Hakutulokset

  1. S

    Mikkelissä asuvat lapsiperheet HUOMIO!!

    Mikkeliin ollaan puuhaamassa uutta lapsiperheiden tukipistettä. Käykää vastaamassa, ei mene montaa hetkeä ja saa jakaa eteenpäin! KIMPPU - Lapsiperheiden tukipiste-projekti: Kysely lapsiperhepalveluista Mikkelissä!
  2. S

    Mikkelissä asuvat lapsiperheet HUOMIO!!

    Mikkeliin ollaan puuhaamassa uutta lapsiperheiden tukipistettä. Käykää vastaamassa, ei mene montaa hetkeä ja saa jakaa eteenpäin! KIMPPU - Lapsiperheiden tukipiste-projekti: Kysely lapsiperhepalveluista Mikkelissä!
  3. S

    Seksuaaliset halut

    Äänetys aiheesta. Just juttelen ystävän kanssa puhelimessa ja hän tilittää haluttomasta miehestä. Eikä ole ensimmäinen ystävä kenen kanssa on ollut samansuuntaista juttua. Tässä siis The Virallinen Äänestys aiheesta!!
  4. S

    Mitä ruuaksi tänään?

    Niin, mitä teillä syödään tänään ja/tai mitä kokkaisit jos saisit tehdä ihan mitä vaan itsellesi ja miehellesi? On taas viikonlopun ruokalista hakusessa ja vinkkejä kaivataan...
  5. S

    GALLUP: S-bonuskertymäsi?

    Mulle tuli tänään heinäkuun bonuslaskelma ja kävin miettimään et onkohan meidän "kulutusprofiili" keskiverto suomalaisperhe vai jotain muuta. Eli mistä teille on kertynyt heinäkuussa bonuksia. Meillä lista näyttää seuraavalle: S-Market: 223,71 € Prisma: 206,68 € Sale, Alepa: 130,80 €...
  6. S

    Mitä iltapalaa... / PIKA-APUA!

    Oon illan yksin kotona, pääsen 7 min päästä töistä ja menen kaupan kautta eli mahdollisuuksia on RAJATTOMASTI! Mitä hyvää tekisin iltapalaksi. Pitää olla suht. tuhtia koska on NÄLKÄ, olen syönyt aamupalan (paahtoleipää ja paistettua munaa) klo 11 ja n. klo 16 yhden purkin maitorahkaa ja...
  7. S

    Perjantain musiikkia?

    Ei tainnu vielä ketjua olla? Tästä lähtee: PETRI NYGÅRD: PÄÄSTÄ(N) HÖYRYY [VIRALLINEN VITUN MUSAVIDEO!!!] - YouTube On IHAN semmonen tunne että vois tehdä ihan hyvää vähän päästää höyryy...
  8. S

    Myymäläpäällikön palkka?

    Osaako kukaan heittää yhtään osviittaa mitä voisi pyytää liksaa jos hakee myymäläpäällikön paikkaa?
  9. S

    Screw you guys, I'm going home!!

    Jokohan tää tältä päivältä riittäis! Kaupan kautta kotiin, iltapalaa, sauna ja pari sidua että jaksaa huomenna taas samanmoisen rutistuksen!
  10. S

    Kukaan käyny Angry Birds-maassa Särkänniemessä?

    Meillä muksut 8 v ja 5 v ja mietitään et missä käytäis nyt lomalla. Viime kesänä käytiin lasten kanssa Tykkimäellä ja aikuisten kesken Linnanmäellä ja Lintsi on poissuljettu tuon ikäisten kanssa. Mutta mites Särkänniemi. Poika tiesi kertoa, että siellä olisi Angry Birds-maa ja se olisi kyllä...
  11. S

    Grrrrrr...

    Mulla oli vakaa aikomus istua tässä lomani kunniaksi aamuun saakka, mutta jostain leijailee Hugo Bossin tuoksu joten veikkaan että mua odotetaan makuuhuoneen puolella... Kattotuuletin päällä ja lempituoksuni miehen iholla - ei voi olla sattumaa... :P
  12. S

    Joko Lupu Upu Pupu on ruodittu täällä?!

    Kun aina saa kuulla niistä kamalista nimistä, ni kai tästä on jo ollut täällä(KIN) puhetta. Kastetuissa viime viikolla: Lupu Upu Pupu. Ihan pakko sanoa, että on kyllä järkyin nimi minä oon kuunaan nähnyt ja ei voi kuin ihmetellä miten pihalla sen vanhemmat on ja miten paljon ne lastaan vihaa...
  13. S

    On muuten pirun hyvää tää Angry Birds-booli :P

    Maistuis varmaan teillekki! Ainakin lastenkutsuilla sai kovasti kehuja ja kyllä tää kossulirun kanssa uppoo meikäläiseenki ;)
  14. S

    Onks mulla jotenkin kieroutunut maailmankatsomus...

    Mutta mun mielestä tää pimu on ENNEN-kuvassa paljon vetävämmän näköinen kuin JÄLKEEN-kuvissa. Mintun uskomaton painonpudotus | Terveys | Iltalehti.fi
  15. S

    Kenelläkään kokemusta asuntomessualueelle rakentamisesta?

    Onko halvempaa/kalliimpaa kuin muuten rakentaa, mitä koitte etuina messurakentamisessa, mitä miinuksina?
  16. S

    Kenelläkään kokemusta asuntomessualueelle rakentamisesta?

    Onko halvempaa/kalliimpaa kuin muuten rakentaa, mitä koitte etuina messurakentamisessa, mitä miinuksina?
  17. S

    Teemabiisisi!

    Jokaisella on varmaan joku/joitain biisejä joihin samaistuu tai kokee omakseen. Mikä on teemabiisisi?
  18. S

    Mikä on kallein vaatekappale minkä omistat?

    No, otsikossa kysymys. Mä eilen ostin ihanan mekon ja yksi kaveri totesi että ihan JÄRKYTTÄVÄ hinta eikä ikinä maksaisi moista yhdestä vaatteesta, toinen sanoi että saitpa halvalla kotimaiseksi design-tuotteeksi. Nyt kiinnostaisi tietää, mikä on palstalaisten käsitys kalliista vaatteesta ja...
  19. S

    Mikä hitto siinä on...

    että kroppa prakaa aina JUST SILLOIN kun ei ehtisi sairastaa. Nytkin rintaranka ihan tulessa. Nukuin NIIIN huonosti viime yön. Koko ajan tuntuu ihan ku olis päällä 5 numeroa liian pienet rintaliivit. Puristaa tosta tissien välistä ja lapojen välistä. Ei pysty edes hengittämään syvään. Aamulla...
  20. S

    THL Muuttaa virallisen ravintosuosituksen nimen karppaamiseksi

    THL muuttaa virallisen ravintosuosituksen nimen karppaamiseksi “koska ei vittu jaksa enää”

Yhteistyössä