Hakutulokset

  1. Röllimetsän elätti

    miten ne etelän mustalaiset pystyy kantamaan niin paljon tavaraa päässä??

    :laugh: tätä kyseli meijän 4v neiti äsken ,kun katsoi telkkaria...
  2. Röllimetsän elätti

    jos hyvä tuuri käy ,niin meille tulloo pupu!!

    :D neitoset on kinunu pupua jo moonta vuotta,nyt saatiin tuo ukkokin suostuteltua tähän hommaan mukaan!!! yks juttu vaan mietityttää...nimittäin kissan ja pupun yhteiselo... :whistle:
  3. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    http://www.jysk.fi/130/133/3611008/a/catalog http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00045560 tuo tv tasoksi...
  4. Röllimetsän elätti

    astianpesukone sanoi sopimuksensa irti. uusi hakusessa

    yks on jo tilauksessa,mutta toimituspv.stä ei tietoa ,kun on loppunut kesken. mitä merkkiä suosittelisit??
  5. Röllimetsän elätti

    on tosi kesäinen ilma !!!! hrrr

    ihan on syssyinen sää. tulee niin että hyvä ettei puskat lähe lentoon . missä se kesä ja aurinko on?!?!? :(
  6. Röllimetsän elätti

    kuusi vuotta sitten minusta tuli äiti!!!

    ajatella kuinka nopeasti aika menee. vielä hetki sitten mietittiin nimeä tuolle neidille ja nyt se lähtee jo eskariin!!! :heart:
  7. Röllimetsän elätti

    KULMAKARVOJEN muotoilu ja arpi

    mulla on tuolla silmäkulmassa tai siis ihan kulmakarvijen suuntasesti arpi. kiitos kirjahyllyn,eli joko mä nypin ne ihan viiruksi sieltä taii sitten mun karvat on kaksi osaiset... eli mitä mä teen?? mä oon aina nytppiny pois siihen asti että karvat alkaa alaspäin taittumaan ja ppiirrän lopun...
  8. Röllimetsän elätti

    tajus juuri ,että enhän mä selviä millään Salsain haasteesta..

    jos mä pystyn nyt juoksemaan 5km 26 minuutissa ja Haaste oli 10km 45 minuutissa. toki mulla on elokuuhun asti aikaa harjoitella tuota , mutta voi kauhistus!!! :xmas:
  9. Röllimetsän elätti

    tänään tulee seitsämän vuotta täyteen,kun ruvettiin "olee silleen"!!

    ja mä ,kun vannosin joskus teininä,että ikinä en seurustele mene naimisiin hanki muksuja ja kas kummaa kaikki tämä minkä vannoin itselleni joskus olen tehnyt!!! niin ne vuodet kuluu.... :heart:
  10. Röllimetsän elätti

    tilasin itselleni kengät

    http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=MILI128%2FCM :whistle: :p
  11. Röllimetsän elätti

    millä nimellä kulkee sellainen vanha kalastupakin näköinen puulaatikko

    säilytettiinköhän siellä lankoja ja muita siihen liittyviä esineitä...
  12. Röllimetsän elätti

    onko tässä kaikki tarpeellinen viikon matkalle (lapsille)

    -lakanat -makupussi x2 -tyyny -pyyhkeet (2kpl) -ulkovaatteet -pipo -lippis -käsineet -kumpparit -lenkkarit -sandaalit -uikkarit -pikkarit -sukat -pitkät housuut -t-paitoja -pitkähihaiset paidat - hameet lämpimiä pv varten -aurinkorasvat -aurinkolasit -hiusharja...
  13. Röllimetsän elätti

    kirppis hinnoittelusta...

    ajattelin mennä lasten kanssa myymään pieniä vaatteia iltatorille,kun se taas alkaa, mutta onko paha jos laitan paidat 50c -2e housut Sama hinta kuin paidat sukkahousut 10c ulkopuvut merkistä riippuen 5e kengät,saappaat jne 1e kuravaatteet 2e meneehän ne tuolla hinnalla. takas en...
  14. Röllimetsän elätti

    Haluisko joku jo kylään sellaisen pienen noidan saa lapset niin hymyileväisiksi!!!!

    Kyllä kylässä voit käydä Känkkäränkkä kun on Känkkäränkkä-päivä onhan se kiva, että lapsilla on oma vänkkäräsäärinen noita Mutta älä tule liian usein Känkkäränkkä tule vain kerran viikossa kun sä pistät kaiken ihan länkkä-lönkkä niin äiti syyttää ipanoita :kieh: meil on ollu tää...
  15. Röllimetsän elätti

    miten sitä osaa olla lapsista erossa viikon??

    mitä mä teen ,kun ei tarvii siivoilla kenenkään jälkiä, toimia erotuomarina, tehdä ruokaa leikkiä poneilla ja barbeilla kyllästymiseen asti..... eli mitä mä teen?? :o
  16. Röllimetsän elätti

    Mä HALUUN koiran!!!

    Mä TAHDON! Mä TAHDON!!!!! sellaisen ,kuin jaksaa juosta mun kanssa eikä väsähdä puolessa välissä matkaa!!!
  17. Röllimetsän elätti

    auttaako polvituki juoksussa??

    huomaan nyt ,kun oon juossu,niin mun vasen polvilumpio naksuu silleen ikävästi... ajattelin että jos tuo polvituki pitäis vähän paikoillaan sitä...
  18. Röllimetsän elätti

    -6kg lähtenyt painoa!!!

    olen niin tyytyväinen itseeni. vielä olis sellainen 10kg ja ollaan tavoitteessa.
  19. Röllimetsän elätti

    meneekö huutonetissä lasten vaatteet??

    siivoilin kaapit tuossa samalla ja tuli 2 ikean kassillista pieniä kledjuja. :whistle:

Yhteistyössä