ihan helvetillisen avovaimon :ashamed: Tuntuu et ei sellaista vaateriepua päälle löydy et olo ois siedettävä ja alastikkaan ei kehtaa kulkea :D Lisäksi oon yleensä lämpimien ilmojen ja erityisesti kesän ystävä...
  9. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Muistaako kukaan...

    Tuli tosta pahe-ketjusta mieleen et täällä oli aikoinaan joku "ällöttävin tapasi"-ketju joka oli ihan mieletön :laugh: Muistaako kukaan sitä? Oli kyllä yksi kaikkien aikojen mieleen painuvimmista näiden kaikkien vuosien aikana jotka oon täällä palstaillut.
  10. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Hyi hitto miten sairaita pentuja taas....

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168909 Ja voin sanoa suoraan et toivon todella et tytöille näytettäis kotonakin vähän kättä pidempää niin tietävät miltä tuntuu kun saa isommiltaan turpiin... |O |O |O
  11. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Kaikesta sitä pitää huonoa omaatuntoa kantaakin...

    Mun tyttö on tosi hoikka, aina ollut. Sen takia syömiseen siis kannustetaan ja annetaan varmaan välillä liikaakin periksi kun on jo vauva-ajasta iskostunut mieleen se pelko et herran jumala millä se elää. Nyt on kuitenkin jo iso ekaluokkalainen ja niiin taitava pelaamaan tuon syömisen kanssa...
  12. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Etelä-Suomi, mikä kauppaketju antaa tyhjiä pahvilaatikoita?

    Muutto edessä ja paniikki iskee kun joka liikkeessä ei-oota ja ei-anneta-kun-niitä-kysellään-niin-paljon ja plaaplaa. Mää oon tuola pohojosessa tottunut siihen et meen vaan kauppaan ja kannan auton laatikoita täyteen, mutta ei näytä toimivan pirkanmaalla. Mistä niitä saa??? :D
  13. Juon Kahvini Miten Sattuu

    KIVINIITYN KOTIELÄINPUISTO, kokemuksia?

    Ootteko käyneet ko. paikassa. Mietin et josko tänään lähdettäis kun nettisivujen perusteella ohan jees ja edullinen paikka. http://www.kiviniitty.fi/ :wave:
  14. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Liikunta raskausaikana

    Laitoin jo tonne odotuspuolelle mut kysytäänpä täältäkin... Millaisia kokemuksia teillä on liikunnan jatkamisesta raskausaikana? Ajattelin vain että onko ihan normaalia että tuntuu että oma suoritustaso on laskenut tosi paljon heti alkuraskauden aikana? Mulla nyt menossa rv 14 ja tuntuu...
  15. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Liikunta raskausaikana

    Millaisia kokemuksia teillä on liikunnan jatkamisesta raskausaikana? Ajattelin vain että onko ihan normaalia että tuntuu että oma suoritustaso on laskenut tosi paljon heti alkuraskauden aikana? Mulla nyt menossa rv 14 ja tuntuu et kunto on pudonnut puoleen siitä ajasta kun tein plussa testin...
  16. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Hieman meinasi huvittaa kun...

    tyttö 8v ulos lähtiessään tokas että "mä osaan kyllä jo huolehtia omista asioistani" kun varmistin onko kännykkä mukana :laugh:
  17. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Kun kävit tänään kaupassa?

    Oliko hyllyt tyhjinä? :D Ihan mielenkiinnosta kun meidän lähikaupassa ei ainakaan vielä yhden aikaan ollut mikään loppu ja täti sanoi että toimituksia tulee jonkin verran koko loppu viikon. Ihmiset vaan kuulemma ostaa niin paljon että tuotteet loppuu äkkiä :D
  18. Juon Kahvini Miten Sattuu

    TAMPEREEN odottajat!!

    Montako ultraa kaupunki antaa raskauden aikana?
  19. Juon Kahvini Miten Sattuu

    APUA!

    Pakkasessa on avaamaton Aino jäätelöpaketti mallia maitosuklaa JA se huutelee sieltä mulle koko ajan |O Miten tästä selviää?? :D
  20. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Ei oo kouluterveydenhuolto hyvissä kantimissa...

    Käytin tytön 1. luokan lääkärillä ja aikaa tarkastukseen kului 10min :o Seuraava lääkäri kuulemma 5. luokalla... :whistle:

Yhteistyössä