Hakutulokset

  1. F

    Flirtti parisuhteessa

    Vaimoni on kaunis nelikymppinen ja sanon hänelle usein, että moni mies varmaan kiinnittää häneen huomiota esim. ravintoloissa. Hän itse vähättelee tätä ja on sitä mieltä, ettei enää juurikaan saa huomiota. Joskus seksin aikana puhun hänelle muista miehistä ja hän mielestäni kiihottuu tästä ja...
  2. F

    Runkkauskohteena

    Tuntemattona poseeraustahan varten on mm. alaston suomi saitti. Onkin joskus tullut mieleen, että lähettääkö ihmiset sinne kuviaan siksi, että se ajatuksena kiihottaa itse kuvattavaa. Ehkäpä se voi joitakin miellyttää myös, jos kehuja satelee.
  3. F

    seksuaalinen itsetunto/itseluottamus

    Itsellä on ollut ongelmana jonkinlainen ujous seksin suhteen lähes aina. Nautin kyllä suuresti seksistä ja tutustumisen ja luottamisen kautta seksi on yleensä aina toiminut oikein hyvin. Erosimme exän kanssa jonkin aikaa sitten ja kun aikaa oli kulunut, aloimme lähestyä taas toisiamme...
  4. F

    Mites teillä miehet?

    Olen kieltäytynyt käsirautojen käytöstä, koska siinä ehkä itselle tulisi hivenen avuton olo. Mutta kai tuokin voisi mennä luotettavan kumppanin kanssa. Hanuriin en ole halunnut juuri sormea paksumpia esineitä ja toisen miehen kanssa seksi ei ole kiinnostanut. Mielenkiintoista on, että...
  5. F

    Kiihkeät fantasiat exän kanssa

    Aiheeni liittyy fantasioihin ja parinvaihtoon. Pitkähkö parisuhteeni loppui syksyllä, mutta syihin en halua sen kummemmin mennä tässä yhteydessä. Viime aikoina olemme olleet exän kanssa melko paljon yhteyksissä. Olemme olleet yhteyksissä pääasiassa netin välityksellä ja molemmille ero on ollut...

Yhteistyössä