Hakutulokset

1. G

Onko liikaa vaadittu?

Ei ole. Mun mies tekee samaa, mutta käyttää kuulokkeita niin, ettei sitten tule naapureita häirittyä. Eikös kuulokkeiden käyttö olis mahdollista sun avopuolison kohdalla? (:
  2. G

Kerron elämästäni ja toivon vastauksia PALJON, kitos!

Sun aloitusviestistä päätellen sulla ei ole tossa suhteessa enää hyvä olla. Tollainen käytös mieheltäsi ei ole rakkautta, tee palvelus itsellesi ja lapsillesi ja lähde. Ansaitset parempaa (:
  3. G

liian lihava parisuhteeseen ?!??!

Mä olen suht terveissä mitoissa, sua pari senttimetriä lyhyempi ja yli 24 kiloa kevyempi.. Jos itse koet olevasi liian lihava niin sanoisin, että ellet jo terveellisiä elämäntapoja noudata, nyt olisi aika. Ei siksi, että saisit poikaystävän, vaan oman terveytesi vuoksi.
  4. G

olen juuri "se erittäin mustasukkainen tyttöstävä". vertaistukea ja vinkkejä kaivataan.

Mä oon niiiin samassa tilanteessa! Me ollaan oltu nyt puolitoista vuotta yhdessä, enkä mä vaan millään pääse eroon tästä mustasukkaisuudestani. Luen poikaystäväni tekstiviestejä (tästä tavasta pääsin jo hetkeksi eroon, mutta nyt oon taas silloin tällöin yllättänyt itseni tarkistamasta kuka sille...
  5. G

Raskaana ja katkerana miehen ystäville

Ootko koittanut jo sanoa tästä asiasta suoraan sun miehellesi? Uskois, että sitä kiinnostais se että sä masennut yksin samalla kun se rilluttelee ties missä, varsinkin kun tilanne oli aiemmin tavallaan päinvastainen ja sen siis vois olettaa ymmärtävän sun tänhetkisiä tuntemuksia.. Jos sun...

Yhteistyössä