Hakutulokset

  1. M

    Meidän 1,1v syö itse:D

    Muutaman päivän jo syönyt, sotkuahan siitä tulee. Mutta minkäs teet kun herra haluaa syödä itse. Minkä ikäisenä muilla on alettu syömään itse?
  2. M

    pesuhuone remppa/hinta?

    paljoko teillä on mennyt rahaa kun ootte rempannu pesuhuonetta,kodinhoitohuonetta tai vessaa? paljoko oli aineitten ja paljoko työn osuus? kauanko meni? puritteko itse ekaks vanhat kalusteet ym pois..
  3. M

    ostakaa pois..

    http://www.kaksplus.fi/kirpputori/?mode=view&cid=1&pid=130525
  4. M

    varmaankin tyhmä kysymys nuvaringistä..

    elikkä säilyykö sillä se ehkäisyteho aina sen viikon tauon aikana?? ku rupesin miettiin et ku kerta sitä ei saa yli 3tuntii pitää pois sen 3viikon aikana tai ehkäsy teho pienenee?
  5. M

    kilopino vko31 :O)

    plääh..taas meni viikonloppu plörinäksi..perjantaina piti syödä pitsaa ja siitä se lähti.. tulos -400g.. hyvä tietenki seki. pudotus yhteensä 3vkoa/2kg800g..hitaasti mutta varmasti,nyt taas uuteen viikkoon sinnillä!!
  6. M

    nuva ring

    just ensimmäistä päivää alotin tuon nuvaringin ja kysyisinkin teiltä muilta käyttäjiltä että huuhtelettako sen renkaan aina välillä?ku ohjeissahan lukee että sitä voi pitää sen 3vko sisuksissa ottamatta ollenkaan pois..mutta esim,seksin jälkeen? entä saatteko sen ihan syvälle?ku minusta se ei...
  7. M

    vk 29 kilopino :O)

    minäpäs nyt alotin tän ku olin ensimmäisenä paikalla!! :D eli alotin viime maanantaina +-0 tilanteesta alusta ku oli menny koko homma ihan plörinäksi..ja tän viikon tulos olikin -1.4kg.. B) jospa se tästä taas lähtis käyntiin.. mitens muut? :wave:
  8. M

    tsempatkaa mua ja antakaa vinkkejä..

    laihdutukseen ja liikuntaan!!! mä oon pari kertaa laihduttanu ilman liikuntaa 20-30kg, ja kummallaki kertaa kilot on tullu takas,ja ylimäärästäki! nyt oon ihan kyllästyny taas näihin kiloihin ku tuntuu ettei jaksa mitään ja koko ajan on ähky olo.. kertokaa hyviä liikunta vinkkejä ja ruoka...
  9. M

    kukkakaaligratiini..

    miten teette sen? laitatteko kukkakaalit vuokaan ja teette päälle juustokastikkeen vai onko jollain jotain "kaada kaikki kippoon" ohjetta?
  10. M

    kuntopyöräilijät!!!

    kertokaapas mulle minkä verran pitäs kerrallaan polkea ja montako kertaa viikossa että sais jotain tuloksia?? ..pyörä tuolla nurkassa odottas polkiaa kun sais vaan aikaseksi.. :)
  11. M

    oisko ystävälle ja sen miehelle hyvä häälahja..

    http://www.hobbyhall.fi/default.asp?prod_id=17909
  12. M

    teinpä tosi ihanaa rahkaa..

    piti teillekki tulla kertomaan ohje :D :p 1 prk rahkaa 1 prk vaahtotuvaa vanilja kastiketta (sitä floran,mis on 2,5dl purkissa) 1 prk aprikoosi pilttiä 2 banaania vaniljakastike vaahdoksi,banaanit palasiksi ja kaikki sekaisin! ei tarvi edes sokeria lisätä!! :p :p
  13. M

    mitä täytekakun päälle?

    en halua kinuskia enkä marja kiillettä ku niitä laitan aina..mitä muuta ois? entä jos laittaa pelkkää kermavaahtoa niin mitä siihen vois laittaa sekaan? ..ideoita pliiiiiis! :)
  14. M

    herkkupeput laihdutus sivut..

    tietääkö kukaan niitä? toimivat joskus 6kk sitte mut ei enää..oiskohan niillä joku toinen sivu vai onko ne kadonneet kokonaan? siellä oli niin kivat sivut ja linkkejä kaikille hyville laihdutus sivuille.. :/
  15. M

    mitäköhän sitä keksis syömisen tilalle?

    ..alotin tänään taas laihdutuksen.. jatkuvasti pitää hypätä jääkaapilla vaan toteamassa etten voi syödä mitään ja heittää kaapin ovi taas kiinni.. jotain pitäs keksiä tän ainaisen mussuttamisen tilalle,mutta mitä?
  16. M

    kertokaa exguisan rahkasta..

    siitä mansikkaisesta et onko siinä mansikan paloja? ku inhoon jugurtissaki niitä hedelmän/marjojen palasia..en vielä siks uskaltanu tuota rahkaa ostaa.. :/
  17. M

    kiinnostaisko jotain pv:n romppu?

    mulla ois ja haluaisin vaihtaa sen pistevihkoon ja niihin 1,2,3..vihkosiin mitä saa ryhmästä!! ..laittakaa y-viestiä jos kiinnostaa!! :) (sit ku tää palsta antaa taas mahdollisuuden kirjautua..)

Yhteistyössä